Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat voor telefoonhouder kan ik hierop monteren

Pagina: 1
Acties:

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:30
Heb een andere auto gekocht, en daar zat onderstaande houder nog in. Nu ben ik op zoek naar een universele telefoonhouder voor mijn Motorola Moto E.

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/gpz4G0grfIxKO71aN78hl4Z5cK1Vx4GK60YQ2USiDEsrVFEf5l9kul8VQ4FHCc3EjzF1DbsYshDO60qtYCpfAQ=w838-h900-rw

Als ik kijk naar allerlei sites als Coolblue en Bol.com kan ik niet echt een houder vinden waarbij je hem met schroeven vast kunt zetten op de houder die nu in mijn auto zit. Of is dit een houder die meer van toepassing is voor oudere Nokia's?

Een houder van Brodit leek me wel goed, maar heb er dus geen een kunnen vinden die ik hierop kon monteren.

Iemand tips / suggesties? Ik heb nog wel een houder van de Action met zuignap voor de voorruit liggen maar die wil er bij warm weer nog wel eens afvallen...

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:37
Ik zie geen foto....

Dit is het pad naar je afbeelding, maar die is denk ik niet openbaar.

https://lh5.googleusercon...DO60qtYCpfAQ=w838-h900-rw

[ Voor 84% gewijzigd door inbedrijf op 12-02-2017 11:55 ]

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-11 20:05

PauseBreak

derp!

Vlassie1980 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 11:19:

Iemand tips / suggesties? Ik heb nog wel een houder van de Action met zuignap voor de voorruit liggen maar die wil er bij warm weer nog wel eens afvallen...
Dat los je makkelijk op met Bison Car fix tape. Of een andere dubbelzijdige tape die goed tegen temperatuurwisselingen kan.

Nee, merp!

• Vlassie1980

Verwijderd

Brodit zal geen enkel probleem zijn.

De proclip voor je toestel bestellen en dan hierop schroeven. Dit is de manier van monteren voor alle proclip.

Het auto specifieke deel van de proclip heb je niet nodig omdat je deze dus al hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2017 23:00 ]

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2017 @ 22:59:
Brodit zal geen enkel probleem zijn.

De proclip voor je toestel bestellen en dan hierop schroeven. Dit is de manier van monteren voor alle proclip.

Het auto specifieke deel van de proclip heb je niet nodig omdat je deze dus al hebt.
Snap het nog steeds niet, als ik google op Proclip kom ik soortgelijke bevestigingshouders tegen?

Anders gezegd: Kan ik deze gewoon bestellen en monteren of moet ik nog wat anders erbij aanschaffen?
https://www.pdashop.nl/pr...der-62-77-mm-6-10-mm.html

Verwijderd

Die is top. Daar zitten schroefjes bij waarmee je de telefoonhouder op de houder in je auto schroeft. Al gekeken of ze ook een model hebben specifiek voor je telefoon? Dan past het nog beter.

• Vlassie1980
Ik heb een Motorola Moto E en dat is geen algemeen model dus denk dat universeel het beste is?

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Vlassie1980 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 23:20:
Ik heb een Motorola Moto E en dat is geen algemeen model dus denk dat universeel het beste is?
Ook handig als je weer van toestel wisselt of je vriendin/vrouw/vriend/man van de auto gebruikt maakt :)

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Proclip is de plastic beugel. Dat zijn precies de dingen die je vind als jij zoekt.

Wat jij nodig hebt is de passieve of actieve houder. Want je hebt al een beugel, geen proclip. Maar een metalen die ook uitstekend zijn.

Je kunt kiezen tussen Brodit of Carcomm.

Mijn voorkeur gaat altijd uit naar carcomm, vind de opladers degelijker en het laadgedeelte, als je een actieve neemt, zit in de houder ipv in de sigarettenaansteker.

http://www.carcomm.nl/

Of ze het model hebben voor je toestel weet ik niet, ook geen idee of brodit dat heeft.

Iig actieve houder is met laadmogelijkheid, passieve is alleen toestelhouder technisch gezien.

succes.
Pagina: 1