Feature request

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajdales
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 15:47
Hallo,

Bij deze zou ik een verzoek in willen dienen voor een extra sorteer optie bij de cpu koelers.
Ik zou het zeer handig vinden als ik koelers kan sorteren op hoogte zodat ik kan bepalen welke nog wel in een kast past zonder dat ik van elke koeler de specs hoef te openen.

Met vriendelijke groet,
Andre

[ Voor 0% gewijzigd door ajdales op 13-02-2017 09:08 . Reden: Spatie te weinig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Je kan de hoogte toch als filter instellen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fKSDV8HFfYpr4OJdesApTp5G/full.png

[ Voor 51% gewijzigd door Han op 13-02-2017 09:14 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajdales
Dat klopt, maar de keuzes in dat filter zijn nog al grof. Dat maakt het kiezen van een koeler lastig als de max ruimte tussen 2 filters valt waarbij de ene aan de kleine kant is en de andere te hoog.
Daarnaast gaat mijn voorkeur uit naar een koeler die zo groot mogelijk is.

In mijn geval kan ik een koeler van c.a. 55mm hoog kwijt, maar het filter geeft alleen de optie 47 of 58 mm.

[ Voor 16% gewijzigd door ajdales op 13-02-2017 09:50 . Reden: Uitbreiding comment ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 09:45
ajdales schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:46:
Dat klopt, maar de keuzes in dat filter zijn nog al grof. Dat maakt het kiezen van een koeler lastig als de max ruimte tussen 2 filters valt waarbij de ene aan de kleine kant is en de andere te hoog.
Daarnaast gaat mijn voorkeur uit naar een koeler die zo groot mogelijk is.
De stappen waar je uit kan kiezen worden bepaald door de producten waar je uit kan kiezen.
Als jij een koeler van 123mm wilt en je kan alleen filteren op groter dan 118 en kleiner dan 125, dan betekent dat dat er geen koeler is die tussen die 2 waardes zit. Alleen een van 118 en een van 125.
Als je dan zoekt op koelers tussen de 118 en 118mm. Dan kom je op de grootste koeler die in je kast van 123mm past.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajdales
Dit klopt niet helemaal. 1 van de koelers waar ik uit kan kiezen is 53mm deze keuze wordt niet door het filter gegeven
Ook niet als ik jou filter optie probeer

[ Voor 9% gewijzigd door ajdales op 13-02-2017 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@RocketKoen: Dit klopt niet helemaal. De stappen in het filter zijn niet traploos, maar worden bepaald op basis van populariteit in combinatie met hoe vaak een waarde voorkomt. Dit kan dus per dag verschillen, meerdere malen per dag volgens mij zelfs, exact weet ik dit niet. Het zou dus heel goed kunnen dat er net een koeler tussenzit die buiten de stappen valt.

@ajdales: Bij deze heb ik de hoogte van de CPU koeler in de sorteerdropdown gezet, volgens mij was dit jouw vraag. In combinatie met het hoogte-filter, kan je mooi alle <53mm koelers op een rij krijgen :)

• ajdales
Dank je wel Glenn,

dit werkt perfect, zo kan ik snel overzicht krijgen welke koelers ik er in kan proppen en zelfs inschatten of ik daarvoor de koeler kan verplaatsen/vervangen.

Dank je wel!
Pagina: 1