Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aankoop all in one (3 stuks)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Voor een nieuwe winkel zijn wij op zoek naar 3 all in one pc's waar dat ons kassaprogramma op draait.

Wat is je budget?
800 a 1300 euro/stuk

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
1 all in one met touchscreen (kassagebruik) wordt alleen gebruikt voor af te rekenen of iets op internet op te zoeken.
1 all in one zonder touchscreen hoofdzakelijk kassaprogrammagebruik, internet en mail.
1 all in one zonder touchscreen voor bureau (internet, mail, kassagebruik, paint.net, webshopbeheer)
Kassaprogramma werkt via de cloud dus er hoeft geen computer als "server" te dienen.
Zij stellen wel een i5 processor, 8gb ddr3 en 128 gb ssd, en windows 10 pro voor.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ben aan het kijken geweest bij Lenovo m700z, Dell optiplex 3030

Welke vragen heb je hier nog over?
Graag had ik geïnformeerd wat jullie zouden adviseren.
Er worden geen games of andere zware toepassingen op geïnstalleerd. Hooguit mail, internet en online bestelplatform.

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2017 @ 12:06:
Wat is je budget?
800 a 1300 euro/stuk
Is dat inclusief of exclusief de BTW?

HP heeft ook zakelijke All-in-one modellen, je kan een HP Pro One ook bekostigen in dit budget:
pricewatch: HP ProOne 600 G2 P1G73EA

Indien je bedrag exclusief BTW is kan je misschien ook de Elite One serie betalen.

Uiteindelijk is het denk ik om het even of je een Lenovo, Dell of HP neemt. Ik zou dan vooral nog naar de prijs kijken en of je wat korting kan krijgen als je er drie tegelijk koopt.
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2017 @ 12:06:
Zij stellen wel een i5 processor, 8gb ddr3 en 128 gb ssd, en windows 10 pro voor.
Bedoel je met "in de cloud" dat je een lokaal geïnstalleerd programma hebt wat naar een SaaS oplossing verbindt? Of is alles webbased?

Verwijderd

Topicstarter
Hoi CMD, is inc btw maar zoals gezegd is bedrag vrij breed.
Lokaal is er een programma geinstalleerd maar de database is in de cloud. Vandaar dat we blijkbaar ook een vast ip adres nodig hebben.

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:33
Is kassa software tegenwoordig zo krachtig dat je een i5 en 8GB ram nodig hebt? Dacht altijd dat het een simpel iets was zeker als het in the cloud draait.

Verwijderd

Topicstarter
Vermoed dat de software nu zo krachtig meer is. De specificaties waren gevraagd in onze huidige winkel toen we de software lokaal draaiden. 1 van de computers fungeerden toen als "server".
Nu stappen we over naar een server in de cloud dus ik vermoed dat de pc's minder krachtig moeten zijn maar heb liever zekerheid