Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 18:02
Ik ben eens rond aan het kijken naar een e-reader, met name voor de vakantie wel praktisch dat ik niet een paar dikke boeken mee hoef te nemen, maar iets met het formaat van een kleine tablet.

Dus ik op zoek gegaan naar betaalbare e-readers, en voor rond de €100 heb je wel iets wat er vrij degelijk uitziet.
Kobo Aura 2, €119
Kobo Touch 2, €89

Dan is de volgende stap bij electronica de laatste tijd om te kijken wat er bij de chinese webshops te vinden is. Dus ik naar Tinydeal, Gearbest, Merimobiles, Coolicool, Banggood gekeken, noem ze maar op.

Nergens e-readers te koop, en als ze ze toevallig wel hebben zijn ze nog pas vanaf ong. €100 verkrijgbaar.

Kan iemand me uitleggen hoe dat komt? Die e-reader voor mezelf zal er toch wel komen, maar ik wil nu wel graag weten waarom de (bekende) Chinese webshops vrijwel geen e-readers verkopen.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

Ik vermoed dat dit te maken heeft met de hoge prijs van E-paper schermen i.c.m. met de service welke komt kijken bij een E-reader. Zonder boeken is een E-reader niks, de meeste mensen lezen alleen boeken in hun eigen taal en het linken aan een Nederlands verkooppunt voor boeken is voor Chinese webshops niet rendabel.

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:38
Het valt mij dat die banggood waarnaar je verwijst op android draait. Dat lijkt mij ook niet de meest uitgelezen software voor een ereader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:19

P_Tingen

omdat het KAN

pacificocean schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 13:11:
Het valt mij dat die banggood waarnaar je verwijst op android draait. Dat lijkt mij ook niet de meest uitgelezen software voor een ereader.
Heel veel (zoniet de meeste) draaien toch Android? Je ziet het alleen vaak niet omdat de lees-app automatisch wordt gestart.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:38
P_Tingen schreef op zondag 12 februari 2017 @ 11:58:
[...]

Heel veel (zoniet de meeste) draaien toch Android? Je ziet het alleen vaak niet omdat de lees-app automatisch wordt gestart.
Ik ken er geen één die op android draait. Zowel Kobo, Amazon als Sony niet. Welke wel dan?

Edit. Icarus en Onyx wel zie ik. Maar dat is ook nog eens oude meuk 4.x
Edit 2 Sony dus ook.

[ Voor 12% gewijzigd door pacificocean op 12-02-2017 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:19

P_Tingen

omdat het KAN

pacificocean schreef op zondag 12 februari 2017 @ 12:33:
[...]
Ik ken er geen één die op android draait. Zowel Kobo, Amazon als Sony niet. Welke wel dan?

Edit. Icarus en Onyx wel zie ik. Maar dat is ook nog eens oude meuk 4.x
De nieuwere weet ik niet eigenlijk 8) Ik ging een beetje uit van mijn ouwe Sony readers (T1 en T2) die beide op Android draaiden. Ik ging er een beetje van uit dat de meesten dat deden.

... en gaat over tot de orde van de dag

Pagina: 1