Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

NASA maakt chip die bestand is tegen weersomstandigheden...

Pagina: 1
Acties:

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:43
Over nieuws: NASA maakt chip die bestand is tegen weersomstandigheden op Venus - en dan specifiek
NASA heeft ook de verbindingen in de chip bestand gemaakt tegen de hoge temperaturen
... ik heb het (bron) artikel snel doorgelezen en kan daar niets over vinden. Wel een flinke lap tekst over de testverbinding naar de chip, die het uiteraard ook zwaar hebben, maar niets over de verbndingen in de chip. Geloof best dat ze met het ontwerp daar ook wel wat voor doen, maar lees er zo snel niets over.

Daarnaast, het plaatje onder het artikel - misschien een onderschrift dat het de chip voor en na het testen laat zien?

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02:34

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

vanaalten schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:15:
Over nieuws: NASA maakt chip die bestand is tegen weersomstandigheden op Venus - en dan specifiek

[...]

... ik heb het (bron) artikel snel doorgelezen en kan daar niets over vinden. Wel een flinke lap tekst over de testverbinding naar de chip, die het uiteraard ook zwaar hebben, maar niets over de verbndingen in de chip. Geloof best dat ze met het ontwerp daar ook wel wat voor doen, maar lees er zo snel niets over.

Daarnaast, het plaatje onder het artikel - misschien een onderschrift dat het de chip voor en na het testen laat zien?
Onderschrift is bijgevoegd :)

Wat betreft de verbindingen, ik heb daar in het bronartikel specifiek naar gezocht tijdens het schrijven van het bericht. De paper spreekt over "two levels of metal interconnect". Echter, men weidt er verder niet over uit, noch wordt het gepresenteerd als een (significante) verbetering. Meerdere nieuwsmedia spreken dan wel weer over de interconnects die speciaal zouden zijn verbeterd t.a.v. hoge temperaturen. Het begeleidende persbericht van NASA spreekt er dan weer niet over. Ik denk dat je een punt hebt; zal die zin eruit halen. Dank.