Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
In hoofdzaak te gebruiken voor streamen, downloaden en Office toepassingen in de cloud.
Occasioneel gamen, vooral mindere recente (rts) games: total war series, command & conquer, FM, CoH, LoL,..
StarWars battlefront/Civ 6 op medium settings zou mooi meegenomen zijn, maar geen must.
Wat mag het systeem gaan kosten?
400 a 500 €. All in voor desktop: verzending, assemblage,...Maar ook Windows included bv.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Harde schijf (1tb) kan uit mijn oude laptop halen. Wel geen ervaring met bouwen van Desktop/laptop.
Ook dvd-lezer. Maar zoals gezegd, geen ervaring met bouwen: liever voorkomen (assemblage door ander) dan genezen (zelf prutsen)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In termen van prioriteiten:
High: Snelle computer voor het huis-tuin-keuken gedoe. Specs. Budget. Compatibiliteit.
Medium: Futureproof en upgraden mogelijk. Compactheid (en bij uitbereiding estethiek) van de behuizing (maar specs & budget high): Zo'n cube vind ik wel wat hebben. Occasioneel gamen.
Low: Merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Totaal niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Minstens 1/2 snelle usb-poorten.
DVD-lezer.
HDMI - aansluiting om te verbinden met TV
Ga je overklokken?
Ik ben van zin het beestje een rustig leven te geven. Overklokken:nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Volledige build rekening houdend met bovenstaande. Zelf zie ik volgende keuzes:
* De bang for buck: echt gaan voor specs.
* De estetische build die nog voldoet aan wat ik ermee wens te doen
* De belgische compromis: van alle wensen wat
Bedankt alvast. Benieuwd naar jullie voorstellen.
In hoofdzaak te gebruiken voor streamen, downloaden en Office toepassingen in de cloud.
Occasioneel gamen, vooral mindere recente (rts) games: total war series, command & conquer, FM, CoH, LoL,..
StarWars battlefront/Civ 6 op medium settings zou mooi meegenomen zijn, maar geen must.
Wat mag het systeem gaan kosten?
400 a 500 €. All in voor desktop: verzending, assemblage,...Maar ook Windows included bv.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Harde schijf (1tb) kan uit mijn oude laptop halen. Wel geen ervaring met bouwen van Desktop/laptop.
Ook dvd-lezer. Maar zoals gezegd, geen ervaring met bouwen: liever voorkomen (assemblage door ander) dan genezen (zelf prutsen)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In termen van prioriteiten:
High: Snelle computer voor het huis-tuin-keuken gedoe. Specs. Budget. Compatibiliteit.
Medium: Futureproof en upgraden mogelijk. Compactheid (en bij uitbereiding estethiek) van de behuizing (maar specs & budget high): Zo'n cube vind ik wel wat hebben. Occasioneel gamen.
Low: Merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Totaal niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Minstens 1/2 snelle usb-poorten.
DVD-lezer.
HDMI - aansluiting om te verbinden met TV
Ga je overklokken?
Ik ben van zin het beestje een rustig leven te geven. Overklokken:nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Volledige build rekening houdend met bovenstaande. Zelf zie ik volgende keuzes:
* De bang for buck: echt gaan voor specs.
* De estetische build die nog voldoet aan wat ik ermee wens te doen
* De belgische compromis: van alle wensen wat
Bedankt alvast. Benieuwd naar jullie voorstellen.