Misschien een domme vraag, maar hoe krijg je het voorelkaar om via de dipswitches je fsb omhoog te schroeven? Als ik ze goed instel blijft de fsb gewoon op 100 draaien?
klopt, heb hetzelfde probleem ook
30x sf175s + gw5000-dt op oost
Verwijderd
er staat toch in de handleiding dat je daar met je takken van af moet blijven en gewoon in je bios moet rommelen....
dat zal het zijn Albert Jan.
dipswitches voor de sier
dipswitches voor de sier
sinds wanneer zitten er multiplier dipswitches op de ka7????
Die mulltipliersettings werken vanuit de bios!
Die mulltipliersettings werken vanuit de bios!
kennen jullie dat verhaal nu nog steeds niet? Asus had nog een hele zooi van die dipswitches over die ze eigenlijk niet meer konde gebruiken. Toen ze de KA7 maakten was er precies nog zoveel ruimte over dat ze die dipswitches er op konden zetten. Dat staat gewoon best wel stoer. Daarom zitten ze er dus op. Ze hebben verder geen functie ofzo.
wel es gehoord van dipswitches om je fsb omhoog te krikken?
Voor de Asus K7V bleek het gebruik van dipswitches stabieler te zijn dan via de bios...aangezien die van mij toch altijd op 110 mhz draait, kan ik dat toch net zo goed mbv de dipswitches doen? (niet dat die nu reteonstabiel is ofzo)
Mmmz, er zijn hier wel erg veel wannabee tweakers zeg...
Voor de Asus K7V bleek het gebruik van dipswitches stabieler te zijn dan via de bios...aangezien die van mij toch altijd op 110 mhz draait, kan ik dat toch net zo goed mbv de dipswitches doen? (niet dat die nu reteonstabiel is ofzo)
Mmmz, er zijn hier wel erg veel wannabee tweakers zeg...
we hebben het hier over een ABIT bord en niet over een asus....zucht!
30x sf175s + gw5000-dt op oost
nee, we hebben het hier over dipswitches die zowel op de asus k7v als de abit ka7 zitten...zucht..
Dit had ik ook al ooit gepost en ook toen kreeg ik geen zinnig antwoord....zucht
En ze doen het nog steeds niet.
En ze doen het nog steeds niet.
Pagina: 1