Toon posts:

Beeldscherm defect oorzaak zoeken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Onlangs is er een barst in mijn beeldscherm van mijn laptop gekomen door een reden die mij nog steeds onbekend is. Nu heb ik een lenevo ideapad met touchscreen, ik heb de touchscreen van de aptop uitgeschakeld. Ik heb nog garantie tot juni op deze laptop alleen door werkgerelateerde redenen kan ik mijn laptop niet missen. Sinds afgelopen vrijdag word het scherm bij een te zware beweging helemaal zwart en dan komen er witte flikkerende strepen op het scherm.

Ik zou graag willen weten wat hier de oorzaak van is (backlight misschien?) en of hier een tijdelijke oplossing voor is. zodat ik hem nog tot mijn vakantie kan gebruiken

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-01 14:35

Barrycade

Through the...

Een extern beeldscherm aansluiten?

Maar of het moet duidelijk zijn waarom je beeldscherm een barst heeft maar denk dat een garantieverhaal een lang verhaal gaat worden.

Dus regel alvast maar een vervanger dan als het allemaal zo kritisch os voor je werk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek naar de oorzaak waarom het scherm uit kan vallen en compleet zwart word. Of dit een defect is aan het scherm of de kabels. Het defect zit wss in het scherm

• thomas1907
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-01 02:52
Wij kunnen van achter onze PC's niet zien waar het aan ligt. denk dat je hem toch uit elkaar moet halen.