Zojuist een nieuwe Galaxy Tab S2 gekregen en daar wil ik graag een extra geheugenkaartje in doen van minimaal 128GB. Wat is nu een goede aankoop.
Wat ik heb begrepen moet ik gaan voor een MicroSDXC (ivm 128GB) en met een UHS aanduiding. Maar nu zie ik dat er tussen die UHS ook nog best grote verschillen zitten. Wat is nu wijsheid.
Wat ik voornamelijk ga doen met de tablet is wifi/internet, twitch, YouTube en films (720p/1080p) kijken. Dus geen hele spectaculaire dingen wat dat betreft.
Nu heb ik zelf deze kaartjes gevonden die volgens mij vergelijkbaar zijn. Maakt het verder nog heel veel uit of kan ik beter voor wat anders kiezen?
pricewatch: Samsung EVO Plus 128GB microSDXC Card + SD-adapter
pricewatch: Toshiba EXCERIA M302-EA
pricewatch: Sandisk Ultra MicroSDXC UHS-I 128GB + Adapter (Android)
pricewatch: Samsung Evo microSDXC 128GB + SD-adapter
Mbt prijs wil ik rond de 40 euro max zitten (mag iets meer als het echt veel beter is).
Wat ik heb begrepen moet ik gaan voor een MicroSDXC (ivm 128GB) en met een UHS aanduiding. Maar nu zie ik dat er tussen die UHS ook nog best grote verschillen zitten. Wat is nu wijsheid.
Wat ik voornamelijk ga doen met de tablet is wifi/internet, twitch, YouTube en films (720p/1080p) kijken. Dus geen hele spectaculaire dingen wat dat betreft.
Nu heb ik zelf deze kaartjes gevonden die volgens mij vergelijkbaar zijn. Maakt het verder nog heel veel uit of kan ik beter voor wat anders kiezen?
pricewatch: Samsung EVO Plus 128GB microSDXC Card + SD-adapter
pricewatch: Toshiba EXCERIA M302-EA
pricewatch: Sandisk Ultra MicroSDXC UHS-I 128GB + Adapter (Android)
pricewatch: Samsung Evo microSDXC 128GB + SD-adapter
Mbt prijs wil ik rond de 40 euro max zitten (mag iets meer als het echt veel beter is).
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation