Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
voor de liefhebbers:

de nieuwe BeatsX by Dr Dre zijn nu te bestellen via apple.nl met bezorging 14 februari. Sommige kleuren kun je vandaag al ophalen in 1 van de Apple Stores en andere kleuren hebben al weer een langere levertijd.

(ik zelf ben nog zeer happy met mijn AirPods en laat de BeatsX voor wat ze zijn)

[ Voor 57% gewijzigd door _Bailey_ op 10-02-2017 09:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-07 14:24
ik heb persoonlijk de Powerbeats3 die ook de w1 chip hebben en ben daar heel tevreden over, zeker tijdens het sporten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
De AirPods hebben een ontzettend slechte form factor, en blijven bij mij niet zitten. Dus ik ben wel blij dat deze nu uit zijn. Meteen besteld, 14e op te halen *O*

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Het is fijn om te weten dat ze nu zijn te bestellen. Maar toch verwachten we wel iets meer richting van een topic op GoT. Willen we hier een levertijden topic van maken? Of liever een algemeen discussie & ervaringen topic? Beide is prima, maar dan mag de TS wel iets worden aangepast :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Hoedje schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 17:27:
Het is fijn om te weten dat ze nu zijn te bestellen. Maar toch verwachten we wel iets meer richting van een topic op GoT. Willen we hier een levertijden topic van maken? Of liever een algemeen discussie & ervaringen topic? Beide is prima, maar dan mag de TS wel iets worden aangepast :)
Het was meer een tip van mij vanochtend dat de order gestart was.
Ik heb de BeatsX zelf niet en ben ze ook niet van plan ze te bestellen. Mocht iemand dit topic willen wijzigen zoals jij aangeeft, go ahead! :)

(Zo niet, dit topic verwijderen....ook prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:15
Maak er dan een ervaringentopic van svp.
Titel aanpassen, klaar ben je.

Ik heb ze besteld voor m'n vrouw. Heb zelf de Airpods, maar die vallen bij haar uit. Beats X lijkt me een mooi alternatief. Dinsdag komen ze, ben benieuwd.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
matthijst schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 20:34:
Maak er dan een ervaringentopic van svp.
Titel aanpassen, klaar ben je.
Ga ik doen! (Ik kan de titel niet aanpassen, tips?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Geert1976 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 20:49:
[...]

Ga ik doen! (Ik kan de titel niet aanpassen, tips?)
Titel aangepast :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 19:35
Er zijn al enkele hands-on video's verschenen.

De Airpods van Apple vallen bij mij uit mijn oren bij de minste beweging, door de aanwezigheid van de W1 chip in de Beats modellen zijn deze een goed alternatief. De Beats X laden daarnaast erg snel op en hebben een Lightning-aansluiting (zit zelf niet zo te wachten op nog meer soorten kabeltjes). Ik ga echter eerst de echte reviews afwachten voordat ik eventueel bestel.

[ Voor 4% gewijzigd door Th_mas op 12-02-2017 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
thanks voor de video's @Th_mas!

Ik lees toch redelijk veel klachten over de nekband/kabel, dat die irritant voor je gezicht hangt en als ook het draad te lang is.

Dat vind ik juist de kracht van de AirPods, het echte wireless....je levert daar wil in qua geluidskwaliteit, maar so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
vs Airpods lijkt me de keus vooral of Airpods in je oor blijven zitten :)
Voordelen van Beats: sluiten meer af, magneten zodat je ze om je nek kunt houden. En een stukje draad dus zullen minder snel uit je handen vallen. Plus ze zitten "in" je oor.
Nadeel Beats: je moet ze uit- en aan zetten en de draad vinden sommigen te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 16:15

Booster

Superuser

Iets wat in geen enkele review die ik tot op heden heb gezien wordt besproken:
• Hoe is de microfoon?

Dit is erg belangrijk voor zowel Siri als voor bellen. Zeker Siri heeft baat bij goede geluidskwaliteit en het wegfilteren van achtergrondgeluid.

Bij eerdere reviews van andere oordopjes viel me het ook al op dat de microfoon schijnbaar helemaal niet behandeld wordt.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Th_mas schreef op zondag 12 februari 2017 @ 10:51:
Door de aanwezigheid van de W1 chip in de Beats modellen zijn deze een goed alternatief.
Ik zou na bijna drie maanden AirPods de W1 chip niet als noemenswaardig pluspunt durven noemen. Ik merk in de praktijk eigenlijk niets van die chip namelijk.

