Misbruik 'like' knop

Pagina: 1
Acties:
  • 4.859 views

Acties:
  • +63 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:08
Al een aantal keer is het voorgekomen dat er users zijn die het ontzettend grappig vinden om willekeurige users tientallen keren te liken. Zo ook vandaag weer twee grappenmakers @Thomas en @miicker die even een heel topic in de HK 130+ likes per persoon geven. Ondertussen heb ik er 130 weggeklikt en zijn er 348 bijgekomen.

Nu kan je dat oplossen door alle likes weg te klikken of notificaties uit te zetten, maar dit gaat natuurlijk helemaal voorbij zijn doel en mis ik notificaties die wél van belang zijn. Op de telefoon is het ook ontzettend traag.

Is er een mogelijkheid dat het aantal likes per minuut wordt gelimiteerd? Of dat deze users tenminste aangesproken worden op dit gedrag?

[ Voor 3% gewijzigd door LED-Maniak op 11-02-2017 15:59 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +38 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Beetje overdreven, ik wil mensen blij maken door ze duimpjes te geven. Maar neem nog lekker een glas azijn bij je ontbijt morgen :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ter verdediging;

Ik ben naar eigen zeggen een enthousiaste jongeman. Als de middelen beschikbaar zijn om dat te tonen pak ik die met beide handen (of duimen) aan in de hoop anderen, in dit geval @LED-Maniak, wat op te vrolijken. Helaas is deze user hier niet zo blij mee, en dat mag, maar wanneer je geen notificaties wil zien dan is het naar mijn mening toch het beste deze uit te zetten.

Verder staat er ook niks over in het algemeen beleid of de forum FAQ, dus uiteraard ben ik me van geen kwaad bewust.

Groetjes d:)b

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 07:27

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Je kan ook specifiek notificaties voor likes uitzetten:

https://tweakers.net/instellingen/notificaties/

"Als jouw forumpost een thumbs-up krijgt"
LED-Maniak schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 15:58:
Is er een mogelijkheid dat het aantal likes per minuut wordt gelimiteerd?
Dit lijkt mij inderdaad wel een goed idee, dacht dat dit er al was...

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• LED-Maniak
miicker schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 16:00:
Beetje overdreven, ik wil mensen blij maken door ze duimpjes te geven. Maar neem nog lekker een glas azijn bij je ontbijt morgen :+
Ook nadat gevraagd is hiermee te stoppen?
Thomas schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 16:07:
Ter verdediging;

Ik ben naar eigen zeggen een enthousiaste jongeman. Als de middelen beschikbaar zijn om dat te tonen pak ik die met beide handen (of duimen) aan in de hoop anderen, in dit geval @LED-Maniak, wat op te vrolijken. Helaas is deze user hier niet zo blij mee, en dat mag, maar wanneer je geen notificaties wil zien dan is het naar mijn mening toch het beste deze uit te zetten.
Ook nadat jij dit al zeker 3 keer eerder hebt gedaan en toen gevraagd bent te stoppen omdat het werkelijk irritant is?
_David_ schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 16:07:
Je kan ook specifiek notificaties voor likes uitzetten:

https://tweakers.net/instellingen/notificaties/

"Als jouw forumpost een thumbs-up krijgt"
En dan gaan we helemaal voorbij aan de reden van notificaties.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
LED-Maniak schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 16:09:
[...]

[...]
Ik ben gestopt nadat ik zag dat het mensen irriteerde, jij reageerde in mijn ogen zo overdreven dat ik al je reacties in het topic voorzien heb van een duimpje. Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom dit zo'n probleem voor je is, je kunt die notificaties in één klik als gelezen markeren en dan ben je er gewoon vanaf.

In mijn ogen is dit wel een toppunt van first world problems.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

[...]

[...]

Ook nadat jij dit al zeker 3 keer eerder hebt gedaan en toen gevraagd bent te stoppen omdat het werkelijk irritant is?
Ik denk dat je me met iemand anders verward want ik geloof niet dat ik dit eerder gedaan heb. Als je die verzoeken zou kunnen quoten zou het prettig zijn.

E: Zelf nog even gezocht, immers is geheugen niet onfeilbaar, en ik heb niks gevonden en stel het dan ook niet op prijs dat je dingen uit je duim aan het zuigen bent.

[ Voor 15% gewijzigd door Thomas op 11-02-2017 16:21 ]

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 07:27

_David_

FP ProMod

llama llama duck

[...]

En dan gaan we helemaal voorbij aan de reden van notificaties.
Imo niet, aangezien de andere wel blijven werken, het nut van een notificatie dat je post geliked wordt is miniem.
miicker schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 16:12:
[...]

Ik ben gestopt nadat ik zag dat het mensen irriteerde, jij reageerde in mijn ogen zo overdreven dat ik al je reacties in het topic voorzien heb van een duimpje. Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom dit zo'n probleem voor je is, je kunt die notificaties in één klik als gelezen markeren en dan ben je er gewoon vanaf.

