Gek word ik er van, de tekortkomingen of problemen die ik heb met muziek streaming diensten.
Situatie:
Mijn vrouw en ik hebben samen zo'n 450 CD's die ik met mijn iPhone wil afspelen en daar wil ik graag nieuwe muziek aan toevoegen.
Ik ben het rippen zat, dus ik ga een betaalde dienst afnemen waarbij ik met een paar keer tappen een album er bij heb.
Ik speel muziek af op de iPhone, op de koptelefoon of over BT in de auto.
Vervolgens heb ik 3 diensten geprobeerd, maar met alle 3 heb ik problemen.
Spotify:
Je kan lokale muziekbestanden toevoegen, maar deze worden niet altijd op tracknummer gesorteerd.
Je kan maximaal 3333 tracks offline opslaan, wat voor mij niet genoeg is, ik wil liever niet streamen.
Apple Music:
Bij het scrollen door de playlist blijft de app geregeld hangen.
De playlist wordt soms spontaan in random volgorde of in alfabetische volgorde gezet.
Google Play Music:
Als ik in de auto stream over BT, dan pauzeert de muziek zodra ik wat in het menu van de auto doe, springt 5 seconden terug en gaat dan weer afspelen.
Noem me een zeikerd, maar volgens mij kan dit beter.
Wat zijn jullie ervaringen met deze en andere diensten?
Situatie:
Mijn vrouw en ik hebben samen zo'n 450 CD's die ik met mijn iPhone wil afspelen en daar wil ik graag nieuwe muziek aan toevoegen.
Ik ben het rippen zat, dus ik ga een betaalde dienst afnemen waarbij ik met een paar keer tappen een album er bij heb.
Ik speel muziek af op de iPhone, op de koptelefoon of over BT in de auto.
Vervolgens heb ik 3 diensten geprobeerd, maar met alle 3 heb ik problemen.
Spotify:
Je kan lokale muziekbestanden toevoegen, maar deze worden niet altijd op tracknummer gesorteerd.
Je kan maximaal 3333 tracks offline opslaan, wat voor mij niet genoeg is, ik wil liever niet streamen.
Apple Music:
Bij het scrollen door de playlist blijft de app geregeld hangen.
De playlist wordt soms spontaan in random volgorde of in alfabetische volgorde gezet.
Google Play Music:
Als ik in de auto stream over BT, dan pauzeert de muziek zodra ik wat in het menu van de auto doe, springt 5 seconden terug en gaat dan weer afspelen.
Noem me een zeikerd, maar volgens mij kan dit beter.
Wat zijn jullie ervaringen met deze en andere diensten?