Hallo,
Ik heb een probleem met mijn router o.i.d.
Als ik de websites Gunfire.pl gunfire.nl of gun-fire.co.uk (schrik niet het is gewoon airsoft) wil bereiken werkt dit niet.
Ik krijg de melding:
Deze site is niet bereikbaar
Het duurt te lang voordat gunfire.pl reageert.
Als ik deze websites via wifi wil bereiken werkt het niet en als ik via mijn mobiele netwerk de websites wil bereiken werkt dit wel. Ook via proxy websites werken de sites gewoon.
mijn router is een: Buffalo WZR-HP-G450H
met firmware: DD-WRT v24-sp2 (04/18/14) std - build 23919
Verder heb ik 2 pc's en mijn mobiele telefoon geprobeerd met hetzelfde resultaat.
Chrome en IE maken ook geen verschil
Ik heb verder geen firewall o.i.d. ingesteld op mijn router.
Het enige wat ik op internet kan vinden is dat mijn firewall ( die is dus voor zo ver ik weet niet heb) de websites blokkeren of dat mijn ISP de website blokkeert. Beide lijkt het mij niet te zijn.
Heeft iemand een suggestie wat het wel kan zijn?
Ik heb een probleem met mijn router o.i.d.
Als ik de websites Gunfire.pl gunfire.nl of gun-fire.co.uk (schrik niet het is gewoon airsoft) wil bereiken werkt dit niet.
Ik krijg de melding:
Deze site is niet bereikbaar
Het duurt te lang voordat gunfire.pl reageert.
Als ik deze websites via wifi wil bereiken werkt het niet en als ik via mijn mobiele netwerk de websites wil bereiken werkt dit wel. Ook via proxy websites werken de sites gewoon.
mijn router is een: Buffalo WZR-HP-G450H
met firmware: DD-WRT v24-sp2 (04/18/14) std - build 23919
Verder heb ik 2 pc's en mijn mobiele telefoon geprobeerd met hetzelfde resultaat.
Chrome en IE maken ook geen verschil
Ik heb verder geen firewall o.i.d. ingesteld op mijn router.
Het enige wat ik op internet kan vinden is dat mijn firewall ( die is dus voor zo ver ik weet niet heb) de websites blokkeren of dat mijn ISP de website blokkeert. Beide lijkt het mij niet te zijn.
Heeft iemand een suggestie wat het wel kan zijn?