Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Powerbank HP spectre 13

Pagina: 1
Acties:

• kingre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 13:06
Ik heb even gekeken waar mijn vraag het beste thuis kan horen en dit leek mij de beste plek. Mocht dit niet zo zijn hoor ik dit graag.

Ik heb een HP Spectre 13. Kleine laptop welke oplaad via USB C. Nu wil ik voor mijn reizen een powerbank om mijn telefoon, action cam en laptop op te laden.

Op de adapter van de HP staan het volgende

5v == 2A
12v ==3A

Ik heb verder totaal geen verstand hier van dus ik heb geen idee wat het nou precies betekend en waar ik exacte informatie kan ophalen.

Ik heb de Xiaomi van 20000mah op het oog om de apparaten op te laden (Ik weet net dat 20000mah meer kan opladen dan bijvoorbeeld 5000mah).

Maar goed, kan ik zowel mijn laptop als mijn telefoon er mee opladen?

Mocht dit niet kunnen, zijn er überhaupt powerbanks die redelijk geprijsd (Lager als 50 euro) zijn waar eventueel beide mee opgeladen kunnen worden?

• Squats
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:12

Squats

Wereldreizende tweaker

Ik heb zelf een hp 2 in 1, niet jouw model maar een x2 of iets dergelijks voor media tijdens reizen in treinen en vliegtuig, ik heb dezelfde powerbank en dacht dat het wel zou werken, ook usb c. Helaas werkte het bij mij niet en kan ik hem puur gebruiken voor ipad en telefoon.
Helaas heb je zover ik weet specifieke powerbanks nodig met een 12v poort, die zijn wel te krijgen op amazon.de. Ik kan het mis hebben maar in mijn geval werkte het niet.

Bericht ontvangen uit China

• kingre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 13:06
Dankje voor je reactie! Ik ga is even kijken op amazon.de

Ik heb ook even met iemand gepraat van een verkopende website en die vertelde mij dat de Anker powercore plus USB C 20100 wel zou werken, maar ik zie dat deze 5v output heeft met 3a. Dit zou dus niet werken lijkt me?