Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Aangezien Android 4.1.x geen TLS hoger dan 1.0 ondersteund ben ik op zoek naar een vervangende tablet. Het tablet dient 3G te hebben (of 4G), een beeldschermdiagonaal van iets van 8" te hebben en het Bluetooth Profiel SPP te ondersteunen. Vooral dat laatste is lastig, hopelijk kan één van jullie mij behulpzaam zijn.
Samsung kwam met de tip Google te gebruiken, helaas heeft dit niet geresulteerd in een oplossing.

Groeten,

Christiaan

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op tweakers

Bij aankoopadvies is het verplicht om zelf met wat opties te komen, zodat wij niet al het werk hoeven te doen.

Verder mis ik nog wat eigen / wensen:
- Processor
- Opslag
- Werkgeheugen
- OS
- Budget

Kun je de bovenstaande vragen even toevoegen aan de OP (Openingpost)?

offtopic:
Verder heb ik even je titel gewijzigd naar iets duidelijkers

Verwijderd

Topicstarter
Heb je überhaupt mijn post wel gelezen?
Processor, opslag en werkgeheugen vindt ik niet zo interessant, het moet systeem moet TLS 1.1 of 1.2 ondersteunen. Het systeem is ter vervanging van een Android-systeem, lijkt mij aannemelijk dat ik dan niet op zoek ben naar een iOS-device of Windows-systeem. Het budget is vooralsnog onbepaald.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:38:
Processor, opslag en werkgeheugen vindt ik niet zo interessant, het moet systeem moet TLS 1.1 of 1.2 ondersteunen. Het systeem is ter vervanging van een Android-systeem, lijkt mij aannemelijk dat ik dan niet op zoek ben naar een iOS-device of Windows-systeem. Het budget is vooralsnog onbepaald.
Die informatie haal ik ook niet uit je OP. Nergens geef je aan dat het Android moet zijn en aannames zijn de mother of all fuckups dus die vermijden we zoveel mogelijk. Er zijn genoeg mensen die hun Android device vervangen voor een Windows of iOS device.

Verder.. iets van 8"? Wat voor aannames moeten we daarbij doen?

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Het bluetooth profiel weet ik niet zeker, maar kijk eens naar de NVidia Shield K1. Erg prettige tablet vind ik.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:38:
Heb je überhaupt deze post wel gelezen:
Geef bijvoorbeeld naast je budget en doel van aanschaf een paar voorbeelden uit de PW. Wat zijn de minimale eisen? We willen graag weten welk apparaat je voor welk doel zoekt en wat het beschikbare budget is.

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:37:
[...]

Heb je überhaupt deze post wel gelezen:

[...]
Beste Rens-br,

Bedankt voor je reactie, ik had de betreffende post niet gelezen excuses hiervoor.
Met mijn schijnbaar beperkte verstandelijke vermogen heb ik met de tekst: "Aangezien Android 4.1.x geen TLS hoger dan 1.0 ondersteund ben ik op zoek naar een vervangende tablet. Het tablet dient 3G te hebben (of 4G), een beeldschermdiagonaal van iets van 8" te hebben en het Bluetooth Profiel SPP te ondersteunen." niet duidelijk kunnen maken dat ik op zoek ben naar:
- een Android tablet met een versie hoger dan 4.1.x,
- een Android tablet welke TLS-versie hoger dan 1.0 ondersteund,
- een Android tablet dat 3G (of 4G) ondersteund,
- een Android tablet met een schermdiagonaal van rond de 8 inch,
- een Android tablet dat het Bluetooth Profiel SPP ondersteund.
De enige vraag die ik niet beantwoord heb is het budget, dit is voor mij van minder belang omdat het mij om de functionaliteiten van het Bluetooth Profiel SPP gaat. Laat ik omwille van de lieve vrede het budget stellen op zo'n €150,- (ex.BTW). Enkele voorbeelden uit de Pricewatch kan ik niet geven omdat ik geen vergelijkbaar toestel heb kunnen vinden.
Pagina: 1