Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Linksys AE3000 blijft disconnecten

Pagina: 1
Acties:

• nickster076
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-10-2020
Ik ben nu in een situatie belandt waarbij ik dus helaas gebruik moet maken van wifi.
Het probleem is niet dat de verbinding slecht is, maar gewoon wegvalt.

Ik heb geconcludeerd dat het aan mijn wifi-stick ligt.
Het probleem is zowel zonder router als modem+router.
Mijn andere mobiele aparaten werken wel gewoon continue op de wifi.

Het probleem is opgelost als ik de usb-stick opnieuw erin doe, maar valt naar een minuut of 2 alweer weg.
Diagnose die lost het zoals bovenstaand op (door een reset) om vervolgens ook weg te vallen.

ALS ik verbinding heb dan is het ook met 80mbps het signaal is dus perfect.
Ik heb de router letterlijk 2 meter verder staan.

Ik heb ook de laatste drivers voor win10 gedownload voor de AE3000 , Version 5.1.25.0
De "Latest date" daarvan volgens de site is 06/23/2016.

Bij de eigenschappen van mijn usb-stick staat dus wel 5.1.25 maar met een datum van 10/28/2015.
Ik weet zeker dat ik hem gewoon ge-update heb maar ik dacht ik vermeld het er even bij.

Ik heb uitgevinkt dat de computer het apparaat mag uitschakelen om energie te besparen.
Ik heb meerdere usb-poorten geprobeerd , het stickje heeft zelfs een hele usb header voor zijn eigen in de front-port.

Iemand die nog een andere optie heeft?

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-11 19:59
Als je router toch op 2 met er afstand staat, waarom heb je deze dan niet bekabeld aangesloten?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!