Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evd
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-10-2024
Inleiding;

Aan het einde van dit schooljaar ga ik naar het HBO, hiervoor heb ik Microsoft Office nodig.
Nu heb ik dus even rond gekeken en bleek dus dat je als student 4 jaar lang voor €79 office 365 kan kopen.
Echter, dan moet ik nog een half jaar wachten voordat ik dit kan kopen omdat ik dan pas een Studentenpas etc krijg.

Nu heb ik recentelijk een nieuwe laptop aangeschaft, en hierop heb ik mijn ondertussen wel verouderde office 2010 op gezet. Dit ik destijds voor mijn oude laptop had gekocht.

Omdat office 365 maar voor 4 jaar is en ik nog een tijd moet wachten voor ik dit kan aankopen, ging ik op zoek naar office 2016.

Via de officiële website van Microsoft is deze naar mijn mening, veel te duur.
Toen ik op internet naar web-shops zocht die deze misschien goedkoper verkochten, kwam ik terecht op marktplaats. Hier staan licenties van Office een bedrag rond de 25 euro aangeboden. Waarbij sommigen zeggen dat je achteraf mag betalen.

Nu is mijn vraag:

Is dit 'to good to be true'. Heeft iemand ervaring met het aankopen van office via marktplaats en kan je er meer over vertellen.

Groeten Edwin :)

link naar marktplaats:

http://www.marktplaats.nl...2C30&startDateFrom=always

Beste antwoord (via evd op 10-02-2017 17:38)

Anoniem: 840345

Heeft jouw Hogeschool niet gewoon een aanbieding voor Office? Ik krijg Office 365 namelijk gratis zo lang ik studeer. Volgens mij heeft vrijwel iedere Hogeschool dergelijke constructies.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
office voor 25 euro lijkt me geen legale deal. sowieso waarom dat half jaartje niet met office 2010 doen. Welke functie in office 2010 mis je die je in office 2016 wel zou hebben ?

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:33
Je kan natuurlijk ook eerst een half jaartje Office 365 personal nemen, dat kost 7 euro per maand, waarbij de eerste maand proef is. Dus effectief ben je 35 euro kwijt, daarna kan je je studenten versie aanschaffen.

[ Voor 0% gewijzigd door Archie_T op 10-02-2017 17:10 . Reden: Komma'tjes ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:52
Wat is er mis met je huidige Office 2010? Imo beter dan 365, zeker wbt lay-out.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

U kunt zelf naar microsoft bellen om de sleutel te verifiëren, 020 500 1500
Well, there is your problem.

Dat is niets anders dan Win10 keys doorverkopen, moet je lulverhaal ophouden dat je je hardware veranderd hebt en hij wordt weer geactiveerd. Daar is werkelijk niets, maar dan ook niets, legaal aan, buiten dat je 'legaal' moet bellen met MS.

Edit, diezelfde koper bied ook Win10 aan voor een 10tje.. natuurlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 10-02-2017 17:14 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 840345

Heeft jouw Hogeschool niet gewoon een aanbieding voor Office? Ik krijg Office 365 namelijk gratis zo lang ik studeer. Volgens mij heeft vrijwel iedere Hogeschool dergelijke constructies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evd
Bedankt voor snelle reacties!

De reden om over te stappen zijn:

Nieuwere versie van Outlook, die van office 2010 werkt zeer slecht en is zeer ouderwets.
Verder gebruik ik op mijn huidige school erg veel live samenwerken. Wat via office 2010 niet werkt, alleen via internet maar dat vind ik erg buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evd
Anoniem: 840345 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 17:29:
Ik ga naar Hogeschool Windesheim, even opgezocht en ze bieden dit ook gratis aan!

https://www.facebook.com/...m/posts/10204807113159542

Bedankt voor je reactie O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeezuiper
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:28
Er zijn op internet wel meer van die semi illegale legale Windows en Office te vinden. Over de legitimiteit hiervan is nog altijd discussie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Naar aanleiding van dit topic voor de grap eens gemaild met zo'n Marktplaats-aanbieder over hoe die aan die licenties komt, dit was zijn antwoord:
Alle licenties die worden geleverd zijn origineel. Het zijn voornamelijk eerder gebruikte licenties geweest die nog niet zijn geregistreerd. Dit houd dus in dat ze nogmaals gebruikt kunnen worden. Deze licenties komen voornamelijk van kantoor bedrijven etc. over de hele wereld die failliet zijn verklaard. In een enkele geval zit er nog een gloednieuwe licentie tussen maar in principe hebben ze beide dezelfde werking. Vandaar dat de prijs zo goedkoop is.
Pagina: 1