Over kinderachtig gedrag gesproken :')

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
_David_ schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 16:15:
[...]

Over kinderachtig gedrag gesproken :')
Ik ontken ook niet dat het niet kinderachtig is, maar zijn we dat niet allemaal wel eens?

Acties:
  • +40 Henk 'm!

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:25
_David_ schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 16:15:
[...]

Imo niet, aangezien de andere wel blijven werken, het nut van een notificatie dat je post geliked wordt is miniem.
Zeg, ik leef voor die likes he.

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Yofresh schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 16:55:
[...]

Zeg, ik kick op die likes he.
ftfy :+

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:56

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Al een aantal keer is het voorgekomen dat er users zijn die het ontzettend grappig vinden om willekeurige users tientallen keren te liken. Zo ook vandaag weer twee grappenmakers @Thomas en @miicker die even een heel topic in de HK 130+ likes per persoon geven. Ondertussen heb ik er 130 weggeklikt en zijn er 348 bijgekomen.

Nu kan je dat oplossen door alle likes weg te klikken of notificaties uit te zetten, maar dit gaat natuurlijk helemaal voorbij zijn doel en mis ik notificaties die wél van belang zijn. Op de telefoon is het ook ontzettend traag.

Is er een mogelijkheid dat het aantal likes per minuut wordt gelimiteerd? Of dat deze users tenminste aangesproken worden op dit gedrag?
Ik zal maar even rustig aan doen en je geen duimpje geven, @LED-Maniak O-)

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • +19 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb toch stiekem een duimpje gegeven :>

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 09:34
Ik vind dat het like systeem ergens anders bedoeld is dan wat de 2 genoemde heren het voor gebruiken. Ik gebruik het als indicatie voor hoe waardevol een post eigenlijk is. Zou het ook inderdaad raar vinden om alle reacties in een topic thums up te geven. Echter is het hun eigen keuze wat ze met hun likes doen en als iemand op YouTube alle reacties liked wordt er ook niemand kwaad om (als voorbeeld). Zou het gewoon aan een mod vragen via DM wat hun ervan vinden in plaats van er zo'n topic aan te wijden (je kunt toch al zien dat het de verkeerde kant opgaat).

Succes.

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Voor straf, of gewoon om te pesten, geef ik iedereen hier een (zinloos) dumpje.

Battle of the thumbs :+

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:01

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Anders de likes binnen de huiskamer niet meer mogelijk maken? Daarmee los je het probleem ook al op omdat je er geen karma of wat anders mee kan scoren.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• LED-Maniak
Lekker kinderachtige reacties weer, het is niet de HK hier hoor.

Likes zijn om waardering aan iemand zijn posts te geven en het is fijn om deze waardering te zien. Misbruik als dit is gewoon jammer.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
miicker schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 16:12:
[...]

In mijn ogen is jouw gedrag het toppunt van kinderachtig gedrag. Iedereen heeft weer andere dingen waar 'ie zich druk over maakt. Doe gewoon even lief voor elkaar.

The devil is in the details.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Alternative
Touchdomex schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:12:
Anders de likes binnen de huiskamer niet meer mogelijk maken? Daarmee los je het probleem ook al op omdat je er geen karma of wat anders mee kan scoren.
Binnen de huiskamer levert het toch al niks op?

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:02

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Voor elke nieuwe feature wordt weer ontdekt dat het leuk speelgoed is. Dat waait na een tijdje vast wel weer over.

Ook bij de introductie van de DM's een jaar of 12 geleden ontstonden er ook een hoop zinloze DM's groepen en werden er mensen gestalkt met zinloze berichten.

Ook dit waait vast weer over. ;)

En anders kan je de Thumb-up (of de Henk, wat je maar hebt ;) ) notificaties toch uitzetten?

[ Voor 19% gewijzigd door AW_Bos op 11-02-2017 17:17 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

LED-Maniak schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:13:

Likes zijn om waardering aan iemand zijn posts te geven en het is fijn om deze waardering te zien. Misbruik als dit is gewoon jammer.
Maar wat wil je doen? Bans lijken mij hier niet op de plaats en het enige wat je dan beter kan doen is via een moderator betreffende partijen erop aanspreken van jongens dit is echt niet tof. Meer kun je niet zonder echt lomp ingrijpen door weghalen en alles.
Alternative schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:14:
[...]

Binnen de huiskamer levert het toch al niks op?
Absoluut daarom ook. Binnen de huiskamer wegplukken en de rest niet. Omdat het toch niet uit maakt.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Hahn
Technisch gezien kan je het natuurlijk oplossen door maar 1 keer een melding te geven van een like. Dus als 1 iemand 130 keer op like drukt, dat je daar maar 1 melding van krijgt.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Yofresh
LED-Maniak schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:13:

Ik denk dat iedereen het daar over eens is, ik denk dat het vooral gaat over wat voor consequenties hieraan verbonden moeten worden.

