Toon posts:

Wie wil me helpen? CS crasht constant!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HELLUUUUUUUUUUPPP!!!

Telkens als ik CS speel (opstarten of gewoon tijdens het coonnecten of spelen) krijg ik een heleboel blauwe (fatale uitzondering) schermen. Dit gebeurde echter nog niet voordat ik mijn schijf had geformatteerd. Mijn 30 GB was bijna vol, en ik wou ff opruimen. Toen ik daarna alles weer geïnstalleerd had, deed CS het niet meer! :'( Ik heb mijn schijf 3 keer geformatteerd en zowel Windows 98 als Windows ME geprobeerd, maar hij blijft dezelfde fouten geven. :( Ik heb verder allerlei upgrades van Half-Life geprobeerd, maar nix helpt meer.

WIE HELPT MIJ HIERMEE?! :? :? :?

Kool J

• PhiKwadraat300
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

mm.. specs aub? drivers? geluidskaart/video drivers ??

• PhiKwadraat300

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

By mij is het wel es vaker gecrashed met Live en Detonator drivers.. ma// nu met nieuwste drivers is het goed opgelost..

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

HL en CS eraf gooien en weer opnieuw installeren. Zeker als dat het enige spel is dat 'fout' gaat.
Probeer is alleen HL te spelen om te kijken of dat ook crasht.

Oh en schreeuwen is niet noodzakelijk in een topictitel.

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-05 08:51

StratoFarmer

Anke :*

Bij mijn Duron750 + GeforceMX was het nodig om met een Tweakproggie een speciale bugfix voor deze combinatie te enable'len. Misschien is dat het....

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik een Pentium III met als video een GeForce II MX 32 MB. Ik gebruik hiervoor de drivers die ik erbij kreeg (een half jaar geleden). Als het daaraan ligt Waar kan ik dan de nieuwste drivers downen?

Ik heb Half-Life geprobeerd en die deed et ook niet. En ik had em al verschillende malen opnieuw geïnstalleerd.

• PhiKwadraat300

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

uh.. www.nvidia.com .. detonator 12.41 werkt ie perfect.. let er wel op in Win XP standaard drivers hebben geen OpenGL ondersteuning. gewoon de nvidia drvs gebruiken.. ... de Sblive drivers vind ik ook niet zo WHQL stabiel.. :(

Verwijderd

Topicstarter
Voor geluid heb ik de Soundblaster Live 1024 van Creative en ook hiervoor gebruik ik de drivers van de bijgeleverde cd. Waar nieuwe drivers? :?

• PhiKwadraat300

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

www.sblive.com.. astu..

• PhiKwadraat300

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

trouwens. ik weet niet es welke versie jullie gebruiken..

Verwijderd

Topicstarter
Nou laat ik zeggen dat de computer (dus ook de drivers) al meer dan een half jaar lang oud zijn.....niet zo fijn dus

• PhiKwadraat300

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Kwel.. :) .. wordt idd wel tijd om de nieuwste drivers es te proberen..

www.nvidia.com
www.sblive.com

probeer dat maar es , ik dank dat dat wel een paar problemen met hl+cs oplost..

Suc6s ! :)

• PhiKwadraat300

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

enne.. ook handig om af en toe www.tweakers.net de "Drivers & bios" sectie te checken

:)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik ga ze uitproberen, en hopen dat ie et doet! Je hoort nog van me hierop.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dat hielp dus ook niet :(

Ik begin nu echt radeloos te worden |:(

WAAROM? :'(

Verwijderd

errm, heb je wel hl upgedate?

Dus niet dat je cs1.0 wilt spelen met versie 1.0.0.4?

just an idea omdat je de goede drivers al hebt geinstalleerd.

Heb je CounterStrike gekocht of gebruik je de mod versie?

(ik zie al dat je allerlei patches hebt geprobeerd maar ik wil het toch graag ff weten)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb de HL 1.1.0.6 versie en van cs heb ik ook net de nieuwste versie gedowned. Dus daar kan et niet aan liggen

Verwijderd

en werken andere spellen wel goed? zonder problemen?

