Main rig : X99 Soc Force | i7 5820k @ 4.3 Ghz | 32Gb Dominator Orange ltd @3400 mhz | Aorus 1070Ti
Echt?Mr-E schreef op zondag 12 februari 2017 @ 19:26:
en ik heb de waardebepaling van 2ehands hardware doorgelezen, maar kan hier geen pijl op trekken.
Want er staat duidelijk:
en CSL FAQNa het lezen van deze guide moet je in staat zijn om een mooie prijs te bedenken voor je eigen hardware. Het is de manier die ik inmiddels al jaren heb gebruikt om de prijzen in het taxatietopic te bepalen.
Voor sommige hardware heb je binnen een minuut al een prijs gevonden, voor andere hardware is het even wat langer zoeken, maar als je genoeg moeite doet kom je er eigenlijk altijd wel uit.
Het is echter niet de bedoeling dat je zelf een topic gaat openen om de prijs van jouw hardware te bepalen.
[ Voor 11% gewijzigd door Fietsbel op 12-02-2017 19:32 ]
39
Ja ik bedoel dat ik weinig vergelijkingsmateriaal kan vinden dus... 80% van de nieuwprijs gaat ook niet echt op vindt ik. Maarja als dit niet de bedoeling is... moet ik maar wat verder zoeken.
Main rig : X99 Soc Force | i7 5820k @ 4.3 Ghz | 32Gb Dominator Orange ltd @3400 mhz | Aorus 1070Ti
Ik bied 100 euro.
Ontopic:
Heb even op marktplaats gekeken: gezien de specificaties en het merk is de verkoopprijs rond 1100-1200. De amd kaarten zijn niet erg in trek, dus dat trekt ook je vraagprijs naar beneden.
Ontopic:
Heb even op marktplaats gekeken: gezien de specificaties en het merk is de verkoopprijs rond 1100-1200. De amd kaarten zijn niet erg in trek, dus dat trekt ook je vraagprijs naar beneden.
Jah kwam zelf rond de 900 uit tot dusver. Staat hier op v&a iets vergelijkbaars maar betere opslag en een gtx960 voor 1350. Dat zie ik niet zo snel gebeuren. Bedankt iig
(ook voor je bod
)
En zoals aangegeven is taxatie op het forum niet toegestaan, dus dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.