Overigens denk ik dat de actie van de heren een marginaal effect hebben op het systeem van waardering. Zelfs in het topic waar de delicten gepleegd zijn. Zoals je zelf aangeeft, is het een systeem waarmee je waarde aan een post kan geven. Als alles een waarde van 1 krijgt, dan wordt dat je referentiewaarde, zoals dat nu 0 is. De sujetten zijn niet selectief geweest, waardoor 1 het nieuwe 0 is.

Edit: Lees ik nu goed dat HK-likes je geen karma opleveren? Weljandrie, daar gaat m`n levenswerk

[ Voor 5% gewijzigd door Yofresh op 11-02-2017 17:21 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hahn schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:18:
[...]
Technisch gezien kan je het natuurlijk oplossen door maar 1 keer een melding te geven van een like. Dus als 1 iemand 130 keer op like drukt, dat je daar maar 1 melding van krijgt.
Dat is volgens mij op dit moment ook zo ondervangen maar wat hier is gebeurd is dat elke individuele post een like heeft gekregen en dan heb je het ook niet. Sowieso iets eraan wijzigen heeft geen nut dan. Of je moet het heel erg gaan dichttimmeren.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Mag ik dan blij zijn met maar 13? Maar vond het wel opvallend. Tot ik dit topic zag :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Laatst online: 03-05 10:30
Het probleem met de "likes" is dat ze pas ophoepelen uit de lijst als ik ze stuk voor stuk heb aangeklikt. Als er 5 staan zou het fijn zijn als ze na 1 klik allemaal verdwenen zijn.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Hahn
Touchdomex schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:20:
[...]

Dat is volgens mij op dit moment ook zo ondervangen maar wat hier is gebeurd is dat elke individuele post een like heeft gekregen en dan heb je het ook niet. Sowieso iets eraan wijzigen heeft geen nut dan. Of je moet het heel erg gaan dichttimmeren.
Ah, het was me niet duidelijk dat het ging om 130 losse posts die een like kregen :P Daar is wat lastiger iets aan te doen.

Maar al met al, negeren is denk ik het devies. Natuurlijk is het irritant, maar blijkbaar vinden de kleutertjes die dit doen het maar al te leuk dat er gehapt wordt. Als ze geen reactie meer krijgen, dan houdt het vanzelf op.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Yofresh
RemcoDelft schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:21:
Het probleem met de "likes" is dat ze pas ophoepelen uit de lijst als ik ze stuk voor stuk heb aangeklikt. Als er 5 staan zou het fijn zijn als ze na 1 klik allemaal verdwenen zijn.
"Markeer alles als gelezen"

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alternative
Raven schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:21:
[...]

Mag ik dan blij zijn met maar 13? Maar vond het wel opvallend. Tot ik dit topic zag :P
Welke post is dat? Dan doe ik er 1 bij want 13 is een ongeluks getal :9

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Yofresh schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:22:
[...]

"Markeer alles als gelezen"
Ja, dan mis je wat je wel had willen weten.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Hahn
evilution schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:24:
[...]

Ja, dan mis je wat je wel had willen weten.
Je kan ze nog steeds lezen ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hahn schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:22:
[...]

Ah, het was me niet duidelijk dat het ging om 130 losse posts die een like kregen :P Daar is wat lastiger iets aan te doen.

Maar al met al, negeren is denk ik het devies. Natuurlijk is het irritant, maar blijkbaar vinden de kleutertjes die dit doen het maar al te leuk dat er gehapt wordt. Als ze geen reactie meer krijgen, dan houdt het vanzelf op.
Klopt absoluut. Gewoon negeren en dat was ook mijn plan. Totdat dit topic werd geopend. :+
evilution schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:31:
[...]

Bij 130+ lijkt me dat verrekte lastig maar goed ik neem aan dat dit geen dagelijkse praktijk is. Verder vind ik het wel een goeie grap, enig kattekwaad houd het leven leuk.
Oh yoh het stelt geen kut voor. Het is alles op gelezen zetten en daarna scrollen naar alles met likes van betreffende personen.

[ Voor 27% gewijzigd door Touchdomex op 11-02-2017 17:33 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

Willen we meer of minder duim?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Hahn schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:25:
[...]

Je kan ze nog steeds lezen ;)
Bij 130+ lijkt me dat verrekte lastig maar goed ik neem aan dat dit geen dagelijkse praktijk is. Verder vind ik het wel een goeie grap, enig kattekwaad houd het leven leuk.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:23

Fiber

Beaches are for storming.

En juist een topic als dit brengt anderen ook op ideeën... Zeker op een druilerige zaterdagmiddag als vandaag... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Fiber schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:36:
En juist een topic als dit brengt anderen ook op ideeën... Zeker op een druilerige zaterdagmiddag als vandaag... :)
En dat noemen maakt het alleen maar nog erger :(

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Alternative schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:23:
[...]