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd een trillend beeld als ik men muis snel beweegt. Weet iemand daar de oplossing voor.

Ik heb voor alles de nieuwste drivers geinstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
Andere spellen doen et wel gewoon, ook al speel ik weinig anders behalve cs! Dus het is echt alleen Half-Life/Counter-Strike.

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 12:21 schreef koolJ het volgende:
Andere spellen doen et wel gewoon, ook al speel ik weinig anders behalve cs! Dus het is echt alleen Half-Life/Counter-Strike.
En half-life alleen :?

• PhiKwadraat300

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Wel een raar probleem ?? Ik kwee het ook nie meer..

Verwijderd

Topicstarter
En half-life alleen :?
Nee Half-Life zelf doet et ook niet (zoals al eerder is vermeld...;)

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 12:00 schreef Stellarc het volgende:
Ik heb de laatste tijd een trillend beeld als ik men muis snel beweegt. Weet iemand daar de oplossing voor.

Ik heb voor alles de nieuwste drivers geinstalleerd.
Probeer je refreshrate hoger te zetten.
Op dinsdag 03 juli 2001 11:07 schreef koolJ het volgende:
HELLUUUUUUUUUUPPP!!!

Telkens als ik CS speel (opstarten of gewoon tijdens het coonnecten of spelen) krijg ik een heleboel blauwe (fatale uitzondering) schermen. Dit gebeurde echter nog niet voordat ik mijn schijf had geformatteerd. Mijn 30 GB was bijna vol, en ik wou ff opruimen. Toen ik daarna alles weer geïnstalleerd had, deed CS het niet meer! :'( Ik heb mijn schijf 3 keer geformatteerd en zowel Windows 98 als Windows ME geprobeerd, maar hij blijft dezelfde fouten geven. :( Ik heb verder allerlei upgrades van Half-Life geprobeerd, maar nix helpt meer.

WIE HELPT MIJ HIERMEE?! :? :? :?

Kool J
Probeer eens A3D of/en EAX in audio uit te zetten in CS, en evt bij video, niet op OpenGL maar op D3D te zetten.

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 14:16 schreef ReseT het volgende:

[..]

Probeer je refreshrate hoger te zetten.
[..]

Probeer eens A3D of/en EAX in audio uit te zetten in CS, en evt bij video, niet op OpenGL maar op D3D te zetten.
Hoe zet je je refreshrate hoger :?

Dat van die audio kan idd helpen dat heb ik een tijd geleden ook gehad iwas het alleen ff vergeten |:(

Verwijderd

Topicstarter
Mijn instelling waren al zo, en deze veranderen heeft ook geen enkel effect.

Misschien helpt dit voor de echt experts. Hij geeft bij het blauwe scherm de volgende fout:

Bestandsnaam: VMM(01) + 0000DC99 Fout: 0E : 0028 : C000EC99

Verwijderd

Topicstarter
En nu krijg ik allerlei DLL-fouten!

Ik weet et ook niet meer hoor! :?

Verwijderd

Heb je wel de goeie upgrade er over heen gegooit je hebt namelijk ook een retail versie ???? :)

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:20

Bloodclot

Jawier!

eh.... geheugen??

oh ja.. andere spellen doen het wel goed...

via 4 in 1
en meer kan ik niet opkomen. er zijn al heel veel suggesties voorbij gekomen....

[off topic]Ik vind dat de gamers hier echt elkaar proberen te helpen. en dat vind ik grote klasse[/off topic]

Verwijderd

Topicstarter
De upgrades die ik gebruik zijn door die autoupgrade van half-life zelf opgezocht, dus daar zal et volgens mij niet aan liggen. Geheugen is ook wel goed, bij een vriend van me draait ie gwoon goed met een PII 400.
Daar zal et dus ook niet aan liggen....
Pagina: 1