Ik heb altijd zitten gamen op laptops. Nooit met noemenswaardige specs. De enige ervaringen die ik heb qua grafische kaarten zijn de Nvidia Geforce GT550m en in mijn huidige laptop de Nivdia Geforce GTX850m. Een eerste pc bouwen heb ik altijd al willen doen. 2017 is hiervoor het gekozen jaar
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag total war: Warhammer eens op fatsoenlijke settings willen spelen. Als ook RB6: Siege en andere games die gaan uitkomen. Resolutie van 1080p is oké.
Ik zou graag ook eens games op high of ultra spelen. High setting met goede fps ben ik ookal zeer tevreden mee.
Wat mag het systeem gaan kosten?
750-1000€. Een scherm zal ik ook nodig hebben als ook een toetsenbord. Dan zit je al snel aan 750+€. Zoals je ook zult zien is mijn lijstje duurder dan mijn budget toelaat (niet echt een ramp). Ik kom er ook niet uit of ik AMD RX-serie zou kopen of een Nvidia 10xx serie.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb enkel muizen die ik kan gebruiken. De toetsenborden die ik hier nog heb liggen zijn van voor het USB-tijdperk.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat in de lijst staat. Ik heb alleen moeilijkheden met de compatibiliteit van alle componenten bij elkaar. Vooral dan met de voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia heeft een lichte voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een systeem maakt altijd wel wat geluid dus hier heb ik geen probleem bij. Het mag wel niet storend zijn maar dat is tegenwoordig bij nieuwere componenten niet echt meer het geval (dacht ik). Ook als je niet gaat overklokken moet er geen extra fans voorzien worden (dacht ik).
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan!
Wat verwacht je van ons?
Tips? Kan ik misschien andere onderdelen gebruiken die goedkoper maar beter zijn? Of misschien onderdelen die net iets duurder zijn maar toch beter in vergelijking met wat ik heb gekozen. Waar kan ik wat op besparen? Waar kan ik wat meer investeren?
Jullie gouden raad is enorm welkom.
Alvast hartelijk bedankt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag total war: Warhammer eens op fatsoenlijke settings willen spelen. Als ook RB6: Siege en andere games die gaan uitkomen. Resolutie van 1080p is oké.
Ik zou graag ook eens games op high of ultra spelen. High setting met goede fps ben ik ookal zeer tevreden mee.
Wat mag het systeem gaan kosten?
750-1000€. Een scherm zal ik ook nodig hebben als ook een toetsenbord. Dan zit je al snel aan 750+€. Zoals je ook zult zien is mijn lijstje duurder dan mijn budget toelaat (niet echt een ramp). Ik kom er ook niet uit of ik AMD RX-serie zou kopen of een Nvidia 10xx serie.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb enkel muizen die ik kan gebruiken. De toetsenborden die ik hier nog heb liggen zijn van voor het USB-tijdperk.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat in de lijst staat. Ik heb alleen moeilijkheden met de compatibiliteit van alle componenten bij elkaar. Vooral dan met de voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia heeft een lichte voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een systeem maakt altijd wel wat geluid dus hier heb ik geen probleem bij. Het mag wel niet storend zijn maar dat is tegenwoordig bij nieuwere componenten niet echt meer het geval (dacht ik). Ook als je niet gaat overklokken moet er geen extra fans voorzien worden (dacht ik).
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan!
Wat verwacht je van ons?
Tips? Kan ik misschien andere onderdelen gebruiken die goedkoper maar beter zijn? Of misschien onderdelen die net iets duurder zijn maar toch beter in vergelijking met wat ik heb gekozen. Waar kan ik wat op besparen? Waar kan ik wat meer investeren?
Jullie gouden raad is enorm welkom.
Alvast hartelijk bedankt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 213,75 | € 213,75 |
| 1 | MSI Z170A SLI Plus | € 123,95 | € 123,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 281,49 | € 281,49 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart | € 144,99 | € 144,99 |
| 1 | Corsair Gaming K55 RGB (Azerty Belgisch) | € 59,61 | € 59,61 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8 | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 64,- | € 64,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.022,69 | |