Ik zoek een?
Ik zoek een upgrade voor deze oude pc. De huidige opstelling staat hier beneden en weinig hiervan lijkt mij bruikbaar. Ik wil er op gamen, kwaliteit moet goed zijn tijdens het gamen. Ik game nog in 1080p. Wel speel ik graag de zwaardere games en wil dan ook grafisch zien hoe het spel eruit ziet. Zelf ga ik niet overclocken en ik doe ook geen SLI of Crossfire op dit moment. Het moet dus van zichzelf al voldoende zijn om goed te kunnen gamen.
Wat is je budget?
Tussen de €700-€800
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de CPU een Intel, liefste uit de nieuwste reeks. Voor de GPU niet bepaald, maar prijs-kwaliteit verhouding gaat het waarschijnlijk naar een AMD. Zelf zat ik aan het volgende te denken:
CPU: i5 7400 Boxed
MBO: MSI H270M
GPU: MSI RX 480 8GB
DDR: Crucial Ballistix 16GB 2400MHz
SSD: Samsung 850 EVO 250GB
De voeding, DVD drive, kast en hardeschijf hoop ik over te kunnen nemen uit het oude systeem (zie onderstaande). Zouden jullie mij kunnen helpen om het zo goed mogelijk op elkaar aan te laten sluiten?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Momenteel heb ik deze opstelling:
CPU:i7 870
MBO: Intel DQ57TM Intel DQ57TM
GPU: Geforce GTX 560 1GB
DDR: 8GB DDR3 667MHz
Hardeschijf: 2TB WD Green 5400rpm
Drive: LG GH22NS50
Voeding: Tagan TG580-U22, 580W
Kast: MS-Tech CA-0300 Raptor
Ik ga de computer gewoon thuis neerzetten. Hij staat niet in een kast of iets dergelijks.
Ik zoek een upgrade voor deze oude pc. De huidige opstelling staat hier beneden en weinig hiervan lijkt mij bruikbaar. Ik wil er op gamen, kwaliteit moet goed zijn tijdens het gamen. Ik game nog in 1080p. Wel speel ik graag de zwaardere games en wil dan ook grafisch zien hoe het spel eruit ziet. Zelf ga ik niet overclocken en ik doe ook geen SLI of Crossfire op dit moment. Het moet dus van zichzelf al voldoende zijn om goed te kunnen gamen.
Wat is je budget?
Tussen de €700-€800
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de CPU een Intel, liefste uit de nieuwste reeks. Voor de GPU niet bepaald, maar prijs-kwaliteit verhouding gaat het waarschijnlijk naar een AMD. Zelf zat ik aan het volgende te denken:
CPU: i5 7400 Boxed
MBO: MSI H270M
GPU: MSI RX 480 8GB
DDR: Crucial Ballistix 16GB 2400MHz
SSD: Samsung 850 EVO 250GB
De voeding, DVD drive, kast en hardeschijf hoop ik over te kunnen nemen uit het oude systeem (zie onderstaande). Zouden jullie mij kunnen helpen om het zo goed mogelijk op elkaar aan te laten sluiten?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Momenteel heb ik deze opstelling:
CPU:i7 870
MBO: Intel DQ57TM Intel DQ57TM
GPU: Geforce GTX 560 1GB
DDR: 8GB DDR3 667MHz
Hardeschijf: 2TB WD Green 5400rpm
Drive: LG GH22NS50
Voeding: Tagan TG580-U22, 580W
Kast: MS-Tech CA-0300 Raptor
Ik ga de computer gewoon thuis neerzetten. Hij staat niet in een kast of iets dergelijks.
[ Voor 39% gewijzigd door jordib91 op 12-02-2017 09:38 ]