Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik gister een nieuwe software update gedaan heb op mijn Samsung Galaxy S6 gaat het opladen niet meer zo soepel. De (snel)lader die ik altijd gebruikte doet het nu soms wel en soms niet en als die het doet is het altijd 'opladen via kabel' in plaats van 'snel laden' wat hij voor de update altijd deed. Het opladen gaat nu dus erg traag! (Hij is nu 27% en geeft aan dat het nog 4 en half uur duurt)

Ik heb meerdere opladers geprobeerd die allemaal het trage 'opladen via kabel' aangeven. Heb ook al geprobeerd om stof te verwijderen maar omdat het precies na de update begon heb ik sterk een vermoeden dat het daar aan ligt. Heb ook in m'n telefoon gecheckt of het 'snel laden' aan staat, en dit is het geval. Kan iemand mij helpen? Alvast dank.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op tweakers.

Kun je nog even aangeven welke software update je gekregen hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik naar Toestel-info ga en daar op Updates Handmatig Downloaden klik geeft hij aan dat de laatste updates al geïnstalleerd zijn, wat uiteraard logisch is.

Huidige versie:
G920FXXU5DQAG/
G920FPHN5DPL5/
G920FXXU5DPLD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:35
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:11:
Wanneer ik naar Toestel-info ga en daar op Updates Handmatig Downloaden klik geeft hij aan dat de laatste updates al geïnstalleerd zijn, wat uiteraard logisch is.

Huidige versie:
G920FXXU5DQAG/
G920FPHN5DPL5/
G920FXXU5DPLD
Dat wordt er niet gevraagd, welke andoid update heb je gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Excuus, ik dacht dat dit de android update was. Waar kan ik dit vinden?

Android-versie is 6.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voszje
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-07 08:10
Hier precies hetzelfde probleem. Na de update werkt het snel laden dus niet meer. Iemand enig idee wat te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peukiemon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:38
Kan het zijn dat je hem daar weer handmatig op moet zetten onder energiebeheer.
Is bij een update van de note4 ook het geval geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voszje
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-07 08:10
Heb ik ook geprobeerd, helaas was dit voor mij niet de oplossing. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Voor eens een schone installatie door

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raver58
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-01 11:26
Ik heb het ook, mijn Samsung Galaxy s6 laadt niet meer of niet snel meer op, soms hele nacht eraan en dan nog geen 100%. Eerder kon deze telefoon opladen terwijl ik hem gebruikte, maar hij loopt nu hard leeg. iemand al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesireeF
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 29-03-2017
Mijn telefoon laad helemaal niet meer op. En is sinds gisteren uitgevallen en ik kan hem dus helemaal niet meer opstarten. Tips als uit/aan knop + volumeknop etc werken ook allemaal niet. Iemand al een oplossing gevonden?
Pagina: 1