Vond het toch eens tijd om een keer met een game pc te beginnen, dus bij deze.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk bezig gaan met gamen, voornamelijk voor Assetto Corsa, Forza Horizon 3 en andere race simulators. Naast de race sims heb ik ook wel interesse in Battlefield 1, GTA 5 en CS:GO.
Dit allemaal op 'High' of wanneer mogelijk, 'Ultra' settings. Voor de simulators ga ik dan ook het systeem aansluiten op de tv.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag rond de €700.- willen zitten, uitschieten naar €750,- is dan ook niet erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wil de SSD vanuit mijn laptop meenemen naar het systeem en dan de oude HDD in de laptop doen. Verder liggen er thuis nog wel wat toetsenborden en muizen. Een scherm komt later wel. Echter nog wel graag een extra HDD. Windows 10 licentie heb ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat op de wenslijst staat denk ik nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De processor het liefst Intel, voor de videokaart heb ik niet echt een voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat ik natuurlijk bang-for-buck krijg. Het geluid van de koelers o.i.d. maakt mij niet uit, wordt met koptelefoon of geluidsinstallatie gegamed.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan!
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop graag dat jullie mij nog kunnen assisteren wat betreft de keuzelijst die ik heb gemaakt, past alles bij elkaar. Kan het goedkoper, en waarom kan het goedkoper?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk bezig gaan met gamen, voornamelijk voor Assetto Corsa, Forza Horizon 3 en andere race simulators. Naast de race sims heb ik ook wel interesse in Battlefield 1, GTA 5 en CS:GO.
Dit allemaal op 'High' of wanneer mogelijk, 'Ultra' settings. Voor de simulators ga ik dan ook het systeem aansluiten op de tv.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag rond de €700.- willen zitten, uitschieten naar €750,- is dan ook niet erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wil de SSD vanuit mijn laptop meenemen naar het systeem en dan de oude HDD in de laptop doen. Verder liggen er thuis nog wel wat toetsenborden en muizen. Een scherm komt later wel. Echter nog wel graag een extra HDD. Windows 10 licentie heb ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat op de wenslijst staat denk ik nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De processor het liefst Intel, voor de videokaart heb ik niet echt een voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat ik natuurlijk bang-for-buck krijg. Het geluid van de koelers o.i.d. maakt mij niet uit, wordt met koptelefoon of geluidsinstallatie gegamed.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan!
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop graag dat jullie mij nog kunnen assisteren wat betreft de keuzelijst die ik heb gemaakt, past alles bij elkaar. Kan het goedkoper, en waarom kan het goedkoper?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 187,40 | € 187,40 |
1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 84,30 | € 84,30 |
1 | MSI Radeon RX 470 GAMING X 4G | € 217,50 | € 217,50 |
1 | Fractal Design Define S | € 76,95 | € 76,95 |
1 | Cryorig H7 | € 35,99 | € 35,99 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 71,95 | € 71,95 |
1 | Corsair RM550x | € 95,95 | € 95,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 770,04 |
Once again open up your bag of tricks!