Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Storing 3G/4G bij Vodafone 13-2-2017

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Zvennn
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20-02 10:12

Zvennn

UX Designer Tweakers
Topicstarter
Vanochtend kreeg ik problemen met de internetverbinding in regio Amsterdam. Rotterdam werkte nog wel vanmorgen vroeg. Opnieuw aanmelden bij APN werkte ook helaas niet. Nog meer mensen last van?

Ik kan overigens wel bellen.en smssen.

• iBugged
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 13:35
Ik gebruik hollandsnieuwe (vodafone 3G), maar in Zeeland geen problemen op het gebrekkige bereik van altijd na dan.

• Zvennn
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20-02 10:12

Zvennn

UX Designer Tweakers
Topicstarter
Krijg nu ook weer connectie, was waarschijnlijk van korte duur :) Helaas precies op het moment dat ik wil streamen :P

• Wookster
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 13-02 11:31
Regio Oss hier, met Ziggo mobiel (vodafone 4G) ook geen internetverbinding. hopelijk ook hier van korte duur

• Wookster
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 13-02 11:31
Nu weer verbinding, storing heeft denk ik een uurtje geduurd denk ik
Pagina: 1

Nintendo Switch Google Pixel Sony PlayStation VR Samsung Galaxy S8 Apple iPhone 7 Dishonored 2 Google Android 7.x Watch_Dogs 2

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*