Welke post is dat? Dan doe ik er 1 bij want 13 is een ongeluks getal :9
Uhm, volgens mij waren het verschillende....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Freee!! schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:37:
[...]

En dat noemen maakt het alleen maar nog erger leuker :Y
FTFY... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik vind 2 wel genoeg, maar als jij er 20 wilt, be my guest :+

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• LED-Maniak
AW_Bos schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:16:
Voor elke nieuwe feature wordt weer ontdekt dat het leuk speelgoed is. Dat waait na een tijdje vast wel weer over.

Ook bij de introductie van de DM's een jaar of 12 geleden ontstonden er ook een hoop zinloze DM's groepen en werden er mensen gestalkt met zinloze berichten.

Ook dit waait vast weer over. ;)
Deze functie is er al een tijdje en is ook al meerdere keren misbruikt.

Tot heden dus even >478 likes weg geklikt. Geen idee of daar nog een aantal nuttige tussen zaten of niet.

Overdreven of niet, het zou net als een correctie/waarschuwing bij constante dubbelposts, irritante plaatjes en overdreven smileys prima een DM mogen krijgen van een mod, het systeem voor die user uitschakelen of het onmogelijk maken van zoveel likes binnen een bepaalde tijdspanne.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Maar heb je hier nog wat over te zeggen LED?
[...]

Blijf het toch vreemd vinden dat je dit hier zomaar poneert en er vervolgens geen verantwoordelijkheid voor neemt, want ik heb dit niet al 'zeker' 3 keer eerder gedaan en ben nooit gevraagd te stoppen.

Verder (en nogmaals), er staat hier niks over in het algemeen beleid en de FAQ. Goed, leuk geweest, kattenkwaad, als je je er zo erg aan stoort dan zal ik het in ieder geval niet meer doen en hierbij mijn excuses. Toch was een 'kap eens' genoeg geweest. Misschien krijg je iemand hier zo gek dat ze het opnemen in het beleid, maar laten we nou niet de illusie gaan wekken dat dit een structureel probleem is.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Thomas schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 18:34:
Maar heb je hier nog wat over te zeggen LED?

[...]

Blijf het toch vreemd vinden dat je dit hier zomaar poneert en er vervolgens geen verantwoordelijkheid voor neemt, want ik heb dit niet al 'zeker' 3 keer eerder gedaan en ben nooit gevraagd te stoppen.

Verder (en nogmaals), er staat hier niks over in het algemeen beleid en de FAQ. Goed, leuk geweest, kattenkwaad, als je er zo erg aan stoort dan zal ik het in ieder geval niet meer doen en hierbij mijn excuses. Toch was een 'kap eens' genoeg geweest. Misschien krijg je iemand hier zo gek dat ze het opnemen in het beleid, maar laten we nou niet de illusie gaan wekken dat dit een structureel probleem is.
Eens.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alternative
Yofresh schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:19:
[...]
Edit: Lees ik nu goed dat HK-likes je geen karma opleveren? Weljandrie, daar gaat m`n levenswerk
Ach...arm schaap. Voor troost een duimpje van mij ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ShakerNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 00:31
Ik snap eigenlijk niet waarom er hier een topic voor geopend moet worden. Ik heb geen verstand van "HK-likes" en denk ook niet dat vele anderen, die hier komen vanaf de frontpage, er verstand van hebben. TS heeft last van twee mensen die "likes" of zo uitdelen. Dan spreek je die personen toch aan door middel van een DM o.i.d? En wil dat niet helpen, dan zoek je toch een mod op en lossen jullie het onderling op? Of zeg ik nou iets vreemds?

De reacties op de TS maken het er ook niet echt beter op.

[ Voor 6% gewijzigd door ShakerNL op 11-02-2017 20:16 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

ShakerNL schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 20:16:
Ik snap eigenlijk niet waarom er hier een topic voor geopend moet worden. Ik heb geen verstand van "HK-likes" en denk ook niet dat vele anderen, die hier komen vanaf de frontpage, er verstand van hebben. TS heeft last van twee mensen die "likes" of zo uitdelen. Dan spreek je die personen toch aan door middel van een DM o.i.d? En wil dat niet helpen, dan zoek je toch een mod op en lossen jullie het onderling op? Of zeg ik nou iets vreemds?

