M'n iPhone 4S maakt submap aan voor iedere 2,3 of 4 foto's.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimLozieSr.
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 31-05-2021
Mijn vraag: In de DCIM map van m'n iPhone 4S staan zo'n 1800 foto's verdeeld over, schrik niet, ook nog door elkaar heen in bijna 400 submappen. Veder staan er ook documenten bij met de extensie .AAE. Ik snap er niet veel van. Wat moet ik doen om per submap grotere aantallen foto's op te slaan? ...

Relevante software en hardware die ik gebruik is niets bijzonder. Gewoon foto's maken. Op m'n Windows 10 laptop via Verkenner de DCIM-map van m'n iPhone openen en de foto's met de hand kopiëren. ...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb? Ik weet niet wat ik moet uitproberen. Daarom deze vraag. ...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:32

Nyana

Who?!

iOS maakt altijd vele submappen aan met foto's. Er zijn wel Windows applicaties om dit makkelijk mee op te halen. Ff googelen op file transfer iOS. Of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Wat wil je doen?
Je moet afblijven van die mappen. Dat is de structuur waaronder Apple de foto's opslaat. .AAE bestanden bevatten wijzigingen aan de foto.
Als je foto's wilt importeren doe je dat vie de foto importer (?) waarvan ik denk dat Windows vast wel zoiets heeft.