[ps4] Party met 2 mics

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-07 00:26
Goedendag.

Ik hoop heel erg dat iemand hier mee kan denken aan een oplossing van het volgende probleem:

Mijn vriend en ik spelen Call of duty samen met een goede vriendin. Wij spelen thuis en zij haar thuis.
Om te communiceren gebruiken wij de Party modus van de ps4. Alleen het probleem is dat mn partner (player2) geen geluid hoort door zijn headset (net nieuw) maar player1 (ik) wel Zijn mic doet het overigens wel en hij staat ook gewoon in de party instellingen als aanwezig.

Het volgende hebben we al geprobeerd:
De controllers om gewisseld om uit te sluiten dat het aan de controller ligt,
Headsets gewisseld om ook dit uit te sluiten.
De inbuild cod voice dienst geprobeerd maar het zelfde resultaat.

We krijgen soms de melding van ps4 zelf dat er iets is met het internet waardoor player2(zijn gebruikersnaam) zijn headset niet kan gebruiken. Dit terwijl wij nat type 2 hebben en een verbinding van dus 132mb/s (aldus de testen op de ps4\ Na mijn idee ook een erg stabiel internet verbinding.

Ik weet nu dus niet of dit een bug is van de ps4, wel zie ik vaker op andere fora precies het zelfde probleem. Alleen geen werkende oplossing helaas

De mediamarkt wist mij ook niet te helpen, we dachten het te kunnen oplossing om de headset te splitsen vanaf controller 1. Maar blijkbaar zijn die splitters erg moeilijk te krijgen als ik mediamarkt mag geloven. En ook is dit geen nette oplossing voor zon dure console.

iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
Niemand die mogelijke oplossing heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-05-2024
Jboy1991 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:00:
Niemand die mogelijke oplossing heeft ?
Een bump na nog geen 24 uur vind ik nogal overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:20
upnp aanzetten op de router

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
BSchinkel schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:31:
[...]

Een bump na nog geen 24 uur vind ik nogal overdreven.
Ik ook. Sorry daarvoor :) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Dit was wat ik kon vinden:
Set up a Party
You and your friend both join the Party on your PS4
Set the Party to "Game Chat" (only the first person will be able to use the microphone to speak to others in game)
First person can then talk to people and let them know he/she is going to send Party Invites
Send out Party Invites to your clan... or whomever you are playing with that you want to be able to chat with. (you can do this within the game lobby by selecting your friend, Viewing Profile, selecting the Headset Icon, Send Invite)
Change the Party settings to "Party Chat"
Now everyone in your Party can chat during gameplay (Note: you will NOT have independent game sounds, but both of you can chat with everyone in the party... and ONLY those within the party)
Nadeel is wel het gedeelde geluid. Jammer van zo een dure console en dit fucken ze dan up.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Op de experia box van KPN kun je UPNP als optie aanzetten. Volgens mij kan dat in de meeste moderne modems/routers ook gewoon. Dit heeft bij mij ieder geval het probleem opgelost. (Totdat ik het ww van het modem vergetten ben, hem een harde reset geef en vervolgens vergeet upnp weer aan te zetten :)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
Heb ik al naar zitten kijken op Mn Cisco modem van ziggo. Helaas kan ik nergens deze mogelijkheid vinden. En dmz werd afgeraden ivm veiligheid
azz_kikr schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:33:
Dit was wat ik kon vinden:

[...]

Nadeel is wel het gedeelde geluid. Jammer van zo een dure console en dit fucken ze dan up.
Klopt. Ik snap ook niet waarom ze hiervoor gekozen hebben. Maar dacht eerst aan een bug maar denk nu dat dit gewoon bewuste keus is geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:29
Uit Player1 / Player2 begrijp ik dat je 1 PS4 gebruikt voor beide headsets?

Hoe staat je Output to Headphones? (Ik heb Engelse menu's, geen idee hoe het in het Nederlands omschreven staat :P)
Indien het op "Chat Audio" staat even proberen op "All Audio" te zetten. Nadeeltje kan zijn dat je dan ook game geluiden over je headphones hoort, maar met een FPS zou ik dat niet als nadeel zien ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Jboy1991 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:36:
[...]