De reacties op de TS maken het er ook niet echt beter op.
wat ik hier lees heeft TS beide aangesproken met een tegenovergesteld effect en dit sub-forum is toch wel de plek om een mod erbij te halen.

echter vind ik dit issue meer iets voor het doktersteam (gedrag tussen users onderling bespreken) dan een waardevolle feature request.

d:)b

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

MrJayMan schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 20:30:
wat ik hier lees heeft TS beide aangesproken met een tegenovergesteld effect en dit sub-forum is toch wel de plek om een mod erbij te halen.
Daar is Schop een Modje voor :)
echter vind ik dit issue meer iets voor het doktersteam (gedrag tussen users onderling bespreken) dan een waardevolle feature request.
Dat is niet de taak voor het Doktersteam, daar zijn de mods voor.
Misschien krijg je iemand hier zo gek dat ze het opnemen in het beleid
Het beleid wordt echt niet gebaseerd op wat een paar vervelende kleuters doen. Dat kan namelijk goed opgelost worden door de lokale crew, het bestraffend toespreken van de kleuters en ze eventueel hun privileges als HKXS even af te nemen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Thomas schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 16:07:
Verder staat er ook niks over in het algemeen beleid of de forum FAQ, dus uiteraard ben ik me van geen kwaad bewust.

Groetjes d:)b
Moet echt al het irritante gedrag in het algemeen beleid worden opgenomen voordat het duidelijk is dat het iritant is?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Alternative
Kunnen we dit topic niet nomineren voor het topic met de meeste tumbs up ooit ?
Zie hier meer thumbs up/like's dan welk topic dan ook (thumbs up, post ratio)

en ik heb er nog niet eens 130 zoals ts :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

ShakerNL schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 20:16:
Ik snap eigenlijk niet waarom er hier een topic voor geopend moet worden...
Dat snapt waarschijnlijk niemand... :Y)

Dit is gewoon een lekker rel topic dat dicht gaat zodra de modjes wakker worden uit hun winterslaap... :z

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bij misbruik en lastig vallen kan iedereen via SeM of topicreport in contact komen met een mod. En een DoS via likes lijkt wel op lastig vallen...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Fiber schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 21:11:
[...]

Dat snapt waarschijnlijk niemand... :Y)

Dit is gewoon een lekker rel topic dat dicht gaat zodra de modjes wakker worden uit hun winterslaap... :z
Die winterslaap duurt erg lang :+ :z

* aReaRe zwaait naar @f_j_k O+

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 10:02

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

gambieter schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 20:37:
Het beleid wordt echt niet gebaseerd op wat een paar vervelende kleuters doen. Dat kan namelijk goed opgelost worden door de lokale crew, het bestraffend toespreken van de kleuters en ze eventueel hun privileges als HKXS even af te nemen.
Kan de crew in erge gevallen niet gewoon de rechten voor het liken en unliken intrekken bij stoute user die constant alles liken? De HK ontnemen kan, maar zou het gedonder dan stoppen? Iemand annoyen kan ook immers buiten de HK. ;)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

AW_Bos schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 22:47:
Kan de crew in erge gevallen niet gewoon de rechten voor het liken en unliken intrekken bij stoute user die constant alles liken? De HK ontnemen kan, maar zou het gedonder dan stoppen? Iemand annoyen kan ook immers buiten de HK. ;)
Tja, iemand die zijch daar niet kan gedragen krijgt echt wel een T.net-pauze, net als andere trolls. Niet al te druk om maken, en geen moeilijke oplossingen verzinnen ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
MrJayMan schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 20:30:
[...]

Er hebben meerdere mensen aangegeven het vervelend te vinden, ik ben dan ook gestopt toen ik dat las. Ik vond dat @LED-maniak zich wel erg aanstelde en dat vond @Thomas schijnbaar ook en gaf hem daardoor nog wat extra duimpjes puur om hem een beetje te stangen.

Lees zijn reacties vanaf hier of hier (gefilterd) en oordeel zelf of je zijn reactie overdreven vond of niet.

Toegegeven, het was kinderachtig. Maar is het aanmaken van dit topic niet even kinderachtig? Het had prima opgelost kunnen worden door het bij de eerste reactie te laten in het topic, of door even een DM te sturen. Daarbij is het niet zo dat ik iets verkeerd heb gezegd tegen de user of hem beledig heb, ik bedoel kom op zeg, ik heb je een hoop likes gestuurd die je in twee klikken als gelezen kan markeren, als je daar al overstuur van raakt dan vraag ik me af hoe je functioneert in het dagelijkse echte leven (buiten Tweakers dus).

offtopic:
Best grappig, iemand maakt een topic aan over het misbruik maken van de like knop en de TS krijgt 41 likes.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

miicker schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 23:04:
[...]
offtopic:
Best grappig, iemand maakt een topic aan over het misbruik maken van de like knop en de TS krijgt 41 likes.
offtopic:
Cumulatief alweer 93 :').

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Hierbij wil ik mijn steun betuigen aan het misbruikte duimpje.
Het is niet niets om in zo'n korte tijd zoveel te verwerken te krijgen!
Ik wens haar dan ook sterkte en hoop dat ze snel haar werk weer leuk gaat vinden. <3

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik kreeg ook een dos aan likes, normaal heb ik geen problemen ermee om liefde te ontvangen, echter zijn 200+ likes/henks wel erg veel van het goede.

Ik zit vaak op mijn mobiel, ik kan hierdoor wel wat gemist hebben.

