Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

LG 55 UH850V-uhdtv Review

Pagina: 1
Acties:

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Topicstarter
Ik vind de 'Prijs bij publicatie: € 1.250,-' een beetje misleidend omdat de laagste prijs vandaag (dus op de dag van publicatie) 'Verkrijgbaar vanaf: € 1.398,-' is... En dat is zelfs maar bij één winkel, de rest zit nog bijna 100 Euro hoger.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:02
Doorgegeven aan Sim!

Edit: en aangepast. Zo te zien was de prijs zeer kort geleden wel echt 1250 euro, maar die is meteen weer gestegen. Thanks iig!

[ Voor 76% gewijzigd door Mark_88 op 11-02-2017 13:22 ]

Verwijderd

"Om naar te kijken met het licht aan" vind ik nogal wat kort door de bocht, zeker niet "review waardig". Helderheid is iets wat een ieder weer anders ervaart, je hebt dus geen standaard hierin. Elk oog is immers niet hetzelfde. Ik heb zelf de 49UH850V en ik vind juist dat het toestel in het donker uitstekend beeld geeft. Ik heb het dan over full hd 3D beelden, waarbij de passieve bril ook nog eens licht ontneemt. Desondanks is het verbluffend hoe helder en strak (zonder "bloeden" van achtergrondverlichting) dit toestel bijvoorbeeld Avatar in 3D weergeeft.

Voor de rest kijk ik 's avonds vaak met weinig licht naar films en tv series en dan vind ik het beeld juist mooier.

Mijn punt; uw advies om voor een oled-tv door te sparen aan mensen die graag wat lampen uit doen bij het kijken van een film of serie (wat ik dus graag doe met de 49UH850V), is dus geheel persoonlijk en heeft niets met een review te maken.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2017 17:57 ]