Marantz SR6007 - Geluid enkel over de Center Speaker sturen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_jari
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 09:03
Topic titel zegt het eigenlijk allemaal al: Kan ik mijn Marantz SR6007 het geluid enkel over mijn center speaker laten sturen?

Ik kom er zelf niet uit in het menu, waar ik de front speakers niet uit kan schakelen.

Voor het geval iemand benieuwd is naar de reden hierachter: Wij gaan verhuizen, en willen ons huidige huis zo goed/snel mogelijk verkopen. Hiervoor is het nodig om de opstelling in huis te veranderen, waardoor er geen ruimte meer is voor mijn front speakers. In het nieuwe huis komen ze gewoon weer terug.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Als je de amp wel in mono kunt zetten kun je altijd nog de speaker aansluiten op een van de uitgangen voor de fronts, dat is hoe ik het zou oplossen. Aangezien je wss toch niet te gek gaat doen qua volumes moet dat geen probleem zijn.

Mocht je de amp niet in mono kunnen zetten is het een kwestie van hopen dat je snel verhuisd bent en door de zure appel heen bijten ;)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_jari
Thanks, ik ga dat eens proberen.
Ons nieuwe huis wordt in week 20 opgeleverd, en daarna moet er nog wel een maandje in worden geklust, dus ik verwacht ze eigenlijk pas in juni weer terug te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-10 20:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Nee hoor, je ziet ze al terug als je huis verkocht is ;)

Overigens zou ik de center niet als Front aansluiten, daar zijn ze noet voor gemaakt. Het zal de boel niet beschadigen, maar echt klinken doet het ook niet.
Neem dan tijdelijk je verlies en wk gewoon ff met de TV, en voor audiobronnen desnoods een simpel dockje met aux ingang. Is maar tijdelijk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_jari
Ik ga het gewoon even laten voor wat het is. Voor de komende maanden moet ik het maar doen met gewoon TV geluid.