Edit: Het bereik van de Bragi Dash lijkt zelfs wat beter te zijn. Zo kan ik mijn appartement (Normaal formaat, wel nieuwbouw) niet volledig draadloos dweilen (Sellingpoint ;) ) met de AirPods terwijl dat met de Dash wel kan.

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 12-02-2017 16:55 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
:D :D :D :D

Ik zie een nieuwe markt opkomen voor Apple _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Geert1976 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 21:23:
[...]

:D :D :D :D

Ik zie een nieuwe markt opkomen voor Apple _/-\o_
Haha ik deed dat dus altijd met mijn koptelefoon op (Ik kan dat soort noodzakelijk kwaad simpelweg niet zonder podcasts of Muziek) maar het is ongelooflijk hoe veel fijner dat gaat zonder draadjes. Een verademing :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ga vandaag eens kijken of die BeatsX te krijgen zijn in de Apple store A'dam :) Ik denk dat de draden gewoon te lang zijn eigenlijk. Ik heb ook ervaring met de Jaybird Freedom en die zijn lekker kort.

Of anders gezegd: met de normale earpods van Apple drukt juist het snoer de oordoppen uit mijn oren omdat de kraag van mijn jas er langs schuurt. Als deze BeatsX datzelfde effect ervaren schiet ik er niks mee op...

Maarja, dit soort hardware koop je en kan je niet terugsturen, want "hygiëneproduct" :') Vet irritant. Ik wil ze gewoon even uitproberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Blue-eagle schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:42:
Ga vandaag eens kijken of die BeatsX te krijgen zijn in de Apple store A'dam
Maarja, dit soort hardware koop je en kan je niet terugsturen, want "hygiëneproduct" :') Vet irritant. Ik wil ze gewoon even uitproberen...
huh?
Je hebt toch ook op deze producten 14 dagen zichtstermijn/afkoelingsperiode?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Geert1976 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:55:
[...]

huh?
Je hebt toch ook op deze producten 14 dagen zichtstermijn/afkoelingsperiode?
Ja, maar over het algemeen niet voor producten die je in lichaamsopeningen stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Je kan ze bij Apple gewoon terugsturen :)
Tenminste, dat roepen ze op macrumors.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Dat heb ik net nagevraagd, in de Apple store krijg je inderdaad 2 weken om het product terug te sturen als je wilt. Ook met in-ear doppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Gister de blauwe besteld. Echter twijfel ik nu ligt om te annuleren en de Jaybird Freedom te bestellen. Rede: BeatsX zijn niet sweat resistant. Mijn idee is toch wel dat ik er mee wil gaan sporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de beats by dre in ear voor het sporten werkt prima. Ze sluiten naar mijn idee totaal af waardoor ik alleen maar muziek hoor. Maakt niet uit of ik nou buiten loop of binnen het is muis stil. Ook gebruik ik Beats koptelefoon bluetooth gebruik ik voor het dagelijks gebruik film kijken, buiten of als ik in de bus zit bijvoorbeeld. Had daarvoor de gewone koptelefoon maar kabel blijft zo nu en dan wel eens hangen ergens achter. Kabeltje begon op een gegeven moment minder te werken. Had ze ook gebruikt voor sporten maar die kussentjes zijn niet resistant tegen zweet. Aangezien ik een iphone 7 heb leek het mij fijn om een draadloze hebben en maak gebruik van een macbook en/ipod nano. Kan ik als nog kabel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Heb ze binnen. Het geluid is wel erg goed vind ik, meer en betere bas dan de Airpods.
En uiteraard sluiten ze beter af, aangezien ze in je oor zitten.
Moet wel zeggen dat ze bij mij niet zo heel goed "in" m'n oor blijven zitten als bv. een paar oude Sony's, het rubber is wat glad, geen idee of dit beter wordt als je ze wat meer gebruikt. Zelf vind ik Airpods fijner, want echt helemaal draadloos.
Maar goed, ik heb de Beats X gekocht voor m'n vrouw en die gaat ze morgen testen. Ze heeft nu Sony's met draad en dat ritselt langs je jas schijnbaar :)

• Misiek

Misiek

Inmiddels ontvangen. Ben blij verrast met het geluid. Stukken beter dan ik van Beats gewend ben. Echter vind ik de kabel wel vervelend. Hij is dus alweer te koop 😊

• matthijst
Daarom bestellen bij Apple, kan ie gratis terug :)
Hier bevalt hij goed trouwens, dus een blijvertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek

Misiek

Ik ga ze morgen in de store retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Misiek schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 00:14:
Ik ga ze morgen in de store retourneren.
kun je ook uitleggen waarom precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:22
Geert1976 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:46:
[...]

kun je ook uitleggen waarom precies?
In een eerdere reactie ga hij aan dat hij last had van de kabel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
bvsteyn schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:25:
[...]

