Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 13:29
Beste Tweakers,

Ik heb een Asus UX31E die uit het niets niet meer aan gaat...

Het probleem is dat als ik de laptop aan wil doen dat er niks gebeurt, er gaat op het toetsenbord ook geen lampje branden dat hij aan gaat zoals eerst. Of te wel, helemaal niets.

Wat ik heb geprobeerd:
  • Aanzetten met batterij
  • Aanzetten zonder batterij aan netstroom
  • Aanzetten zonder ssd
  • CMOS batterijtje er een uur uit en er weer opnieuw in
  • Accu eruit en powerknop een minuut ingedrukt gehouden en daarna de accu er weer in
  • Laptop volledig stofvrij gemaakt
  • Gekeken of de toetsenbord kabel nog goed aangesloten zat (powerknop zit op toetsenbord) ook een nieuw toetsenbord geprobeerd
Ik ben ten einde raad. Iemand die mij zou kunnen helpen?

[Voor 4% gewijzigd door mprkooij op 12-02-2017 12:37]

Alle reacties

• Veng7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 15-04 13:49
Het kan natuurlijk altijd nog je adapter zijn.
Anders kom je volgens mij in de buurt van een losse powerconnector waardoor je helemaal niet meer kunt laden, dan wel een defect moederbord.

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True