[FP] Hoogte tussen artikel en reacties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-10 23:40
Zag vandaag een situatie waar bijna een pagina scrollen ruimte tussen het artikel en de reacties zit.
nieuws: Nederlands kabinet: digitale wapenwedloop tussen landen dreigt

Vraag me af of dit wel de bedoeling is, aangezien er laatst ook aanpassingen gedaan waren om die hoogte te beperken.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vxBHTO9.png
Heb trouwens Chrome 56.0.2924.87 en Windows 7.

[ Voor 4% gewijzigd door jip_86 op 13-02-2017 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 16:43

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat is lelijk inderdaad. Hier moeten de devvers iets van vinden. :)

Lieve Adjes => Stoute Bugs

Overigens heb ik zelf met behulp van css de banen en opleiding blokken uitgezet, dat scheelt een hoop.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:27

crisp

Devver

Pixelated

Dit is geen bug, en wat wij devvers hiervan vinden is denk ik niet echt van belang, uiteindelijk zijn het onze productmensen die hier het eindoordeel over vellen. Schopje naar Mooie Features dus ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-10 23:40
Bug of niet, het is niet heel consequent als er in iteratie 99 ontwikkeltijd aan besteed is om de afstand korter te krijgen en er dan vrolijk reclame tussen gepropt word. Dat is een beetje zinloos werk geweest zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:27

crisp

Devver

Pixelated

jip_86 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:36:
Bug of niet, het is niet heel consequent als er in iteratie 99 ontwikkeltijd aan besteed is om de afstand korter te krijgen en er dan vrolijk reclame tussen gepropt word. Dat is een beetje zinloos werk geweest zo.
Het tussenvoegen van de IT banen en LOI opleidingen is een tijdelijke test, dus dat zal in de toekomst waarschijnlijk nog wel aangepast gaan worden ;)

Intentionally left blank