Toon posts:

.dsf extensie

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

Ik zit met een probleem. Ik zit met een afbeelding die opgeslagen is als .dsf. Ik kan op het internet hier niks over vinden. Ik heb zelfs de leverancier hierover gebeld en het zou moeten lukken met corel draw, echter is dit niet het geval.

Het gaat over het programma van siemens ( hit tool )

Heeft iemand hier al eens mee gekampt en misschien een oplossing ?

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Wat is een .DSF bestand?

De DSF bestandsextensie is een data formaat bekend als Designer Bestand. DSF-bestanden zijn gekoppeld aan Corel Designer, een tekenprogramma die voorheen eigendom van Micrografx.

Het werd oorspronkelijk ontwikkeld door Micrografx, dat werd gekocht door Corel in 2001. DSF-bestanden bevatten grafische vector, zoals tekst, rasterafbeeldingen, en getekende objecten die worden gebruikt om afbeeldingen zoals bedrijfslogo's, marketing materialen, en andere gedrukte en digitale afbeeldingen te creëren.

Applicaties die een .DSF bestand kunnen openen:

Corel DESIGNER Technical Suite
DAZ 3D DAZ Studio

Note: De nieuwste versie van de software is Corel DESIGNER Technical Suite X7.

Je hebt de Corel Designer nodig en niet Corel Draw. Corel Designer is een vector illustration application wat wordt gebruikt bij een DSF extensie.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 18:59:
Ik zit met een afbeelding die opgeslagen is als .dsf. Ik kan op het internet hier niks over vinden.
Moet je me toch eens uitleggen hoe je dat voor elkaar krijgt.
'dsf bestand openen'-> 1120 hits
'dsf viewer'->140000 hits.

En de tekst van de post hierboven had je ook zelf makkelijk kunnen vinden.

Je kunt me bereiken per DM.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.