Bevestiging bij rapporteren topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
Af en toe, als ik zie dat een topic dreigt te ontsporen of tweakers over de schreef gaan, wil ik weleens en topic report doen. Maar wat ik zelf nogal irritant vind is dat ik daar nooit een bevestiging van krijg. Soms heb ik het gevoel dat mijn report in een zwart gat terecht komt waar er vervolgens niets mee gedaan word.

Ook ik wil helpen de site te verbeteren. Maar soms weet ik niet of mijn report wel terecht was. Heb ik er goed aan gedaan om een report te maken? Of was het overbodig?

Kan er wellicht een terugkoppeling worden gedaan van je report? En bericht dat in ieder geval je report is ontvangen?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:37
Als het handje naast de rapporteer knop rood is dan is je rapport verzonden.
Volgens mij werd hij groen als er wat mee gedaan is maar dit weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:20

Fiber

Beaches are for storming.

Oranje als hij gelezen is en groen als er al dan niet wat meegedaan is, maar in ieder geval aandacht aan besteed is. Werkt prima voor mij.

En nee, ik wil zeker geen terugkoppeling of feedback op een TR. Ik heb mijn plicht gedaan of mijn ergernis geuit, en of daar dan wel of niet wat mee gebeurt is geheel aan de mods en niet langer mijn probleem. Als iets echt uit de hand dreigt te lopen is er altijd nog de mogelijkheid voor een bericht in 'Schop een modje' of een DM aan een mod die online is.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 02:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Je kan het inderdaad aan de kleur van het handje zien:
Rood: report ontvangen, nog niet behandeld
Oranje: mod heeft de report gemarkeerde als "gelezen". Dat kan bijvoorbeeld betekenen dat er achter de schermen wat over over plaats vindt, de mod bezig is met afhandelen of de situatie nog even aankijkt.
Groen: report is gemarkeerd als "afgehandeld". Dat kan zowel betekenen dat er is ingegrepen, of dat er is besloten niet in te grijpen.

Je kan dan evt. zelf even de betreffende post(s) opzoeken en zien of daar iets aan gedaan is. Maar een 'ingreep' kan natuurlijk ook bestaan uit het waarschuwen van de gebruiker zonder zichtbare actie.

Over het algemeen geldt: liever een report teveel dan te weinig, dus houdt je vooral niet in.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
Ik zit al 15 jaar hier maar heb dit nooit geweten.. :X
Dank voor de tip!

[ Voor 19% gewijzigd door ChojinZ op 10-02-2017 17:10 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Die kleurtjes zijn dan ook pas ~8 jaar geleden ofzo toegevoegd. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1