Waar vind is 2derhands cd's voor onder de 5 euro online

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S en A DW
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-10 16:44
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
tweederhands cd's.

Wat is je budget?
max 5 euro inclusief verzendkosten.

Wat heb je zelf al gevonden?
marktplaats, amazon, ebay

Ik vraag dit omdat ik nu goede audioappartuur heb en ik ben al een paar keer tegen niet meer te lezende flac bestanden gekomen. Cd's doen het dan toch beter op de lange duur is mijn ervaring.
Verder heb ik ook naar bol.com gekeken maar die zijn te duur en ik ben niet in het bezit van vervoer dus ze moeten via internet te bestellen zijn.
Als je vraag naar welke cd's ik zoek. Het zijn allemaal cd's van bekendere artiesten (gorillaz, the corrs, mika, enz.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

Je hebt gewoon een deftige flacspeler nodig denk ik. Hoezo kan je flac files "niet meer lezen"? Werkten ze vroeger wel en nu niet meer? Dan is je speler kapot. Qua geluidskwaliteit is CD niet beter dan flac hoor, integendeel.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:24
Het lijkt me dan eerder dat het medium waar die bestanden op staan niet lekker meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:22

sjaool

Every life should have 9 cats

Loop de kringloopwinkel bij je in de buurt eens binnen. Je staat er versteld van wat daar aan cd's, cassettes en lp's voor een habbekrats te koop is. Het lijkt mij dat je daar zonder vervoer ook wel kunt komen. Hangt er wel vanaf waar je woont natuurlijk. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door sjaool op 11-02-2017 15:47 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:21
S en A DW schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 15:34:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
tweederhands cd's.

Wat is je budget?
max 5 euro inclusief verzendkosten.

Wat heb je zelf al gevonden?
marktplaats, amazon, ebay

Ik vraag dit omdat ik nu goede audioappartuur heb en ik ben al een paar keer tegen niet meer te lezende flac bestanden gekomen. Cd's doen het dan toch beter op de lange duur is mijn ervaring.
Verder heb ik ook naar bol.com gekeken maar die zijn te duur en ik ben niet in het bezit van vervoer dus ze moeten via internet te bestellen zijn.
Als je vraag naar welke cd's ik zoek. Het zijn allemaal cd's van bekendere artiesten (gorillaz, the corrs, mika, enz.)
Wat je noemt staat bij bergen op Marktplaats (Qua gewicht zit je per cd op €3,12 verzendkosten, dus €1-2 bieden en je hebt wat je zoekt.)

http://www.marktplaats.nl...rice&sortOrder=increasing <-- Gorillaz
http://www.marktplaats.nl...rice&sortOrder=increasing <-- Mika
http://www.marktplaats.nl...rice&sortOrder=increasing <-- The Corrs
etc.
Tip: Vaak verkopen particulieren hun hele cd verzameling. Je kunt dan verschillende cd's combineren in 1 verzending en zo verzendkosten besparen. (het is niet zo dat je hele exclusieve cd's zoekt. ;) )

sjaool schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 15:45:
Loop de kringloopwinkel bij je in de buurt eens binnen. Je staat er versteld van wat daar aan cd's, cassettes en lp's voor een habbekrats te koop is. Het lijkt mij dat je daar zonder vervoer ook wel kunt komen. Hangt er wel vanaf waar je woont natuurlijk. ;)
Maar inderdaad bij iedere kringloopwinkel staan stapels van de genoemde cd's

[ Voor 19% gewijzigd door nachtnet op 11-02-2017 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:21
Geen idee of Amsterdam voor je in de buurt is, maar de 2e hands afdeling van Concerto is een aanrader. Veel voor 5 euro en 5 voor €20.

Online wil ik nog wel eens bij Dodax kopen. Het is dan niet 2e hands, maar ze verkopen genoeg voor weinig.

PSN: nameless-iD_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel hier al jaren Flac vanaf een Synology Nas op meerdere manieren. Wat gaat er bij jou mis? Moet er niet meer aan denken aan dat gezoek in kasten naar een bepaalde cd. Je doet toch ergens iets verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S en A DW
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-10 16:44
De flac bestanden heb ik gewoon op de pc staan en luister ze dan via foober2000. Kan er aan liggen dat ik ze te veel kopieer. Ik heb 3 extra schijven waar ik ze op bewaar maar het ligt dus niet aan het medium dat ik gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S en A DW schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:25:
De flac bestanden heb ik gewoon op de pc staan en luister ze dan via foober2000. Kan er aan liggen dat ik ze te veel kopieer. Ik heb 3 extra schijven waar ik ze op bewaar maar het ligt dus niet aan het medium dat ik gebruik.
Mijn tip: koop bij je audioset een Bluesound Node (de 1 kan je 2de hands redelijke prijs vinden) en investeer in een goede NAS (Synology) met goede HD's. Dan speel je op je audioset super af en heb je echt geen problemen meer met Flac. Begin niet meer aan cd's want naarmate je echt veel muziek krijgt zie je door de bomen het bos niet meer en streaming werkt zo lekker.

Kopieren van bestanden kan de oorzaak echt niet zijn. Wat is nu precies HET probleem waar je bij afspelen tegenaan loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Jouw probleem is dus gewoon dat jouw PC niet goed werkt. Dan is CD's kopen niet de meest logische oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-10 02:53
Audiobestanden zoals flac (en mp3) kun je goed en snel testen met Audiotester:
http://vuplayer.com/other.php (32 en 64 bits).

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Defect RAM of defecte hardeschijf. Dan raken je bestanden corrupt. Een hardeschijf is de beste oplossing om je bestanden te bewaren, beter dan CD. Kies echter wel voor backups maken en voor een filesystem dat corruptie kan detecteren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1