In een eerdere reactie ga hij aan dat hij last had van de kabel... ;)
ow ja, heb het ff teruggelezen.....duidelijk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Persoonlijk zou ik ze ook niet houden. Maar als Airpods uit je oren vallen zijn de BeatsX een mooi alternatief.
Geluid is een stuk beter, enige jammere is dat je ze moet aan- en uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Na wikken en wegen heb ik de BeatsX (waar ik op wachtte) toch niet genomen. Die kabel ziet er gewoon idioot uit en zit in de weg. En het ding is duur. En Beats als merk staat mij gewoon erg tegen.

De keuze is gevallen op twee koptelefoons nu :+
  1. Beyerdynamic Byron BT - betaalbaar, ook met magneetjes zoals de BeatsX, goed merk, goede geluidskwaliteit, lichtgewicht, goede accuduur, low profile, korte kabel voor achter je nek, dit is mijn keuze voor in de sportschool;
  2. Sennheiser PXC 550 Wireless - bijzonder goed geluid, prettige noise-cancellation, erg licht vergeleken met de competitie (Sony en Bose zijn zwaarder), equalizer smartphone app, noise-cancellation is te dempen en zelfs uit te zetten (kijkt boos naar Bose die dat niet kan), maar qua geluid vooral subliem. De pagina op Tweakers geeft volgens mij geheel de verkeerde waardes weer want hij is echt hoorbaar enorm goed.
De BeatsX is voor mij een enorme deceptie geworden. Het pairen met Bluetooth (NFC) is net zo makkelijk met deze twee koptelefoons die ik nu heb gekocht, dus er zijn letterlijk geen redenen om voor een BeatsX te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dat lijkt op verkeerde verwachtingen :)
Sowieso nogal onnozel om ze te kopen als Beats als merk je tegenstaat, om dat dan vervolgens als argument te gebruiken |:(

[ Voor 61% gewijzigd door matthijst op 17-02-2017 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ben zelf tevreden gebruiker van de airpods, al doen die na een weeklang vrij veel dragen wel echt zeer in mijn oren, keerzijde is dat ze zeer goed blijven zitten. Was ook geïnteresseerd in de Beats, maar denk dat ik me ook aan het draad gaat ergeren + als de airpods al zeer doen gaan IEMS me ook niet bekoren ben ik bang :+ (ik weet dat er meerdere maten tips zijn)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:20

rally

Deyterra Consultancy

Ik heb vandaag de Beats X in gebruik mogen nemen.

Al jarenlang heb ik Shure 315's, welke heerlijke in-ears zijn. Maar omdat ik veel reis is zo'n kabeltje toch vaak lastig, bovendien vind ik het verloopje bij de iPhone 7 "redelijk irritant".

Diverse alternatieven zijn de revue gepasseerd, maar voor mij waren de Beats X toch de headset met de beste papieren. Nu na enkele uren gebruik vind ik het al een heerlijke headset.

De bas is iets meer aanwezig dan bij de Shure's maar in het gebruik zijn ze erg prettig.

Ze zitten goed in mijn oren en je voelt hem bijna niet zitten. Pairen is echt mega eenvoudig en de geluidskwaliteit is prima (in ieder geval voor mij... onderweg in de trein of vliegtuig is zuiverheid voor mij ondergeschikt belang).
Bovendien houden ze het omgevingsgeluid voldoende buiten voor me.

Enige waar ik niet uitkom is de meegeleverde pouch. Hoe moet ik daar de headset in hemelsnaam in opvouwen. Dat is (voor mij) niet logisch. Dus nu zitten ze maar in het hoesje van mijn Shure's en de Shure's (als backup) in het Beats hoesje :)

Reviews ga ik nog wel lezen, maar niet veel van aantrekken :P

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:58
Ondertussen in de USA de beatsx gekocht.
En ik ben er na 3 dagen mee lopen erg tevreden over. iig een stuk beter dan airpods. (Miste de afstandbediening en geluidisolatie)

PS
Vergeet niet je beatsx te registreren en je krijgt 29,97 itunes tegoed.

