Hoi,
Ik heb al een aantal jaren een data interne Seagate barracuda 3TB schijf.
Hier staan zoveel belangrijke dingen op maar hij is gecrasht denk ik.
Pc start namelijk niet meer op met die schijf in mijn p.c Hij maakt ook een kort geluidje als ik hem aan doe. Het lijkt alsof hij wilt gaan werken maar niet verder kan, je hoort hem soort van clicken en dat blijft hij herhalen om de zoveel seconden.
De pc getest zonder de schijf en dan is alles prima. De schijf ook getest met een andere kabel/poort.
Ik ben bang dat die dood is, nu vroeg ik me af of ik hem e.v.t met een Sata adapter naar USB hem e.v.t wel kan doorzoeken op mijn laptop? OF heeft dit dan ook geen zin. Andere opties?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 7- 2 TB seagate-8GB geheugen-R290x etc
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik heb al een aantal jaren een data interne Seagate barracuda 3TB schijf.
Hier staan zoveel belangrijke dingen op maar hij is gecrasht denk ik.
Pc start namelijk niet meer op met die schijf in mijn p.c Hij maakt ook een kort geluidje als ik hem aan doe. Het lijkt alsof hij wilt gaan werken maar niet verder kan, je hoort hem soort van clicken en dat blijft hij herhalen om de zoveel seconden.
De pc getest zonder de schijf en dan is alles prima. De schijf ook getest met een andere kabel/poort.
Ik ben bang dat die dood is, nu vroeg ik me af of ik hem e.v.t met een Sata adapter naar USB hem e.v.t wel kan doorzoeken op mijn laptop? OF heeft dit dan ook geen zin. Andere opties?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 7- 2 TB seagate-8GB geheugen-R290x etc
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
[ Voor 9% gewijzigd door knightvision op 10-02-2017 00:30 ]