Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Heb vandaag een msi Rx 470 gaming 4g gekocht en heb deze geïnstalleerd op men moederbord (asro p67 pro se) maar als ik men pc opstart krijgt men beeldscherm, toetsenbord en muis geen stroom.

Heeft dit met men voeding te maken ? Of werkt dit moederbord gewoon niet met de grafische kaart ?
(Heb een voeding van 700 watt)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Je zult wat uitgebreider moeten zijn in je beschrijving. Welke voeding exact? Wat bedoel je met "men beeldscherm, toetsenbord en muis geen stroom"?

Wat heb je zelf al gedaan om je probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is men voeding : pricewatch: OCZ ModXStream Pro 700W

Krijg niets van beeld op men scherm als ik de pc opstart, en men muis en toetsenbord lichten ook niet op.

Heb men oude grafische kaart er terug ingestoken en dit leverde geen probleem op. Heb dan de drivers van men oude kaart verwijderd maar dit brengt niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 22:48:
Dit is men voeding : pricewatch: OCZ ModXStream Pro 700W

Krijg niets van beeld op men scherm als ik de pc opstart, en men muis en toetsenbord lichten ook niet op.

Heb men oude grafische kaart er terug ingestoken en dit leverde geen probleem op. Heb dan de drivers van men oude kaart verwijderd maar dit brengt niet op
Hoe ziet de rest van het systeem er uit en welk modelletje gpu had je hiervoor?
Verder graag het probleem even duidelijk schetsen. Beeldscherm wordt extern gevoed dus dat deze geen prik zou krijgen door een nieuwe gpu is klinkklare onzin.

We willen graag met je meedenken om het probleem samen met jou op te lossen. Om mee te kunnen denken, hebben wij, door gebrek aan een glazen bol en telephatische krachten, zoveel mogelijk (objectieve) input nodig. Op basis van de zeer geringe info die je tot dusver verschaft komen wij niet verder dan niveautje "zit de stekker in het stopcontact?"

[ Voor 19% gewijzigd door Switchie op 11-02-2017 23:16 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:44
De PCIe voedingsstekkers wel op de videokaart aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe eerst een bios reset.

Lost dat niets op kijk dan of er een bios update is voor systeem compatibiliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas1907
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-08 15:11
Als je een topic aanmaakt moet je "ik heb een vraag" aanklikken, en dan moet je wat vragen beantwoorden.
Nu al zo vaak gezegt, kunnen we in het form niet iets toevoegen van "ik heb dit alles ook echt gelezen" (niet aangevinkt = niet posten)?

En "men"?
Pagina: 1