Hoe kan ik de voltage van mijn core naar beneden halen, ik heb hm niet overgeclockt maar hij wordt 1,808 V is dit normaal voor een amd 1,3?
Greetings
Greetings
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
FSB loopt hier op 115 werkt prima hoor... met geforce2..Op dinsdag 03 juli 2001 12:30 schreef Hooi het volgende:
//offtopic
Hah!!@
*reutel*
Twynn,
ik ben net naar een Elsa Gladiac MX video kaart met een 'oppprik' Video I/O kaartje gegaan, van voorheen een Matrox Marvel G200 met wel 8 MB video geheugen .. naar GF2MX met 32 Mb
Eerst moet ik de boel goed draaiend hebben.
(Ik moet nu me sig eerst weer naar "1007@1.91 Volt" veranderen.)
Die GForce kaart is wat moeilijk met memspeeds en FSB. Ach ja.. als je nix te tweaken hebt ga je op straat zwerven heh..
Verwijderd
Met een MX ??Op dinsdag 03 juli 2001 12:43 schreef SickBastard het volgende:
[..]
FSB loopt hier op 115 werkt prima hoor... met geforce2..
Verwijderd
Uit de FAQ:
De nieuwere socket A modellen (de moderne Athlons en Durons dus) is de lock met vier simpele potloodstreepjes op te heffen. Een niet-gelockte AMD-processor kan je in principe op iedere multiplier instellen die je wilt, mits je moederbord daarvoor de gelegenheid biedt. Heb je die mogelijkheid niet dan kun je het ook zelf bouwen, maar ook dat valt weer in de catergorie "diehards only".
Het instellen van de multiplier gaat net zoals de FSB: in het BIOS of met jumpers of dipswitches op het moederbord.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done