Ik wil graag een nieuwe computer aanschaffen, en zou graag wat advies inwinnen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofddoelen zijn; mailen, browsen het draaien van office en een boekhoud programma als snelstart, hiernaast zal waarschijnlijk ook worden gestreamd (spotify en video)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zoek iets in de 200-500 euro range, maar kan hier eventueel van afwijken indien ik overtuigd ben van de meerwaarde.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zoek enkel een nieuwe pc, monitor/toetsenbord e.d. zijn aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik werk in een stofarme omgeving en zoek een passief gekoeld systeem (geen blazend stofnest dus). Tevens heb ik liever SSD dan HDD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, ben van plan Windows 10 te draaien.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen bijzondere eisen, behalve dat ik graag een compacte unit heb en passief gekoeld dus.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop advies te krijgen over passief gekoelde systemen die geschikt zijn voor boekhoud gebruik, dit is niet heel standaard. Vandaar.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofddoelen zijn; mailen, browsen het draaien van office en een boekhoud programma als snelstart, hiernaast zal waarschijnlijk ook worden gestreamd (spotify en video)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zoek iets in de 200-500 euro range, maar kan hier eventueel van afwijken indien ik overtuigd ben van de meerwaarde.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zoek enkel een nieuwe pc, monitor/toetsenbord e.d. zijn aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik werk in een stofarme omgeving en zoek een passief gekoeld systeem (geen blazend stofnest dus). Tevens heb ik liever SSD dan HDD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, ben van plan Windows 10 te draaien.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen bijzondere eisen, behalve dat ik graag een compacte unit heb en passief gekoeld dus.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop advies te krijgen over passief gekoelde systemen die geschikt zijn voor boekhoud gebruik, dit is niet heel standaard. Vandaar.