Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ah Safari, dat is dan waarschijnlijk deze bug: https://bugs.webkit.org/show_bug.cgi?id=158420
Intentionally left blank
Herkenbaar dit. Nooit verder bij stilgestaan maar het is soms wel irritant. En inderdaad gaat het de ene keer wel goed en de andere keer niet. In Safari ook inderdaad, maar ik gebruik geen andere browsers dus ik nam altijd aan dat het aan Tweakers lag. De bug is overigens al een behoorlijke tijd aanwezig. Niet dat ik precies weet wanneer het voor het eerst opdook hoor.
Ah dat is zeker leip; alleen als je die bug omschrijving leest zou het altijd te re-produceren moeten zijn - maar dat lukt dus niet. o0
Ah well, laten we er maar vanuit gaan dat het aan Safari ligt dan. Het komt echt nauwelijks voor, maar irritant is het zeker.
Het stomme is met probleem via het preview venster, dat ie wel de goede URL pakt maar de jump gewoon ongedaan maakt. Dan moet je in de adresbalk op enter drukken en springt ie wel weer.
Dom ding.
Ah well, laten we er maar vanuit gaan dat het aan Safari ligt dan. Het komt echt nauwelijks voor, maar irritant is het zeker.
Het stomme is met probleem via het preview venster, dat ie wel de goede URL pakt maar de jump gewoon ongedaan maakt. Dan moet je in de adresbalk op enter drukken en springt ie wel weer.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Kleine toevoeging:
Het blijkt dat reacties op productreviews helemaal geen anchor hebben, zelfs geen halve.
Die springt dus nooit naar de reactie. Ik weet niet of dat by design is, maar beschouw het voor nu maar even als een bug omdat het raar is.
Het blijkt dat reacties op productreviews helemaal geen anchor hebben, zelfs geen halve.
Die springt dus nooit naar de reactie. Ik weet niet of dat by design is, maar beschouw het voor nu maar even als een bug omdat het raar is.
Daar stond mij inderdaad iets van bij. Volgens mij is daar een ticket voor maar zal dat morgen even nakijkenWhatsappHack schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 20:03:
Kleine toevoeging:
Intentionally left blank
Ik weet wel dat een tijdje terug ik een bug report had gemaakt m.b.t. review notificaties; maar daar was het probleem geloof ik dat je dubbele notificaties kon krijgen als iemand reageerde op jou reactie onder je eigen review. (Eentje met anchor, en eentje zonder.)crisp schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 20:26:
[...]
Daar stond mij inderdaad iets van bij. Volgens mij is daar een ticket voor maar zal dat morgen even nakijken
Misschien dat die "reactie op jou reactie" notificatie nu pleite is en enkel deze is overgebleven.
(Dan zou ik die lekker allemaal een anchor geven.)
De 'Er is een reactie op je productreview|advertentie|gallery' notificatie heeft inderdaad geen link naar de specifieke reactie. Hier is al een ticket voor. Het is helaas iets bewerkelijker om die issue te fixen aangezien we op dit moment het reactie-id niet opslaan bij de notificatie. Dat moet dus eerst opgelost worden als we de url daarnaar willen laten linkenWhatsappHack schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 20:38:
[...]
Ik weet wel dat een tijdje terug ik een bug report had gemaakt m.b.t. review notificaties; maar daar was het probleem geloof ik dat je dubbele notificaties kon krijgen als iemand reageerde op jou reactie onder je eigen review. (Eentje met anchor, en eentje zonder.)
Misschien dat die "reactie op jou reactie" notificatie nu pleite is en enkel deze is overgebleven.![]()
(Dan zou ik die lekker allemaal een anchor geven.)
Intentionally left blank
Pagina: 1