Toon posts:

Pc start niet goed op nadat de voedingskabel eruit is...

Pagina: 1
Acties:
  • 316 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al een beetje aangeeft, wanneer ik mijn voedingskabel en of stroom van de pc heb gehaald,krijg ik een rood lampje op mijn moederbord vlakbij de processor en start de pc niet meer door. Maar het gekke is als ik de knop van de voeding weer aan en uitzet dan start de pc wel weer op en word ik gelijk naar het bios scherm geleid om de instellingen weer te veranderen.

Wat kan ik hier aan doen zodat ik wel de stroom eraf kan halen bijvoorbeeld..

Alvast bedankt !

Alle reacties

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met het geven van specs, dan weten we tenminste over wat voor hardware we praten.

Verder, zit het spul aangesloten op een geaard stopcontact?

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:51
Welkom op GoT. Ik zou eerst eens de tips in dit topic proberen: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter Mocht het dan nog allemaal niet lukken dan is een topic openen in Processors, Moederborden & Geheugen vaak wel een goede start. Maar omschrijf dan wat voor een PC je hebt en wat je zelf allemaal hebt geprobeerd. Anders zijn we eerst een pagina bezig om te destilleren wat voor een computer je eigenlijk hebt. Voor nu een slotje, aangezien dit soort techtopics helemaal niet in Algemene Zaken horen. ;)
Enne, als het probleem zich niet voordoet als het stekkerblok aanstaat, dan zou ik die eerst maar aanlaten.

[ Voor 8% gewijzigd door Señor Sjon op 11-02-2017 23:03 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Dit topic is gesloten.