Ik ben sedert kort de trotse eigenaar van een HP Elitebook - MobileWorkstation 8540w.
Deze kon ik in een goeie staat ,tweedehands ,kopen.
Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop ,ook al zit ik nog met een klein probleempje dat ik wil oplossen.
Namelijk dat de FN-toetsen niet werken ,kennelijk een bekend probleem ,want op google las ik er al veel over.
Maar 'k vond nog niet de tijd om het op te lossen op mijn Windows 10 laptop . . .
Dit is mijn eerste ,hoe zal ik het noemen ,uiterst kwalitatieve laptop.
Ik bezat wel eerder laptops ( budget laptops ). Maar een laptop van het genre HP Elitebook ,had ik nog niet.
En nu heb ik de smaak wel goed te pakken
Vandaar dat ik nog zo'n laptop kopen wil.
Het mag ook een Dell zijn ,ook al weet ik nog niet of die qua kwaliteit +/- hetzelfde zijn als deze HP.
En dan nu uiteindelijk mijn vraag.
Zoals gezegd ,wil ik nog een laptop kopen van het genre Elitebook 8540w.
Maar met de mogelijkheid om 2 HDD's ( of SSD's ) er in te steken !
Zonder dat ik de DVD-drive missen moet.
Ken je een laptop waarvan je denkt ,dat is het model dat ik zoek ,aarzel dan niet mij dit te laten weten.
Bij voorbaat dank ! !
Deze kon ik in een goeie staat ,tweedehands ,kopen.
Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop ,ook al zit ik nog met een klein probleempje dat ik wil oplossen.
Namelijk dat de FN-toetsen niet werken ,kennelijk een bekend probleem ,want op google las ik er al veel over.
Maar 'k vond nog niet de tijd om het op te lossen op mijn Windows 10 laptop . . .
Dit is mijn eerste ,hoe zal ik het noemen ,uiterst kwalitatieve laptop.
Ik bezat wel eerder laptops ( budget laptops ). Maar een laptop van het genre HP Elitebook ,had ik nog niet.
En nu heb ik de smaak wel goed te pakken
Vandaar dat ik nog zo'n laptop kopen wil.
Het mag ook een Dell zijn ,ook al weet ik nog niet of die qua kwaliteit +/- hetzelfde zijn als deze HP.
En dan nu uiteindelijk mijn vraag.
Zoals gezegd ,wil ik nog een laptop kopen van het genre Elitebook 8540w.
Maar met de mogelijkheid om 2 HDD's ( of SSD's ) er in te steken !
Zonder dat ik de DVD-drive missen moet.
Ken je een laptop waarvan je denkt ,dat is het model dat ik zoek ,aarzel dan niet mij dit te laten weten.
Bij voorbaat dank ! !