[ Voor 16% gewijzigd door FNale op 26-02-2017 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Gebruiken jullie de microfoon van de Beatsx regelmatig, en hoe tevreden zijn jullie daarmee? Ik ben benieuwd naar jullie ervaring met zowel Siri als met bellen.

Ik heb eerder Jaybird X2's gehad. Los van alle andere problemen die ik ermee had, werkte ook de mic erg slecht. Siri kon me regelmatig niet verstaan, waardoor ik daar eigenlijk geen gebruik van kon maken.

Er zijn maar weinig reviews waarin deze kwaliteit van de mic wordt meegenomen, dus ik heb er tot nu toe heel weinig over kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Booster schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:32:
Gebruiken jullie de microfoon van de Beatsx regelmatig, en hoe tevreden zijn jullie daarmee? Ik ben benieuwd naar jullie ervaring met zowel Siri als met bellen.

Ik heb eerder Jaybird X2's gehad. Los van alle andere problemen die ik ermee had, werkte ook de mic erg slecht. Siri kon me regelmatig niet verstaan, waardoor ik daar eigenlijk geen gebruik van kon maken.

Er zijn maar weinig reviews waarin deze kwaliteit van de mic wordt meegenomen, dus ik heb er tot nu toe heel weinig over kunnen vinden.
Afgelopen 2 weken heb ik er een paar uur mee gebeld. Ik heb er 0,0 klachten over. Ik kan iedereen prima verstaan, en zij verstaan mij prima d:)b
Over Siri kan ik niks zeggen, want dat gebruik ik nooit.

[ Voor 3% gewijzigd door Chester op 26-02-2017 17:28 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

@Chester Thanks.

Nog andere met ervaringen met de mic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:26
Een vraag aan de mensen die de BeatsX online hebben besteld bij Apple: past en gaat het pakketje door de brievenbus of moet de deur worden open gedaan voor de bezorger?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SndrKr
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-10-2022
@Booster De mic. binnen is prima, ik kan iedereen goed verstaan, en zij verstaan mij goed. Buiten met wind ben je minder goed te verstaan, daar had ik bij de Bose minder last van. Buiten zonder of uit de wind ben ik goed verstaanbaar.

@LaborGardens De beats x online besteld, Het doosje paste bij mij niet door de brievenbus. Ik heb ook moeten tekenen voor ontvangst.

Beats x zitten prima, goed geluid en zijn perfect om mee te sporten, kabeltje is voor mij aan de lange kant .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:59

B2

wa' seggie?

Gisteren ook de Beats X aangeschaft. Heb lang zitten twijfelen tussen Apple's eigen Airpods of de Beats X. Uiteindelijk voor de Beats gegaan vanwege het neksnoer (handig om op kantoor even uit te doen), de bediening en de betere isolation doordat het een in-ear is.

Vandaag komen ze binnen, dus erg benieuwd naar de geluidskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 19:34

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

B2 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:15:
Gisteren ook de Beats X aangeschaft. Heb lang zitten twijfelen tussen Apple's eigen Airpods of de Beats X. Uiteindelijk voor de Beats gegaan vanwege het neksnoer (handig om op kantoor even uit te doen), de bediening en de betere isolation doordat het een in-ear is.

Vandaag komen ze binnen, dus erg benieuwd naar de geluidskwaliteit.
Ik ben ook in de markt voor draadloze dopjes, of apple
Of beats of bose, heb nu op het moment dopjes van shure die me heel erg goed bevallen met geluidskwaliteit, bouwkwaliteit en en comfort. Alleen de draadjes is onprettig ( daarom nu wireless super uitvinding)
Graag hoor ik je ervaring en wat de reden is waarom je voor beats gegaan bent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Coldbullet schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:07:
[...]

Ik ben ook in de markt voor draadloze dopjes, of apple
Of beats of bose, heb nu op het moment dopjes van shure die me heel erg goed bevallen met geluidskwaliteit, bouwkwaliteit en en comfort. Alleen de draadjes is onprettig ( daarom nu wireless super uitvinding)
Graag hoor ik je ervaring en wat de reden is waarom je voor beats gegaan bent
Ik kom ook van Shure's af (heb ze nog steeds bij me als reserve) en de bouw en geluidskwaliteit is naar mijn bescheiden mening beter dan de BeatsX. Maar de kabels etc zijn na ruim 6 jaar tot op de draad (letterlijk) versleten.

De BeatsX zijn een uitermate goed alternatief gebleken. Het opladen gaat eenvoudig en snel, geluidskwaliteit is zeker niet slecht (wel minder gebalanceerd dan de Shure 315's dus) en het neksnoer is handig als je ze even uit moet doen.

