PC houder voor onder het bureau

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unskulledman
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-05 10:23
Om op mijn bureau wat meer ruimte te creëren wil ik mijn pc van mijn bureau halen en onder het bureau zetten. Ik heb daarbij gekeken naar verschillende, zoals het vast maken aan de tafelblad met schroeven of met een klem. Het eerste heb ik liever niet, omdat ik dan gaten in mijn bureau moet boren :P en het tweede vind ik kwa uiterlijk maar niets.

Mijn bureau ziet er zo uit:
https://lh6.googleusercon...kV4ukrECh92=w1920-h974-rw

Ik zoek een?
Ik zoek een computer houder die ik vast kan maken aan de tafelpoot van mijn bureau. Ik wilt dit doen zodat ik meer ruimte heb op mijn bureau en dat het van de vloer af is.

Wat is je budget?
50 tot 100 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst zwart.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?

Ik wil dit gebruiken voor thuis.

Afmetingen pc:
Hoogte: 45cm
Breedte: 20cm
Lengte: 25cm
Gewicht: 12.7kg

Afmetingen tafelpoot:
Hoogte: 50cm (kan versteld worden)
Breedte: 4cm
Lengte: 10cm

Alvast bedankt.

-unskulledman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288121

Je vergeet het gewicht van de pc te vermelden. Je wilt natuurlijk niet dat de houder breekt of iets dergelijks in bedrijf. Maar volgens mij kun je beter bij de Praxis of de Gamma 4 zwenkwieltjes en een dik plankje kopen, en je eigen trolley maken. Staat die ook niet op de grond, en verf in kleur naar wens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unskulledman
Ik heb het gewicht er nu bij gezet. Ik heb het liever geheel van de grond af, zowel de pc als de houder :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:18
unskulledman schreef op zondag 12 februari 2017 @ 17:56:
Ik heb het gewicht er nu bij gezet. Ik heb het liever geheel van de grond af, zowel de pc als de houder :P.
Dat wordt zonder schroeven of klemmen toch wel erg lastig. Tenzij je een soort van Drone hebt die je PC omhoog houdt. De Ikea heeft allerlei soorten pc houders voor onder het bureau.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unskulledman
Er zitten al een paar gaten in het bureaublad zelf, maar heb niets kunnen vinden die hetzelfde patroon heeft als de gaten in mijn bureablad.

Foto onderkant bureau
https://lh6.googleusercon...-6nnoqkozFs=w1920-h974-rw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:16

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

unskulledman schreef op zondag 12 februari 2017 @ 16:54:
Om op mijn bureau wat meer ruimte te creëren wil ik mijn pc van mijn bureau halen en onder het bureau zetten. Ik heb daarbij gekeken naar verschillende, zoals het vast maken aan de tafelblad met schroeven of met een klem. Het eerste heb ik liever niet, omdat ik dan gaten in mijn bureau moet boren :P en het tweede vind ik kwa uiterlijk maar niets.

Mijn bureau ziet er zo uit:
https://lh6.googleusercon...kV4ukrECh92=w1920-h974-rw

Ik zoek een?
Ik zoek een computer houder die ik vast kan maken aan de tafelpoot van mijn bureau. Ik wilt dit doen zodat ik meer ruimte heb op mijn bureau en dat het van de vloer af is.

Wat is je budget?
50 tot 100 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst zwart.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?

Ik wil dit gebruiken voor thuis.

Afmetingen pc:
Hoogte: 45cm
Breedte: 20cm
Lengte: 25cm
Gewicht: 12.7kg

Afmetingen tafelpoot:
Hoogte: 50cm (kan versteld worden)
Breedte: 4cm
Lengte: 10cm

Alvast bedankt.

-unskulledman
Mijn kast zit onder mijn bureau met sjorbanden. Het klinkt als een houtjetoutje oplossing maar je ziet het niet terug ;)
Pagina: 1