Ik zie de lol er wel van in, maar ik kan me goed voorstellen dat sommige users dit irritant vinden.

@miicker @thomas liefde is prima, maar je kunt ook overdrijven schatjes <3

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Heb hier ook 'last' van gehad en post niet eens zo vaak. Notificaties voor Duimpjes hoeven voor mij niet zo, het zal allemaal wel. De enige notificaties die voor mij persoonlijk nuttig zijn, zijn daadwerkelijke mentions, antwoorden op je posts, zodat je op jouw beurt weer kan reageren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Coltrui schreef op zondag 12 februari 2017 @ 12:00:
Heb hier ook 'last' van gehad en post niet eens zo vaak. Notificaties voor Duimpjes hoeven voor mij niet zo, het zal allemaal wel. De enige notificaties die voor mij persoonlijk nuttig zijn, zijn daadwerkelijke mentions, antwoorden op je posts, zodat je op jouw beurt weer kan reageren.
Gelukkig kun je ze per type aan- of uit zetten... :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Dat wist ik dan weer niet. Waarom heb ik daar geen notificatie over gekregen?

Thanks for the tip :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Yup zet ze uit voor thumbs en voor wie de 'henkjes' thumbs niet wil zien of gebruiken kan dit in custom stylesheet toevoegen

code:
1
2
/* like knop GoT weg */
.action_list li.rating { display: none; }

Arm duimpje, nu wijst iedereen naar jou!

NRG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:36
F_J_K schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 21:19:
Bij misbruik en lastig vallen kan iedereen via SeM of topicreport in contact komen met een mod. En een DoS via likes lijkt wel op lastig vallen...
Prima oplossing. :Y

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Fiber schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 21:11:
[...]
Dit gaat echt niet hard genoeg voor een echt rel topic.

offtopic:
Het is lang geleden dat ik een echt rel topic zag, laat staan erin postte.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

miicker schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 23:04:
[...]

Er hebben meerdere mensen aangegeven het vervelend te vinden, ik ben dan ook gestopt toen ik dat las. Ik vond dat @LED-maniak zich wel erg aanstelde en dat vond @Thomas schijnbaar ook en gaf hem daardoor nog wat extra duimpjes puur om hem een beetje te stangen.

[...]

Toegegeven, het was kinderachtig. Maar is het aanmaken van dit topic niet even kinderachtig? Het had prima opgelost kunnen worden door het bij de eerste reactie te laten in het topic, of door even een DM te sturen.
Vertel es waarom een DM of reactie wél het door de TS gewenste effect zou hebben gehad? Jullie lijken op een stel pubers met tijd teveel, en op zoek naar excuses om jullie gedrag te rechtvaardigen, nu het openbaar gemaakt is.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ja want we hebben iemand bedreigd of zo _O- hou toch op man..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
miicker schreef op zondag 12 februari 2017 @ 13:55:
[...]

Nee, maar wel lastig gevallen. Dat zal jij vast niet zo zien, maar dat is eigenlijk altijd het geval met pesten en pesters. "Oh, ik wist niet dat [gepeste] het zich zo erg aantrok."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

'Bedreigen' heeft er niks mee te maken. Woord is ook niet gebruikt - er is gewag gemaakt van vervelend gedrag en dat is het ook. Je kan het vergelijken met iemand die je 86 keer per uur belt en dan telkens inhaakt wanneer je opneemt. Of je neemt niet op en moet van de 90 gemiste oproepen de échte er vantussen gaan vissen. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Coltrui op 12-02-2017 14:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

@miicker, je bent een ongelovelijke pestkop (nog tot daaraantoe) en je hebt het zelf niet eens in de gaten, waardoor je dus ook echt geen maat houdt en dat is dus het ergste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Freee!! schreef op zondag 12 februari 2017 @ 14:16:
@miicker, je bent een ongelovelijke pestkop (nog tot daaraantoe) en je hebt het zelf niet eens in de gaten, waardoor je dus ook echt geen maat houdt en dat is dus het ergste.
Sinds wanneer is iemand duimpjes geven pesten? Dit alles heeft zich hooguit in 10 minuten tijd afgespeeld, als je me dan een ongelofelijke pestkop noemt is er in mijn optiek toch iets mis met je.

Wat ik deed was geen pesten, hooguit een beetje stangen/plagen. Ik heb daarna de TS ook niet meer 'ge-dDoSt' met duimpjes.

Ik vind het serieus overdreven. Maar als de TS zich er serieus kut door voelt of wat dan ook dan bied ik mijn oprechte excuses aan dat ik daar voor gezorgd heb, het is in ieder geval niet mijn opzet geweest iemand een rot gevoel of iets dergelijks te bezorgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Daar waar micker is gestopt ga jij (en nog een paar) vrolijk verder door o.a. iedere post in dit topic express van een duimpje te voorzien. Terwijl de boodschap duidelijk is dat dit ergelijk is. Ook draag je inhoudelijk weinig bij aan de discussie anders dan te trollen. Doe mensen een plezier en stop gewoon.