Ik heb heel lang getwijfeld tussen Bose (te groot) en Jaybird X3 (locatie van de accu vond ik niets).
Tot nu toe nog geen moment spijt van de BeatsX gehad.

En pairen met iPad/iPhone is echt MEGA eenvoudig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 19:34

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Bedankt voor de reactie,
Heb je de airpods ook overwogen? En inderdaad de shure hebben een mooi gebalanceerd geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:13
Binnenkort ook maar eens aan de Bluetooth wireless earbuds. Gebruik tijdens het fitnessen nu m'n iPod Shuffle met wired earpods maar het snoertje is erg irritant.

Ben er alleen nog niet uit welke ik ga nemen. De Beats X of de Jaybird.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Coldbullet schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:26:
Bedankt voor de reactie,
Heb je de airpods ook overwogen? En inderdaad de shure hebben een mooi gebalanceerd geluid.
Nee, airpods heb ik geen seconde overwogen.

De meegeleverde headset bij de iPhone zitten sowieso niet lekker in mijn oren en de airpods lijken daar enorm op.
Bovendien had ik mijn twijfels hoe stevig deze in mijn oren zouden zitten.

En ook vond ik het niet prettig dat ze een relatief korte accuduur hebben (ik reis veel en lang) en dat ze dus niet te gebruiken zijn tijdens het opladen.
En natuurlijk volume control, volgen/vorige nummer etc die in de draad zitten verwerkt. Dat kan allemaal bij de BeatsX wel en/of is eenvoudiger.

Enige puntje van de BeatsX is dat de controls nu links zitten i.p.v. rechts (zoals bij de Shure) en daar moet ik toch nog wel aan wennen. Maar dat is echt spijkers op laag water zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
Afgelopen zaterdag bij de lokale A-Mac de BeatsX op de kop kunnen tikken. Eerste indrukken:

+ Pairen is supersimpel net zoals switchen naar een ander Apple device, maar dat was al bekend :).
+ Pasvorm is voor mij erg goed, zeker de combinatie van de standaard plugs i.c.m. de grote wingtips. Omgevingsgeluid komt er bijna niet doorheen.
+ Geluid valt me helemaal niet tegen voor een BT koptelefoon. De bass is voor m'n gevoel ook minder overheersend aanwezig dan bijvoorbeeld op m'n oude Beats Solo HD.
+ Bediening via de afstandsbediening aan de linkerkant werkt goed (zelfde manier als de Solo HD) met duidelijke klikbare knopjes.

- Dat siliconen opbergzakje :(. Hoe krijg je daar die koptelefoon nou fatsoenlijk in opgeborgen zonder een draadbreuk te forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

LaborGardens schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:03:
- Dat siliconen opbergzakje :(. Hoe krijg je daar die koptelefoon nou fatsoenlijk in opgeborgen zonder een draadbreuk te forceren.
Inderdaad, idee is leuk maar lukt mij ook niet.Ik ga hem denk ik niet gebruiken.
Viel mij trouwens wel op dat er verschil in geluid zit tussen de verschillende plugs.. Maar dat zal wel met de pasvorm te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
B2 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:09:
[...]

Inderdaad, idee is leuk maar lukt mij ook niet.Ik ga hem denk ik niet gebruiken.
Viel mij trouwens wel op dat er verschil in geluid zit tussen de verschillende plugs.. Maar dat zal wel met de pasvorm te maken hebben.
Ik ga op zoek naar een "aftermarket" opberghoesje of -zakje (als die bestaan). Als ik iets zou vinden, post ik het hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Iemand bekend met EGlobalCentral? Zag daar namelijk de BeatsX voor 119,99 staan. scheelt toch weer 30 euro.

https://www.eglobalcentra...ni7JjOBzJB1OOQaAuD28P8HAQ

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
LaborGardens schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:03:
Afgelopen zaterdag bij de lokale A-Mac de BeatsX op de kop kunnen tikken. Eerste indrukken:

+ Pairen is supersimpel net zoals switchen naar een ander Apple device, maar dat was al bekend :).
+ Pasvorm is voor mij erg goed, zeker de combinatie van de standaard plugs i.c.m. de grote wingtips. Omgevingsgeluid komt er bijna niet doorheen.
+ Geluid valt me helemaal niet tegen voor een BT koptelefoon. De bass is voor m'n gevoel ook minder overheersend aanwezig dan bijvoorbeeld op m'n oude Beats Solo HD.
+ Bediening via de afstandsbediening aan de linkerkant werkt goed (zelfde manier als de Solo HD) met duidelijke klikbare knopjes.

