Tweakers
Ik denk dat ik hier goed zit anders hoor ik het wel...
Deze week videoland aangemeld en begonnen met het proefabbo.
Echter wil de app op onze android toestellen niet werken.
Krijg de melding als ik de videoland app opstart
"videoland is niet beschikbaar in FALSE"
Op 4G werkt het wel en als ik tijdens het kijken van een film overschakel op mijn wifi krijg ik error 203
Relevante info:
ISP Ziggo
Modem technicolor TC7200 in bridge
Router PFsense met laatste updates
AP asus rt ac68U als AP
2x samsung galaxy aplha
1x samsung tab pro 12.2
alle android apparaten draaien 5.0 of hoger af fabriek en geen bootloader of unlock gepruts
Als ik mijn publieke ip check dan geeft whatsmyip.com gewoon tilburg netherlands aan dus dat lijkt te kloppen.
Het lijkt erop dat de app dus niet kan bepalen dat hij in nederland is. Bij videoland kunnen ze mij niet helpen en een mail van de TD van hun zegt dat het aan mijn wifi ligt. Ja lekker makkelijk natuurlijk. Maar als ik via een pc/laptop via bijv. google chrome kijk kan ik wel videoland gebruiken via dezelfde wifi verbinding. Daar hadden ze natuurlijk geen antwoord op
Moet ik misschien een bepaalde poort in mijn router open zetten? Maar netflix en ziggo horizon werken bijv ook zonder problemen.
Heb ook verder geen andere platformen om mee te testen, geen smart tv en op mijn winmobile van de zaak is de videoland app niet te krijgen.
Iemand misschien een idee?
Alvast Bedankt.
Ik denk dat ik hier goed zit anders hoor ik het wel...
Deze week videoland aangemeld en begonnen met het proefabbo.
Echter wil de app op onze android toestellen niet werken.
Krijg de melding als ik de videoland app opstart
"videoland is niet beschikbaar in FALSE"
Op 4G werkt het wel en als ik tijdens het kijken van een film overschakel op mijn wifi krijg ik error 203
Relevante info:
ISP Ziggo
Modem technicolor TC7200 in bridge
Router PFsense met laatste updates
AP asus rt ac68U als AP
2x samsung galaxy aplha
1x samsung tab pro 12.2
alle android apparaten draaien 5.0 of hoger af fabriek en geen bootloader of unlock gepruts
Als ik mijn publieke ip check dan geeft whatsmyip.com gewoon tilburg netherlands aan dus dat lijkt te kloppen.
Het lijkt erop dat de app dus niet kan bepalen dat hij in nederland is. Bij videoland kunnen ze mij niet helpen en een mail van de TD van hun zegt dat het aan mijn wifi ligt. Ja lekker makkelijk natuurlijk. Maar als ik via een pc/laptop via bijv. google chrome kijk kan ik wel videoland gebruiken via dezelfde wifi verbinding. Daar hadden ze natuurlijk geen antwoord op
Moet ik misschien een bepaalde poort in mijn router open zetten? Maar netflix en ziggo horizon werken bijv ook zonder problemen.
Heb ook verder geen andere platformen om mee te testen, geen smart tv en op mijn winmobile van de zaak is de videoland app niet te krijgen.
Iemand misschien een idee?
Alvast Bedankt.
Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML