Wijziging User Review - kid1988 - dreambox1964

Pagina: 1
Acties:
  • 675 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreambox1964
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 28-09 01:27
Hoi,

Wegens een misverstand heb ik iemand te vroeg beoordeelt !
Ik had eerlijk een GTX 970 Gewonnen op zijn veiling,

Hierdoor had ik hem gevraagd of we de verzendkosten zouden delen, Hij had gezegd van Nee,
ik had hem niet gemeld dat ik de aanstaande vrijdag zou betalen,
En daarna dagen later, had hij de artikel verkocht aan iemand anders.

Zonder het te melden aan de winaar van de veiling, (natuurlijk snap ik dat je de artikel het eerste wil versturen aan de gene wie het eerst betaald !) Maar het zou beter zijn als je het eerst zou melden aan de gene wie het veiling heeft gewonnen,

dus 1 wil de beoordeling aanpassen !
ik heb in de volgende beoordelingen 1 ster gegeven !

Ik wil de Aflevering verwijderen,
en de chat compleet wijzigen !

Dank u voor u Tijd !

Ik hoor het graag van u

Met vriendelijke Groeten !

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:47
Zie de topic warning.

[ Voor 83% gewijzigd door Microkid op 11-02-2017 13:38 ]

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-09 16:34
Natuurlijk is dat maar 1 kant van het verhaal.

Zoals voorgeschreven in de regels heb ik gepoogd om het via DM op te lossen. Het is natuurlijk niet de bedoeling hier de vuile was uit te hangen.

Dreambox1964 geeft aan niet meer via DM te willen communiceren en heeft daarom dit topic geopend.
Natuurlijk is het vervelend dat publiekelijk maar 1 kant van het verhaal duidelijk wordt gemaakt, en het is erg verleidelijk om hier te gaan reageren. Maar voor zover ik de regels heb begrepen is dat niet de bedoeling.

Ik ga er vanuit dat de admins de DM in kunnen zien en na het lezen van 2 kanten van het verhaal een gepaste oplossing toepassen

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:16

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
Graag, echter ben ik bang dat we er via DM niet uitkomen, zoals in mijn vorige post in dit topic ook al gemeld:
Dreambox1964 geeft aan niet meer via DM te willen communiceren en heeft daarom dit topic geopend.
Er heeft geen transactie tussen Dreambox1964 en mij plaatsgevonden, dus gelieve de review te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Goed dan. Dreambox vraagt aan kid1988 of het goed is om de verzendkosten te delen en hem voor 20 euro te versturen, waarop kid1988 antwoord dat hij het voor 20 euro wil opsturen incl Kiala. Dat lijkt mij een duidelijke bevestiging, waarmee er dus een overeenkomst gesloten is. Om dan zomaar het product zonder overleg aan een ander te verkopen is dat niet netjes.

@Dreambox1964: als je mij even via DM aangeeft wat je veranderd wilt zien pas ik de beoordeling voor je aan.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
Microkid schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 16:03:
Goed dan. Dreambox vraagt aan kid1988 of het goed is om de verzendkosten te delen en hem voor 20 euro te versturen, waarop kid1988 antwoord dat hij het voor 20 euro wil opsturen incl Kiala. Dat lijkt mij een duidelijke bevestiging, waarmee er dus een overeenkomst gesloten is. Om dan zomaar het product zonder overleg aan een ander te verkopen is dat niet netjes.

@Dreambox1964: als je mij even via DM aangeeft wat je veranderd wilt zien pas ik de beoordeling voor je aan.
Behalve dat Dreambox niet akkoord gaat met een Kiala verzending. En blijft vragen om een PostNL zending met gedeelde verzendkosten.

Ik snap niet helemaal waarom je mij nu als agressor ziet.
Hij bied in DM constant lager dan in de veiling, gaat niet akkoord met mijn tegenbod. Dat geeft mij het gevoel dat hij geen serieuse koper is en sluit ik dus een deal met iemand anders. Wanneer hij vervolgens niet binnen 3 uur reactie krijgt op zijn DM plaatst hij een negatieve (wraak)review? En hij krijgt nog gelijk ook?
Dat vind ik een beetje kinderachtig, en ik had deze community wat hoger ingeschat.

Microkid, ik leg me neer bij je oordeel als die gebaseerd is op alle feiten. Ik heb ook geen problemen met een negatieve review, maar ik hoop dan wel dat er op wordt toe gezien dat deze geen leugens bevat zoals nu wel het geval is.

[ Voor 0% gewijzigd door kid1988 op 11-02-2017 20:17 . Reden: bezinning ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Ik bespreek dit even verder via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
Ik was me er helaas niet van bewust dat ik een overeenkomst had gesloten met Dreambox1964. Aangezien dit blijkbaar wel zo is, is het duidelijk dat ik fout zat. Vandaar ook een terechte negatieve review.

Ik hoop dat Dreambox1964 zijn review wel zodanig wil aanpassen dat er geen leugens meer in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreambox1964
@kid1988 Zoals ik het al eerder in DM zei. IK VERWIJDER MIJN BEOORDELING NIET !!!, Ik wil best de aflevering wijzigen naar 0 sterren (want ik heb niks gekocht), Maar de rest zal ik moeten laten,

En

@Microkid kunt u mij DM'en het lukt mij niet !

En ik wil er ook niet meer tijd aan besteden. (Tijd is kostbaar)

Dank u voor u medewerking !

[ Voor 10% gewijzigd door Dreambox1964 op 11-02-2017 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreambox1964
De Beoordeling is gewijzigt !

En Bij deze mag dit topic gesloten worden !

ik Dank @Microkid Voor het Hulp en medewerking !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.