Een soort van dubbele loop maken met de nekband, en die eerst in de hoes steken, vervolgens de oordopjes er een beetje in duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
Chester schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:23:
[...]

Een soort van dubbele loop maken met de nekband, en die eerst in de hoes steken, vervolgens de oordopjes er een beetje in duwen.
En het is nu net bij dat laatste dat ik enigszins vrees een draadbreuk te veroorzaken. Mij lijkt de case niet "lang" genoeg: de batterij units en de lus van de opgerolde nekband zijn al de volledige lengte met een mogelijk sterke knik in de draad naar de oordopjes tot gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Voor mij nooit meer oortjes met een kabel. Ik heb ze nu een week en het is echt een verademing. Wat een vrijheid zonder een kabel. Ze blijven perfect zitten, prima geluid en accuduur. Heerlijk met sporten en bij het onderweg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

Update na een maand gebruik :

+ Draadloos is fijn, je wil nooit meer terug
+ Persoonlijk vind ik het erg fijn om de dopjes om mn nek te kunnen hebben hangen,
+ Batterijduur is prima, maar ik moet op kantoor meestal wel halverwege de dag (snel) bijladen.
+ Pairen gaat eenvoudig, ook bv met een AppleTV
+ Geluid is prima. In vergelijk klinkt mn B&W P5 mooier, maar dat is ook een heel ander type koptelefoon.

- De standaard plugs zitten soms wel wat lastig. Maar gebruik ik kleinere dan ervaar ik minder bas..
- Het bijgeleverde tasje gebruik ik nooit, te lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDH
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 21:24

CDH

Beats X besteld via coolblue, maar mijn oren zijn niet geschikt voor in-ear. Alle bij geleverde dopjes passen niet lekker en sluiten niet goed af, met als resultaat slechtere geluids kwaliteit als de standaard EarPods (bedraad). Als de kabel van de beats x tegen iets aan komt (gezicht of kraag jas) hoor je dat meteen, persoonlijk vond ik dat niet prettig. Dus ondanks alle reviews van een goede fit van de beats x is dit dus niet per definitie voor ieder waar. De fit van de standaard EarPods is voor mijn oren goed, dus ik ga nu de airpods bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb een review geschreven over m'n Beatsx: productreview: BeatsX (Wit) review door Canaria

Helaas is er bij de registratie iets niet goed gegaan, want ik heb de code voor drie maanden Apple Music ingevoerd, een bevestiging ontvangen van de registratie, maar nog geen aanwijzing hoe ik die drie maanden kan verzilveren.

Tot een jaar geleden moest ik niets van Beats hebben en je zult mij niet snel zien met m'n Beats Solo3 op mijn hoofd, maar de kabel van de Beatsx valt niet op en de oordopjes vallen weg achter mijn haar.

Voor mij nooit meer bedrade in-ears. Mijn telefoon kan nu gewoon in mijn tas blijven zitten, ideaal!

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hmmm vandaag was even confronterend. Ik was weer eens met de auto naar werk en mijn auto heeft een Bang & Olufsen-audiosysteem. Toen ik tussen de parkeergarage en de tram verder luisterde met de Beats, viel dat behoorlijk tegen. Dat had ik niet met de Shures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tippie62
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:06
heeft niemand problemen gehad bij het aanmelden van je Beats X voor 3 maanden apple music,Ik krijg al enkele dagen de melding ,,er zijn technische problemen,,na het invullen van de aanmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mridgew
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:47
Heb de Beats-X nu iets meer dan 2 maanden. Fijn in gebruik. Ben verder geen audiofiel, het gaat mij meer om het gemak en voor de simpele podcast/muziek luisteraar/beller is hij goed.

Ik merk nu dat, als ik mijn iPhone 7 verbinding maakt met de headset, ik niet meer dit krijg (maakt gewoon verbinding, werkt verder prima).

Afbeeldingslocatie: https://photos5.appleinsider.com/gallery/20166-21522-170213-BeatsX-l.jpg

Enig idee waarom? Vind het wel fijn om te zien hoeveel % hij nog heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:23
mridgew schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 09:58:
Heb de Beats-X nu iets meer dan 2 maanden. Fijn in gebruik. Ben verder geen audiofiel, het gaat mij meer om het gemak en voor de simpele podcast/muziek luisteraar/beller is hij goed.

