Toon posts:

watercooling, shim's en artic silver II

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok ik gan u water cooling bestellen, ik heb een P3. Kan ik er het beste een bescherm shim tussen doen en waar moet ik dan de articv silver op doen tussen de shim en processor? tussen de shim en het water blok of gewoon beide?

waar kan ik deze shim's het beste bestellen? voor AMD zie ik ze overal maar voor P3

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

Verwijderd

Mesa III bij de OC-Shop.com

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 10:22 schreef Blaze het volgende:
Mesa III bij de OC-Shop.com
Jij werkt toch voor OC-shop? Lijkt me verdacht veel op spammen vriend!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op dinsdag 03 juli 2001 11:08 schreef Kees_Mot het volgende:

[..]

Jij werkt toch voor OC-shop? Lijkt me verdacht veel op spammen vriend!
Er word toch om gevraagd ?!

Komt mooi uit voor hem dat hij zijn eigen bedrijf kan promoten maar lijkt me geen spam...

Verwijderd

Dan begrijp je het niet helemaal denk ik. Als iedere winkelier die hier baat bij heeft hier gaat lopen posten wordt het één grote reclamebende. Zie je het al voor je?

"Welke koeler voor mijn Socket370?" en vervolgens reageren er diverse handelaren dat zij ze hebben voor de laagste prijs en de beste specificaties met betrekking tot merk, model en type.

Nee, dit kan volgens mij niet de bedoeling zijn wil dit een objectief forum zijn/blijven.

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op dinsdag 03 juli 2001 11:16 schreef Kees_Mot het volgende:
Dan begrijp je het niet helemaal denk ik. Als iedere winkelier die hier baat bij heeft hier gaat lopen posten wordt het één grote reclamebende. Zie je het al voor je?

"Welke koeler voor mijn Socket370?" en vervolgens reageren er diverse handelaren dat zij ze hebben voor de laagste prijs en de beste specificaties met betrekking tot merk, model en type.

Nee, dit kan volgens mij niet de bedoeling zijn wil dit een objectief forum zijn/blijven.
Dan is die persoon toch geholpen :? of zie ik ze nu vliegen O+

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op dinsdag 03 juli 2001 11:19 schreef NuKeFaCe het volgende:

[..]

Dan is die persoon toch geholpen :? of zie ik ze nu vliegen O+
Ja dat lijkt me ook...

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:40

scorpionv

This space for rent

Op dinsdag 03 juli 2001 11:16 schreef Kees_Mot het volgende:

Er wordt om een specifiek product gevraagd. Als jij dat toevallig verkoopt mag je dat toch aanbieden? Jij vergelijkt appels met peren, van shims zijn er maar enkele soorten (die nog praktisch hetzelfde zijn), en van HSF's wel 100.

edit:

Hier heb je trouwens de link naar de Pricewatch, kun je zelf een winkel kiezen. Kan er ook niemand iets zeggen over reclame. :P
http://www.tweakers.net/pricewatch/14935

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Dan is die persoon toch geholpen of zie ik ze nu vliegen?
Is dat zo? Waarom wordt hij dan niet verwezen naar bijvoorbeeld een Pricewatch waar ik hetzelfde product voor 8 piek goedkoper zie staan? (zie http://www.tweakers.net/pricewatch/14935)
Er wordt om een specifiek product gevraagd. Als jij dat toevallig verkoopt mag je dat toch aanbieden? Jij vergelijkt appels met peren, van shims zijn er maar enkele soorten (die nog praktisch hetzelfde zijn), en van HSF's wel 100.
Ok, misschien verkeerd voorbeeld. Maar het gaat mij om de objectiviteit. Als je een beetje nadenkt begrijpen jullie best wat ik bedoel ;)

edit:
LOL, je was me voor, maar dat bedoel ik nou...zo kan het toch ook?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-05 21:41
als hij er werkt is het idd spam, vriendelijk verzoek hiermee op te houden.

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1