Al een aantal keer is het voorgekomen dat er users zijn die het ontzettend grappig vinden om willekeurige users tientallen keren te liken. Zo ook vandaag weer twee grappenmakers @Thomas en @miicker die even een heel topic in de HK 130+ likes per persoon geven. Ondertussen heb ik er 130 weggeklikt en zijn er 348 bijgekomen.
Nu kan je dat oplossen door alle likes weg te klikken of notificaties uit te zetten, maar dit gaat natuurlijk helemaal voorbij zijn doel en mis ik notificaties die wél van belang zijn. Op de telefoon is het ook ontzettend traag.
Is er een mogelijkheid dat het aantal likes per minuut wordt gelimiteerd? Of dat deze users tenminste aangesproken worden op dit gedrag?
Nu kan je dat oplossen door alle likes weg te klikken of notificaties uit te zetten, maar dit gaat natuurlijk helemaal voorbij zijn doel en mis ik notificaties die wél van belang zijn. Op de telefoon is het ook ontzettend traag.
Is er een mogelijkheid dat het aantal likes per minuut wordt gelimiteerd? Of dat deze users tenminste aangesproken worden op dit gedrag?
[ Voor 3% gewijzigd door LED-Maniak op 11-02-2017 15:59 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.