Op 2 februari heb ik gereageerd op de volgende advertentie:
https://tweakers.net/aanb...-geen-hdd-controller.html
Communicatie was op het begin vrij snel, maar daarna werd het snel slechter.
Het eerste irritatiepunt was het gebrek aan communicatie over de verzending.
3 februari belofte van verzending op 4 februari
4 februari niks
5 februari belofte van verzending op 6 februari
6 februari niks
7 februari niks
8 februari track en trace nummer
9 februari PS3 binnen, zag er allemaal prima uit. In de advertentie stond zonder HDD, maar na inspectie bleek de bracket waarmee de HDD ingebouwd kan worden ook te ontbreken.
9 februari dit direct aangegeven maar tot op heden complete radiostilte.
Zit nu dus met een incomplete PS3 waar ik niks mee kan zonder HDD bracket, aangezien er direct een YLOD tevoorschijn komt. Ik neem aan dat dit komt door het ontbreken van de HDD, maar weet het niet zeker. De complete communicatie is via DM gegaan, dus ik neem aan dat jullie die ook kunnen inzien. Kunnen jullie deze tweaker toevallig benaderen?
https://tweakers.net/aanb...-geen-hdd-controller.html
Communicatie was op het begin vrij snel, maar daarna werd het snel slechter.
Het eerste irritatiepunt was het gebrek aan communicatie over de verzending.
3 februari belofte van verzending op 4 februari
4 februari niks
5 februari belofte van verzending op 6 februari
6 februari niks
7 februari niks
8 februari track en trace nummer
9 februari PS3 binnen, zag er allemaal prima uit. In de advertentie stond zonder HDD, maar na inspectie bleek de bracket waarmee de HDD ingebouwd kan worden ook te ontbreken.
9 februari dit direct aangegeven maar tot op heden complete radiostilte.
Zit nu dus met een incomplete PS3 waar ik niks mee kan zonder HDD bracket, aangezien er direct een YLOD tevoorschijn komt. Ik neem aan dat dit komt door het ontbreken van de HDD, maar weet het niet zeker. De complete communicatie is via DM gegaan, dus ik neem aan dat jullie die ook kunnen inzien. Kunnen jullie deze tweaker toevallig benaderen?