Sinds kort heb ik een EPoX DDR 8K7A+ Mobo en dit werkte tot gisteren. Het gehele systeem boot niet meer, CODE FF. Ook na alle IDE eraf te hebben gehaald boot het systeem niet. CMOS gecleared maar helpt ook niet. Wie helpt?
Code FF? Er moet dan toch wel in het boekje staan wat dat betekent? CPU failure ofzo (
).
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Verwijderd
heb ik ook probleemen mee gehad..
haal je netwerk kaart er eens uit.
werkt het niet?
zet dan je printer uit (als ie aangesloten is) anders boot ie ook niet
haal je netwerk kaart er eens uit.
werkt het niet?
zet dan je printer uit (als ie aangesloten is) anders boot ie ook niet
Verwijderd
Kheb het zelfde probleem vandaag, ik kwam er niet uit, ik ga hem maar weer opsturen..
Pffff, wat een moeite allemaal!
:Ž(
Pffff, wat een moeite allemaal!
:Ž(
Verwijderd
yo, heb denk ik slecht nieuws
Ik heb Epox8Kta3, en heb hetzelfde gehad.
Ging wel aan maar sprong gelijk op FF.
Ik heb em opgestuurd na alles te proberen wat er te proberen valt, en wat bleek....
mobo dood. had kortsluiting gehad bij de ID kabel van hardeschijf.
Dus ik denk niet dat et op te lossen is.
Gewoon smoes verzinnen en hopen dat je een nieuwe krijgt zoals mij.
Maar als je em wil OC'en koop dan ander mobo, want ik ben er vandaag achter gekomen dat mijn Vcore volt niet hoger als 1.85 gaat.
En dat is te weinig wil je een beetje fatsoenlijk overclocken.
Ik heb Epox8Kta3, en heb hetzelfde gehad.
Ging wel aan maar sprong gelijk op FF.
Ik heb em opgestuurd na alles te proberen wat er te proberen valt, en wat bleek....
mobo dood. had kortsluiting gehad bij de ID kabel van hardeschijf.
Dus ik denk niet dat et op te lossen is.
Gewoon smoes verzinnen en hopen dat je een nieuwe krijgt zoals mij.
Maar als je em wil OC'en koop dan ander mobo, want ik ben er vandaag achter gekomen dat mijn Vcore volt niet hoger als 1.85 gaat.
Mijn Vcore kan veel hoger (tot 2.25 en std is 1.85) dus dat is niet helemaal waar..Op donderdag 02 augustus 2001 17:19 schreef shakur het volgende:
Verwijderd
Ik had iets vergelijkbaars met een Epox8Kta3+
Althans dat dacht ik, want de problemen begonnen toen ik dit MOBO erin had laten zetten.
MAAAAAR.... Het bleek een kapotte voeding te zijn. Nieuwe voeding en hop, spelen als een zonnetje!
Althans dat dacht ik, want de problemen begonnen toen ik dit MOBO erin had laten zetten.
MAAAAAR.... Het bleek een kapotte voeding te zijn. Nieuwe voeding en hop, spelen als een zonnetje!
Had ook zoiets met m'n Asus a7v133, wat hielp was:
jumpers op mobo naar jumpermode zetten (ipv jumperfree (bios)mode), toen starte alles wel op.
daarna kon ik alees weer naar jumperfree zetten (potlood van unlocken was zeker uitgewerkt)
jumpers op mobo naar jumpermode zetten (ipv jumperfree (bios)mode), toen starte alles wel op.
daarna kon ik alees weer naar jumperfree zetten (potlood van unlocken was zeker uitgewerkt)
Pagina: 1