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

miicker schreef op zondag 12 februari 2017 @ 14:22:
[...]

Sinds wanneer is iemand duimpjes geven pesten? Dit alles heeft zich hooguit in 10 minuten tijd afgespeeld, als je me dan een ongelofelijke pestkop noemt is er in mijn optiek toch iets mis met je.

Wat ik deed was geen pesten, hooguit een beetje stangen/plagen. Ik heb daarna de TS ook niet meer 'ge-dDoSt' met duimpjes.

Ik vind het serieus overdreven. Maar als de TS zich er serieus kut door voelt of wat dan ook dan bied ik mijn oprechte excuses aan dat ik daar voor gezorgd heb, het is in ieder geval niet mijn opzet geweest iemand een rot gevoel of iets dergelijks te bezorgen.
En je geeft blijk nog steeds niet door te hebben hoe jouw acties op anderen overkomen, zie ook:
miicker schreef op zondag 12 februari 2017 @ 13:55:
[...]
Hahn schreef op zondag 12 februari 2017 @ 13:56:
[...]
Nee, maar wel lastig gevallen. Dat zal jij vast niet zo zien, maar dat is eigenlijk altijd het geval met pesten en pesters. "Oh, ik wist niet dat [gepeste] het zich zo erg aantrok."
Je blijft je eigen gedrag maar goed praten terwijl de correcte actie zou zijn om je een week lang in een hoekje kapot te zitten schamen. Denk eens na voordat je een ander het leven zuur maak. Voor jou is het misschien een lolletje, voor het slachtoffer kan het echt ronduit vervelend zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:53

GforceNL

Out of memory....

Het viel me op dat alle posts in dit topic ontzettend veel duimpjes krijgen?

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LED-Maniak
GforceNL schreef op zondag 12 februari 2017 @ 14:28:
Het viel me op dat alle posts in dit topic ontzettend veel duimpjes krijgen?
Omdat het blijkbaar uitermate grappig is om iedereen in grote getale likes te geven als aangegeven wordt dat dit als vervelend wordt ervaren in plaats van dat de discussie normaal gevoerd kan worden. Goede herinnering wat hier ook alweer rondloopt.

Behoorlijk tekenend en kinderachtig. Zéker in dit deel van het forum. Schaam je.
We tikken op deze manier de 1000 likes in twee dagen aan ;w

Inmiddels heb ik een aantal uur geleden gevraagd of iemand dit topic dicht wilt gooien, maar blijkbaar zijn er op tweakers geen mods of ads op zondag.

[ Voor 8% gewijzigd door LED-Maniak op 12-02-2017 14:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 22:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Mods genoeg, maar zoals de naam van dit forum aangeeft, hebben alleen de hogere mensen hier de macht.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Waarom kunnen we de topics eigenlijk nog niet sorteren op aantal likes :+?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 10:23
Tja, triest eigenlijk. Wij Tweakers hebben blijkbaar niks beter te doen op een vrije dag dan online mensen pesten en hierop te commenten...

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zoals al gezegd, dit heeft zich in (nog geen) tien minuten afgespeeld. Letterlijk het enige wat je hoeft te doen om al die notificaties weg te halen is welgeteld twee keer klikken; op het notificatie icoontje, en vervolgens op 'markeer alles als gelezen'.

Ben je dan ineens een 'pestkop'? Zoals je in het topic hebt gelezen zijn er ook mensen die het niet zo hoog opnamen maar wel aangeven dat het niet nog een keer hoeft. Ik kan er eigenlijk niet bij dat er mensen zijn die zo heftig reageren op een probleem dat met twee muisklikken is opgelost, of voor altijd door de notificaties van de like-knop uit te schakelen. Zoals al is aangegeven; dit is letterlijk één keer gebeurd en is geen structureel of langdurig probleem. Je mag het kinderachtig of een kleuterstreek vinden maar de wereld staat nog steeds niet in brand.

Verder heeft dit topic denk ik meer overlast opgeleverd dan de actie zelf, aangezien iedereen alles hier liket.
Borromini schreef op zondag 12 februari 2017 @ 13:15:
[...]

Vertel es waarom een DM of reactie wél het door de TS gewenste effect zou hebben gehad? Jullie lijken op een stel pubers met tijd teveel, en op zoek naar excuses om jullie gedrag te rechtvaardigen, nu het openbaar gemaakt is.
Nee. Als jij het kinderachtig vindt, prima, dat was het ook, maar wat kinderlijke lol hoort wat mij betreft ook wel eens bij het leven, ik vind niet dat ik dat hoef te rechtvaardigen, zeker niet als het zo'n marginale impact heeft. Wat is het toch prachtig dat we allemaal verschillende meningen hebben, niet?