Heb ik al naar zitten kijken op Mn Cisco modem van ziggo. Helaas kan ik nergens deze mogelijkheid vinden. En dmz werd afgeraden ivm veiligheid

[...]

Klopt. Ik snap ook niet waarom ze hiervoor gekozen hebben. Maar dacht eerst aan een bug maar denk nu dat dit gewoon bewuste keus is geweest
Kijk even hier: https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/modem/connect-box/

Als je dus iets anders hebt (Cisco zeg je) zou ik even contact opnemen met Ziggo, dat zij het voor je oplossen, of voor die andere persoon) Mogelijk gebruikt Cisco een bijzondere eigen naam.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
basset schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:42:
[...]

Kijk even hier: https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/modem/connect-box/

Als je dus iets anders hebt (Cisco zeg je) zou ik even contact opnemen met Ziggo, dat zij het voor je oplossen, of voor die andere persoon) Mogelijk gebruikt Cisco een bijzondere eigen naam.
Helaas helpt ziggo niet bij het open zetten va. Poorten of instelling veranderingen. Hoort biet bij hun service gaven ze aan
Denman schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:42:
Uit Player1 / Player2 begrijp ik dat je 1 PS4 gebruikt voor beide headsets?

Hoe staat je Output to Headphones? (Ik heb Engelse menu's, geen idee hoe het in het Nederlands omschreven staat :P)
Indien het op "Chat Audio" staat even proberen op "All Audio" te zetten. Nadeeltje kan zijn dat je dan ook game geluiden over je headphones hoort, maar met een FPS zou ik dat niet als nadeel zien ;)
Klopt we zitten met 2 spelers (2 dual 4 controllers) beide eigen headset

Wat bedoel je met fps? Frames per secondes maar dat lijkt me niet in jouw zin kloppen

[ Voor 39% gewijzigd door Jboy1991 op 13-02-2017 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Dan heb ik nog iets voor je:

https://www.ziggo.nl/pdf/...leiding-cisco-epc3925.pdf

En anders gewoon die PS4 in een DMZ zetten, want er is geen hond die op je playstation kan en zal inbreken als je hem aan hebt staan, er vanuitgaande dat ie niet 24-7 staat te loeien.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:29
Jboy1991 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:45:
[...]

Helaas helpt ziggo niet bij het open zetten va. Poorten of instelling veranderingen. Hoort biet bij hun service gaven ze aan
Gelukkig heb je daar Google en Portforward.com voor :)

Verder kan ik me niet voorstellen dat die Cisco router geen UPNP functie heeft, wellicht even het modelnummer googlen en zo achterhalen hoe je het aan/uit zet.
Klopt we zitten met 2 spelers (2 dual 4 controllers) beide eigen headset

Wat bedoel je met fps? Frames per secondes maar dat lijkt me niet in jouw zin kloppen
Nee idd, geen frames per second, maar First Person Shooter (CoD dus ;))

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
Maar is het wel echt een poorten probleem. Bij player 1 werkt het wel namelijk
Denman schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:52:
[...]

Gelukkig heb je daar Google en Portforward.com voor :)

Verder kan ik me niet voorstellen dat die Cisco router geen UPNP functie heeft, wellicht even het modelnummer googlen en zo achterhalen hoe je het aan/uit zet.

[...]

Nee idd, geen frames per second, maar First Person Shooter (CoD dus ;))
UPnP staat al aan in de modem. Dus dat kan het probleem niet zijn toch"?

[ Voor 78% gewijzigd door Jboy1991 op 13-02-2017 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
Inmiddels contact gehad met Sony

Volgens Sony is het technisch niet mogelijk om op 1 console met 2 headsets(2players) te voice chatten.

Best teleurstellend maar het is niet anders.
Inmiddels voice chat maar over de cinema set lopen en dan de ps4 camera maar als mic gebruiken.
Pagina: 1