Videokaart geeft geen beeld in mijn computer.

Pagina: 1
Acties:

• matthiasmax
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 00:45
Ik heb een probleem. Ik wou een MSI HD 6970 lightning videokaart overzetten naar mijn main pc om te kijken wat het verschil is met een GTX 960. Maar de videokaart gaf geen beeld in mijn pc. Heeft iemand een idee hoe dit kan?

De videokaart zat in een Dell 790sff moederbord met een i5 2400 en met 8 GB ram.

Mijn main pc is een

MSI 970 gaming moederbord met een fx 8320 en 16 GB ram.

Ik heb al verschillende voedingen geprobeerd maar dat hielp niet. Heeft iemand een idee?

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-01 10:47
Drivers wel goed gedeinstalleerd met ddu? Welke voedingen heb je gebruikt?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• matthiasmax
Ik heb een Zalman ZM850-HP en een ms-tech 750 watt voeding met de ms-tech voeding heeft hij altijd net het Dell moederbord gewerkt. Maar moet ik dan met een andere videokaart drivers installeren voor de 6970? Want op de hdd staan al de drivers voor de 6970.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:07

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Om kaarten te vergelijken bestaan websites voor ;) http://gpu.userbenchmark....s-AMD-HD-6970/3165vsm7712

Euhm als je geen beeld krijgt dan gaat er iets meer mis dan drivers, zelfs als er geen drivers zijn geïnstalleerd zal windows de standaard vga drivers laden en beeld laten zien ;) dus ik vermoed ergens een voeding probleem. Ow en die ms tech zal geen 750W geven maar veul minder.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• thomas1907
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-01 02:52
Uhm je moet gok ik een andere voeding kopen.
MS-Tech is rommel, en je hele PC kan erdoor opblazen als je er net iets teveel op laat draaien (zoals een zware videokaart)

• matthiasmax
maar de videokaart heeft wel gewerkt met de ms-tech voeding.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:07

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

thomas1907 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 19:49:
Uhm je moet gok ik een andere voeding kopen.
MS-Tech is rommel, en je hele PC kan erdoor opblazen als je er net iets teveel op laat draaien (zoals een zware videokaart)
Zijn main pc heeft een pricewatch: Zalman ZM850-HP voeding, de dell is de ms tech en daar komt de graka uit.

Als je de 6970 terug in de dell steekt werkt die dan terug?
Neem eens een foto van de voor en achterkant en deel die met ons :) ik vermoed dat de kaart Vendor locked is.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• matthiasmax
Als ik de videokaart terug in een Dell zet werkt hij wel. Kan ik ergens zien of hij Vendor locked is?

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-01 22:16
Het zou ook kunnen zijn dat je moederbord een bios update nodig heeft. Mss kan je dat nog proberen?

Probeer anders via google eerdere ervaringen van gpu upgrades met jouw pc te zoeken. Misschien vindt je daar nog wat tips

Verwijderd

Probeer eens een bios reset.
Pagina: 1