[ Voor 21% gewijzigd door Thomas op 12-02-2017 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Thomas schreef op zondag 12 februari 2017 @ 15:52:
[...]

Zoals al gezegd, dit heeft zich in (nog geen) tien minuten afgespeeld. Letterlijk het enige wat je hoeft te doen om al die notificaties weg te halen is welgeteld twee keer klikken; op het notificatie icoontje, en vervolgens op 'markeer alles als gelezen'.
Maar het zou niet nodig moeten zijn dat iemand iets uit moet zetten, omdat een ander het leuk vindt om te treiteren.
Je mag het kinderachtig of een kleuterstreek vinden maar de wereld staat nog steeds niet in brand.
Zo kan je alles wel wegrelativeren.
Verder heeft dit topic denk ik meer overlast opgeleverd dan de actie zelf, aangezien iedereen alles hier liket.
Dat er blijkbaar nog genoeg andere trolls op Tweakers zitten doet niks af aan jullie actie.

En nee, het is niet het ergste ooit, maar in plaats van jezelf tot de tand te verdedigen kan je ook gewoon even je begrip tonen en sorry zeggen. Ook dat is niet erg om te doen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hahn schreef op zondag 12 februari 2017 @ 15:56:
[...]
Maar het zou niet nodig moeten zijn dat iemand iets uit moet zetten, omdat een ander het leuk vindt om te treiteren.

[...]
Zo kan je alles wel wegrelativeren.

[...]
Dat er blijkbaar nog genoeg andere trolls op Tweakers zitten doet niks af aan jullie actie.

En nee, het is niet het ergste ooit, maar in plaats van jezelf tot de tand te verdedigen kan je ook gewoon even je begrip tonen en sorry zeggen. Ook dat is niet erg om te doen namelijk.
Ik heb m'n excuses al aangeboden hoor, daarvoor moet je even teruglezen.
Goed, leuk geweest, kattenkwaad, als je je er zo erg aan stoort dan zal ik het in ieder geval niet meer doen en hierbij mijn excuses.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-09 09:28
Jeetje mensen! Ben blij dat je niet op dat duimpje hoef te zitten zeg, zeker als je 100 of zelfs 350 van die duimpjes krijgt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Thomas schreef op zondag 12 februari 2017 @ 16:01:
[...]

[...]
Die had ik al gezien, maar komt bij mij heel erg over als 'ik zal maar even sorry zeggen, maar ik meen het niet'. En je hebt al aangegeven de ophef niet te begrijpen, en dat is de helft (zo niet meer) van een welgemeend excuus :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hahn schreef op zondag 12 februari 2017 @ 16:04:
[...]
Die had ik al gezien, maar komt bij mij heel erg over als 'ik zal maar even sorry zeggen, maar ik meen het niet'. En je hebt al aangegeven de ophef niet te begrijpen, en dat is de helft (zo niet meer) van een welgemeend excuus :>
Het is maar hoe je het leest. Ik begrijp de ophef niet helemaal, klopt, maar ik begrijp natuurlijk wel dat er mensen zijn die er anders over denken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:00
Hield er maar iemand zoveel van mij -O-

Voelt toch als het onbeantwoorde Tweakersliefdetopic dit. Flirten-met-je-duimpje enzo. <3

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Thomas schreef op zondag 12 februari 2017 @ 16:01:
Dat zijn geen excuses, dat is de moderne "sorry dat jij zo overgevoelig bent". En ga dan niet daarna allemaal onzin posten om het toch goed te praten.

Zeg dan gewoon "sorry, ik was een vervelende kleuter en zal het niet meer doen". Miicker heeft nog veel meer te leren, maar goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

gambieter schreef op zondag 12 februari 2017 @ 16:07:
[...]

Dat zijn geen excuses, dat is de moderne "sorry dat jij zo overgevoelig bent". En ga dan niet daarna allemaal onzin posten om het toch goed te praten.

Zeg dan gewoon "sorry, ik was een vervelende kleuter en zal het niet meer doen". Miicker heeft nog veel meer te leren, maar goed.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

LED-Maniak schreef op zondag 12 februari 2017 @ 14:45:
[...]

Omdat het blijkbaar uitermate grappig is om iedereen in grote getale likes te geven als aangegeven wordt dat dit als vervelend wordt ervaren in plaats van dat de discussie normaal gevoerd kan worden. Goede herinnering wat hier ook alweer rondloopt.

Behoorlijk tekenend en kinderachtig. Zéker in dit deel van het forum. Schaam je.
We tikken op deze manier de 1000 likes in twee dagen aan ;w

Inmiddels heb ik een aantal uur geleden gevraagd of iemand dit topic dicht wilt gooien, maar blijkbaar zijn er op tweakers geen mods of ads op zondag.
Sorry maar ik vind dit oprecht een goede post, daarom duimpje (waarvoor het duimpje ook is). :$

Ledje *;

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als elke like nu 1 euro opbracht? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dit gaat idd nergens meer over.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.