Toon posts:

Search en ervaring

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
"Search" is een prima manier om informatie te vergaren, maar je ziet maar zelden dat componenten in dezelfde configuratie worden gebruikt. Prestaties kunnen nogal eens verschillen per PC.

Mijn config:
- Asus CUSL2
- PIII-1GHz
- 128MB Dane-Elec CAS2
- Maxtor DiamondMax 60+
- Iiyama Vision Master Pro 450 19"

Ondanks de 19", vind ik 1024*768 de meest prettige resolutie om mee te werken.

Na reviews te hebben gelezen denk ik dat de Asus V7100 goed zal voldoen in deze configuratie.

Asus V7100 32MB MX-400 TV out of eventueel
Asus V7100 32MB MX TV-out

Heeft iemand toevallig ervaring met deze configuratie of heeft iemand er zoveel kijk op, dat ie kan zeggen hoe dit zal draaien?

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:46

scorpionv

This space for rent

Gezien de prijs/prestatieverhouding van je andere componenten durf ik je toch wel een Geforce2 GTS aan te bevelen. Dat geeft een betere performance in spellen. Als je een betere 2D kwaliteit wilt, kijk dan eens voor de ATI Radeon.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 22:31

mvds

Totally awesome!

Mee eens, neem geen MX voor die PC. Dat is gewoon zonde. Je hebt een mooie config, maar je bespaard op je grafische kaart. Ik zou voor een GTS of PRO gaan. (GF2 dus)

Verwijderd

Topicstarter
ThanX!!!

Maar een V7100 GeForce MX-400 is dus eigenlijk ook geen optie? Terwijl dit toch volgens de reviews een stuk interessanter moet zijn dan de "kale" MX.

• VooDoo|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-12-2013
Op dinsdag 03 juli 2001 12:32 schreef Hibo het volgende:
ThanX!!!

Maar een V7100 GeForce MX-400 is dus eigenlijk ook geen optie? Terwijl dit toch volgens de reviews een stuk interessanter moet zijn dan de "kale" MX.
Tuurlijk is dat ook een optie, het hangt er alleen vanaf wat je met je PC gaat doen. Als je redelijk tot vaak games speelt zou ik ook zeggen neem een GeForce2 GTS of PRO. Als je 2D kwaliteit wil kijk dan eens naar Ati en Matrox.

Verwijderd

Topicstarter
Van beide heb ik goede berichten gelezen. Wat zou voor mijn config de beste optie zijn?

ATI Radeon 32Mb SDR AGP TV-Out oem

of

Asus AGP-V7100 GeForce2, 32Mb SDRAM MX400 TVout
Pagina: 1