Sinds ik gister een nieuwe software update gedaan heb op mijn Samsung Galaxy S6 gaat het opladen niet meer zo soepel. De (snel)lader die ik altijd gebruikte doet het nu soms wel en soms niet en als die het doet is het altijd 'opladen via kabel' in plaats van 'snel laden' wat hij voor de update altijd deed. Het opladen gaat nu dus erg traag! (Hij is nu 27% en geeft aan dat het nog 4 en half uur duurt)
Ik heb meerdere opladers geprobeerd die allemaal het trage 'opladen via kabel' aangeven. Heb ook al geprobeerd om stof te verwijderen maar omdat het precies na de update begon heb ik sterk een vermoeden dat het daar aan ligt. Heb ook in m'n telefoon gecheckt of het 'snel laden' aan staat, en dit is het geval. Kan iemand mij helpen? Alvast dank.
Ik heb meerdere opladers geprobeerd die allemaal het trage 'opladen via kabel' aangeven. Heb ook al geprobeerd om stof te verwijderen maar omdat het precies na de update begon heb ik sterk een vermoeden dat het daar aan ligt. Heb ook in m'n telefoon gecheckt of het 'snel laden' aan staat, en dit is het geval. Kan iemand mij helpen? Alvast dank.