Ik merk nu dat, als ik mijn iPhone 7 verbinding maakt met de headset, ik niet meer dit krijg (maakt gewoon verbinding, werkt verder prima).

Enig idee waarom? Vind het wel fijn om te zien hoeveel % hij nog heeft.
Het batterij percentage kun je, als de bluetooth headset verbonden is met je iPhone, in het widget scherm zien. (van helemaal boven in scherm naar beneden swipen) De batterijen widget moet je vervolgens eenmalig toevoegen in het widget scherm.

[ Voor 3% gewijzigd door alvani op 28-04-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mridgew
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:47
alvani schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 11:08:
[...]

Het batterij percentage kun je, als de bluetooth headset verbonden is met je iPhone, in het widget scherm zien. (van helemaal boven in scherm naar beneden swipen) De batterijen widget moet je vervolgens eenmalig toevoegen in het widget scherm.
Dank! Dit is nieuw voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

tippie62 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:17:
heeft niemand problemen gehad bij het aanmelden van je Beats X voor 3 maanden apple music,Ik krijg al enkele dagen de melding ,,er zijn technische problemen,,na het invullen van de aanmelding
Ja, ik kon de Beats wel registeren maar kreeg geen code voor Store credit. Via de supportpagina ben ik in contact gekomen met Apple Support, daar werd ik doorverwezen naar de gift card department. Na een lange chat waarin ik de aankoopdatum en het serienummer nogmaals moest doorgeven en na enkele dagen wachten kreeg ik uiteindelijk een mailtje met een redeemable code.

Ik heb geen behoefte aan Apple Music dus ik ga de €29,97 voor andere aankopen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Ik wil ook draadloos en de AirPods passen mij niet. BeatsX lijkt een mooi W1 alternatief, echter ben ik benieuwd naar de performance van de microfoon. Ik wil ze namelijk ook zakelijk gebruiken om mee te bellen op kantoor.

Mijn huidige Beats Tour2 worden door klanten vaak als irritant ervaren. Ze versterken achtergrond geluid (collega's) en als ik buiten loop wordt dus ook wind en verkeer versterkt. Is dat bij de BeatsX ook het geval?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

@ericafterdark Ik heb/had dezelfde vraag over de BeatsX. Inmiddels heb ik een setje gekocht. Ik heb hem gebruikt op kantoor (met redelijk wat galm) en in de auto (met niet al teveel geluidsisolatie).

Mijn ervaringen tot nu toe zijn goed; de persoon aan de andere kant kon mij telkens goed verstaan, er waren geen klachten. Ik kon hen ook goed verstaan. Buiten met wind heb ik nog geen poging gedaan, maar ik vermoed dat voor veel mics een uitdaging is.

Een tip, als je de BeatsX besluit te kopen:
Tussen de 'necklace' en de oordopjes zit een plat kabeltje. Doe je de dopjes in zoals ze bedoeld zijn, dan hangen de kabeltjes een beetje naar de buitenkant. Als gevolg daarvan zit de mic ook relatief ver bij je mond vandaan.
Als dit geen goede verstaanbaarheid opleverd, kan een oplossing zijn om de dopjes om de as van het kabeltje naar binnen te draaien, daardoor valt de mic naar binnen in plaats van naar buiten en zit hij bij je nek, bij mij rond de adamsappel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Booster schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:23:
@ericafterdark Ik heb/had dezelfde vraag over de BeatsX. Inmiddels heb ik een setje gekocht. Ik heb hem gebruikt op kantoor (met redelijk wat galm) en in de auto (met niet al teveel geluidsisolatie).

Mijn ervaringen tot nu toe zijn goed; de persoon aan de andere kant kon mij telkens goed verstaan, er waren geen klachten. Ik kon hen ook goed verstaan. Buiten met wind heb ik nog geen poging gedaan, maar ik vermoed dat voor veel mics een uitdaging is.

Een tip, als je de BeatsX besluit te kopen:
Tussen de 'necklace' en de oordopjes zit een plat kabeltje. Doe je de dopjes in zoals ze bedoeld zijn, dan hangen de kabeltjes een beetje naar de buitenkant. Als gevolg daarvan zit de mic ook relatief ver bij je mond vandaan.
Als dit geen goede verstaanbaarheid opleverd, kan een oplossing zijn om de dopjes om de as van het kabeltje naar binnen te draaien, daardoor valt de mic naar binnen in plaats van naar buiten en zit hij bij je nek, bij mij rond de adamsappel.
Check! Besteld. Dank voor je uitgebreide reactie, dat is precies wat ik wilde weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

@ericafterdark Laat me weten hoe ze je bevallen en of het probleem dat je had ook echt is opgelost.

