Graag had ik geweten hoe je apps kan downloaden die niet bestaan in de app store van apple. Ik had graag de app bt notification gedownload omdat ik een smartwatch heb en deze niet werkt met andere apps. Iemand die weet hoe ik deze app kan krijgen? Zo ja, gelieve de downloadlink door te geven. Ook had ik liever m'n iphone niet gejailbreakt maar als het niet anders kan, gelieve een goeie jailbreak door te geven voor ios 10.2.1 want ik vind geen goede oplossingen.
Vraag
Alle reacties
Vage titel? Android apps uit de appstore van apple?
Wat ik uit je verhaal begrijp is dat je een android smartwatch hebt gekocht en je een iphone hebt.
Waar jij naar zoekt kan helaas niet zonder jailbreak. Ik heb daar geen link voor maar die kun je prima vinden als je op het forum zoekt. De laatste versies van iOS zijn nog niet te jailbreaken, 10.2.1 is vrij recent dus ik vrees voor je dat je er sowieso nu nog niets aan hebt.
Wat ik uit je verhaal begrijp is dat je een android smartwatch hebt gekocht en je een iphone hebt.
Waar jij naar zoekt kan helaas niet zonder jailbreak. Ik heb daar geen link voor maar die kun je prima vinden als je op het forum zoekt. De laatste versies van iOS zijn nog niet te jailbreaken, 10.2.1 is vrij recent dus ik vrees voor je dat je er sowieso nu nog niets aan hebt.
Waar heb je zelf allemaal naar gezocht en gevonden? Als je nl. zoekt naar bt notifier iphone vind je al de nodig antwoorden.
Afgezien daarvan; als een app niet in de App Store staat, kun je 'm niet installeren tenzij je je iPhone jailbreakt. Android Apps kun je niet draaien op een iPhone, omdat het een compleet andere architectuur is.
Dit topic gaat in ieder geval op slot. Neem voor de volgende keer de Het algemeen beleid #quickstart nog 'ns goed door.
Afgezien daarvan; als een app niet in de App Store staat, kun je 'm niet installeren tenzij je je iPhone jailbreakt. Android Apps kun je niet draaien op een iPhone, omdat het een compleet andere architectuur is.
Dit topic gaat in ieder geval op slot. Neem voor de volgende keer de Het algemeen beleid #quickstart nog 'ns goed door.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.