Mijn videokaart geeft sinds kort geen beeld meer, nadat ik een aantal dingen heb geprobeerd, heb ik de videokaart opgestuurd naar de leverancier denkend dat deze kapot zou zijn, de leverancier zegt echter dat zij de videokaart hebben getest en geen defect hebben gevonden.
Het probleem is dat de videokaart geen beeld geeft (getest op DVI en HDMI outputs), ik draai momenteel op integrated graphics, die wel werken. Ik heb een andere videokaart getest (weliswaar zonder 6-pin), die wel werkte. Wanneer ik de videokaart aansluit krijg ik tevens geen beeld van mijn integrated graphics, waardoor ik niet in windows kan booten om te kijken of de kaart herkend wordt.
Ik denk zelf dat het misschien aan mijn voeding kan liggen, hoewel de voeding foutloos functioneert wanneer ik op mijn integrated graphics draai. De videokaart heeft het ongeveer ~ 3 maanden zonder enkele problemen gedaan.
Dit is de hardware die ik gebruik:
Heeft iemand tips wat ik het beste zou kunnen doen? ben zelf aan het denken om eventueel een voedingtester te kopen, al weet ik niet of dit op gaat leveren, aangezien er niks defect aan mijn voeding lijkt te zijn.
Het probleem is dat de videokaart geen beeld geeft (getest op DVI en HDMI outputs), ik draai momenteel op integrated graphics, die wel werken. Ik heb een andere videokaart getest (weliswaar zonder 6-pin), die wel werkte. Wanneer ik de videokaart aansluit krijg ik tevens geen beeld van mijn integrated graphics, waardoor ik niet in windows kan booten om te kijken of de kaart herkend wordt.
Ik denk zelf dat het misschien aan mijn voeding kan liggen, hoewel de voeding foutloos functioneert wanneer ik op mijn integrated graphics draai. De videokaart heeft het ongeveer ~ 3 maanden zonder enkele problemen gedaan.
Dit is de hardware die ik gebruik:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 945 (C3, 95W) Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Zotac GeForce GTX 1060 AMP! Edition 6GB | € 295,49 | € 295,49 |
| 1 | Hitachi Deskstar 7K1000.C, 500GB | € 56,74 | € 56,74 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Adata AD3U1333C4G9-2 | € 83,49 | € 83,49 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | LiteOn LR731 moederbord | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 560,72 | |
Heeft iemand tips wat ik het beste zou kunnen doen? ben zelf aan het denken om eventueel een voedingtester te kopen, al weet ik niet of dit op gaat leveren, aangezien er niks defect aan mijn voeding lijkt te zijn.
[ Voor 162% gewijzigd door Teun. op 10-02-2017 17:49 ]