Mijn ervaring is hoe dan ook positief zover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Booster schreef op maandag 8 mei 2017 @ 21:30:
@ericafterdark Laat me weten hoe ze je bevallen en of het probleem dat je had ook echt is opgelost.

Mijn ervaring is hoe dan ook positief zover :)
Nogmaals dank. Wat een prachtig product! So far so good! Top verpakt ook. Echt Apple :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonasken
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:51
Heb ondertussen al een kleine week de beats x. Ik ben tevreden over het geluid dat deze doppen leveren, ben namelijk geen audiofiel, echter het enige wat me stoort is dat die kabel zo lang is. Daarom ga ik ze terug sturen, vind het jammer maar het stoort me enorm. Hopelijk komt er ooit nog een versie met kortere kabel

PSN: Jonasken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickvdklundert1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07-2017
Ik heb gisteren mijn BeatsX binnen gekregen. Nu hoor ik zeer weinig bas, mijn goedkope in-ears setje van Philips produceert nog meer bas dan mijn BeatsX... Ook klinkt de beat van mijn standaard met draad oordopjes van Apple ook een stuk beter kwa bas...

Mijn gevoel zegt dat dit niet klopt en dat de oordopjes gewoon niet goed zijn (productiefout, verkeerde instellingen). Wat is jullie ervaring? De BeatsX zouden toch minimaal de kwaliteit van de normale Iphone oordopjes moeten evenaren?

[ Voor 4% gewijzigd door rickvdklundert1 op 13-07-2017 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhijman
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-09 10:17
rickvdklundert1 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 17:10:
Ik heb gisteren mijn BeatsX binnen gekregen. Nu hoor ik zeer weinig bas, mijn goedkope in-ears setje van Philips produceert nog meer bas dan mijn BeatsX... Ook klinkt de beat van mijn standaard met draad oordopjes van Apple ook een stuk beter kwa bas...

Mijn gevoel zegt dat dit niet klopt en dat de oordopjes gewoon niet goed zijn (productiefout, verkeerde instellingen). Wat is jullie ervaring? De BeatsX zouden toch minimaal de kwaliteit van de normale Iphone oordopjes moeten evenaren?
ik heb ze van een medetweaker overgenomen en vind er voor beats ook weinig bass inzitten dus kijk stiekem even mee of ik ook wat over het hoofd zie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickvdklundert1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07-2017
jhijman schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 07:29:
[...]

ik heb ze van een medetweaker overgenomen en vind er voor beats ook weinig bass inzitten dus kijk stiekem even mee of ik ook wat over het hoofd zie
Ik ben erachter wat de oorzaak is. De originele dopjes zaten heel goed, maar na het opzetten van de andere maat heb ik opeens wel een mooie goed beat.

Tip: probeer de andere maten oordopjes die erbij zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Ik heb het idee dat de bass inderdaad enkel goed naar voren komt als de dopjes goed in je oren zitten en afsluiten. Dit model heeft naar Beats-normen sowieso weinig bas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Voor mij was de bas perfect, ik ben niet zo'n fan van veel bas.

Wat vervelender is dat mijn Beats niet meer willen opladen :(
Gekocht in februari en nu al voor reparatie naar Apple. Ze mogen gratis verstuurd worden, maar toch. Wel vervelend :( En dat in maanden en normaal gebruik.

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:22
Hebben jullie last van dat de ear wings afbreken. Die rubbertjes breken telkens af. En nu wil ik nieuwe, maar doen ze moeilijk om een setje van die ear wings. Geef je 1000'en euro's bij ze uit en nog doen ze om die paar euro moeilijk. Klein beetje gehad met hun schijtservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sppak
  • Laatst online: 23-01 13:38
Zijn er meer mensen die een slechte internetverbinding ervaren op het moment dat de Beats X verbonden zijn met de Macbook? Mijn wifi is niet vooruit te branden op het moment dat de Beats X verbonden zijn op de Mac. Gooi ik ze los dan schiet het weer vooruit, dus op de een of andere manier vergalt hij de verbinding.

Opnieuw koppelen heb ik al geprobeerd, maar levert niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:22
Ik heb nog maar aan 1 kant geluid. Ik heb ze natuurlijk net 1 jaar en 3 weken. Ik weer niet of ik dan nog garantie heb?
Pagina: 1